Kirjoittaja Aihe: Petaus kuvina  (Luettu 166152 kertaa)

Paha Arkkitehti

  • *
  • Viestejä: 132
Vs: Petaus kuvina
« Vastaus #210 : Maaliskuu 17, 2021, 22:32 »
Aatoshop Virossa Narvan lähellä. Tilannut kahdesti, viimeksi pari viikkoa sitten tuli Devcon Steel Putty, 10112, puoli kiloa.

Tämä muodostui voittavaksi vinkiksi ja ryhmä päätti tilata Aatoshopista jokainen itse, kiitos!

Tietenkin ostopäätöstä helpottaa ennestään jos palvelu on noin asiakasystävällistä.

capo

  • *
  • Viestejä: 64
Vs: Petaus kuvina
« Vastaus #211 : Maaliskuu 18, 2021, 17:59 »

Tilasin tuolta Hollannista hinta kuluineen 76,23€, tuo 33€ on veroton, vat osuus 13,23
Aatoshopissa ei toimi verkkomaksu, hinta toimitettuna 51,96€, pankit saattaa veloittaa tilisiirrosta ulkomaille.
 

HJu

  • *
  • Viestejä: 7.916
Vs: Petaus kuvina
« Vastaus #212 : Maaliskuu 18, 2021, 19:24 »
Euromääräisistä tilisiirroista ei saa veloittaa EUssa ainakaan kuluttajilta mitään.
Terveisin,


HJu

jartsu

  • *
  • Viestejä: 461
Vs: Petaus kuvina
« Vastaus #213 : Huhtikuu 04, 2021, 17:08 »
Mites aatoksesta sit tilataan.

HxM

  • *
  • Viestejä: 252
Vs: Petaus kuvina
« Vastaus #214 : Toukokuu 27, 2021, 14:16 »
Olisiko jollakulla heittää vinkkiä johonkin massaan, jolla voisi tukkia kolosia. Muovailuvaha tosiaan näemmä kutistuu kuivuessaan. Aiemmin keskustelussa mainittiin "muovailusavi", mutta itse olen löytänyt vain ilmassa kovettuvia. Kuulostaa siltä, että niitä saa sitten hakata taltan kanssa pois..?

Kumpumäen seppä

  • *
  • Viestejä: 253
Vs: Petaus kuvina
« Vastaus #215 : Toukokuu 27, 2021, 16:40 »
Aiemmin keskustelussa mainittiin "muovailusavi", mutta itse olen löytänyt vain ilmassa kovettuvia. Kuulostaa siltä, että niitä saa sitten hakata taltan kanssa pois..?

Osta vaan joku pikku paketti savea askarteluliikkeestä. Sitten kokeilet kuinka "kovaksi" se kuivuu ilmassa. Minä ainakin ostin Kärkkäiseltä jonkun pienen paketin savea, eikä tosiaan tarvitse mitään talttaa poistamiseen. Taisi olla tätä.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/carioca-deco-500g-askartelusavi

HxM

  • *
  • Viestejä: 252
Vs: Petaus kuvina
« Vastaus #216 : Toukokuu 28, 2021, 07:53 »

Osta vaan joku pikku paketti savea askarteluliikkeestä. Sitten kokeilet kuinka "kovaksi" se kuivuu ilmassa. Minä ainakin ostin Kärkkäiseltä jonkun pienen paketin savea, eikä tosiaan tarvitse mitään talttaa poistamiseen. Taisi olla tätä.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/carioca-deco-500g-askartelusavi

Kiitos, jospa vihdoin saisi projektin päätökseen.

VTT

  • *
  • Viestejä: 37
Vs: Petaus kuvina
« Vastaus #217 : Kesäkuu 25, 2021, 11:24 »
Kiitokset JRu ohjeista ja kuvista!

iwe4

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Petaus kuvina
« Vastaus #218 : Joulukuu 30, 2022, 16:25 »
Kiitos JRu erinomaisista ohjeista.

Itsellänikin olisi työn alla Sako L61R pilaripetaus. Homma alkaa olla muuten selvä mutta mitä tuolle tukin poikkikulkevalle terästapille tehdään? Katso liitetty kuva alla.

JRu:n alkuperäisissä kuvissa tämä tappi oli hävinnyt kuvien 7-9 välillä. Mutta näyttäisi siltä että tappi on jälleen asennettu paikalle kuvassa 17 jossa tapin pää kuultaa maalarinteipin läpi. Mitä tässä on tehty?

Itse olen miettinyt tälläistä tapaa tehdä tämä:
1. Irroita tappi
2. Jyrsimellä acraglasille tilaa
3. Tappi paikoilleen
4. Acraglas ja rautojen petaus

Miten te olette tämän tehneet?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 02, 2023, 10:31 kirjoittanut iwe4 »