Main Menu

T3 x TAC A1

Aloittaja CJK, kesäkuu 18, 2016, 16:52

« edellinen - seuraava »

Ressu

Onko Sakolla pikamallin Optilockia picatinnyyn?

Makemonosan

Lainaus käyttäjältä: FINZKI post_id=87103 time=1511462566 user_id=6358
Osta Vortex pst gen II, toi Burris ei ole rahoillesi vastinetta,

Onko Burris oikeasti niin romu putki, ettei sitä kannata ostaa oikeastaan millään hinnalla? Tässä Burriksessa valintaperusteena itselle on tuo, että saan näistä Beretta-konsernin tuotteista aika reippaan alennuksen.

TTuo

Itsehän sinä valinnat teet. Joskus raha on mikä määrittää mitä hankitaan, toisinaan mielipiteet. Youtube on täynnä kiikariarvosteluja ja esim snipershidesta voi käydä kokemuksia lukemassa; kunhan terveen kriittisyyden pitää yllä ja vertailee useampaa. Sama etujaloissa jne.

Burriksesta ei ole kokemusta mutta Vortexilla aloitin itsekin. Rahoille saa vastinetta kunhan itse tietää mitä vastinetta hakee. Vkonloppu poksuttelua 100 metrillä vai tilanteellista harrastamista?

Yksi millä itse säästäisin parempaan optiikkaan olisi tuo Utran hankkiminen ihan peruskierteillä. Puntaroin taannoin lisäarvoa tuolle pikakiinnitykselle, mitä en sitten ole missään vaiheessa tarvinnut.

Mutta monesti makukysymyksistä tässä kinataan. Itse huomannut että vielä tällä taitotasolla kannattaisi ostaa pateja harjoittellun eikä mitään multi-ceracoated-picatinny-hammasharjaa... vaikka olisihan se käheen näköinen.
--------------------
[b][i]Helevettiäkö se hyväjää...[/i][/b]

FINZKI

Lainaus käyttäjältä: Makemonosan post_id=87107 time=1511511778 user_id=7234
Lainaus käyttäjältä: FINZKI post_id=87103 time=1511462566 user_id=6358
Osta Vortex pst gen II, toi Burris ei ole rahoillesi vastinetta,

Onko Burris oikeasti niin romu putki, ettei sitä kannata ostaa oikeastaan millään hinnalla? Tässä Burriksessa valintaperusteena itselle on tuo, että saan näistä Beretta-konsernin tuotteista aika reippaan alennuksen.

Vortex on oikeasti todella toimiva putki.

Toki voit ostaa Burriksen jos haluat, minä vain annoin oman näkemykseni.

Yhdestä xtr putkesta kokemusta, siksi sanon että PST GEN II on hands down parempi, joka alueella.

Anttari

Lainaus käyttäjältä: TTuo post_id=87108 time=1511514494 user_id=6332
Mutta monesti makukysymyksistä tässä kinataan. Itse huomannut että vielä tällä taitotasolla kannattaisi ostaa pateja harjoittellun eikä mitään multi-ceracoated-picatinny-hammasharjaa... vaikka olisihan se käheen näköinen.

Ilmaisit asian pelkistetysti ja kantaasi on helppo yhtyä warattomana jälleeenlataavana eläkeläiswanhuksena! Juuri tähän statukseeni pohjautuvat edulliset valintani: a) Oulun työstökeskuksen bipodi ja b) Toistaiseksi nyt pelkkä A1:sen suujarru Aseutran vaimentimen sijaan.

Mutta kiikarin jalustaan satsasin sitten heti kenttäkelpoisuuden ja long range shooting takaavan Spuhrin 30 MOAn tilttijalustan (rengas/klabbi-yhdistelmien sijaan). Renkaathan kuuluvat vain häihin ja tämä "säästö-kerralla kuntoon-hankinta" on osoittautunut varsin toimivaksi!

Suraavaksi, toivuttuani, tihruan saisinko sepältä edullisesti 5/8" - 24 vaimentimen.

http://www.kolumbus.fi/oh2jcj/TicTac/index.html">http://www.kolumbus.fi/oh2jcj/TicTac/index.html

FINZKI

JOS on sen verta pätäkkää, että kerralla saa ostettua laitteistoin jolla pärjää vuosia, niin ei kannata mennä ohuinta jäätä pitkin.

JA tuotteet joista ei ole uunoilla komemusta, suosittelen välttämään, jos ei tahdo olla itse se koekaniini.

Tunnettu merkki ja käyttäjien kommentit kyllä on tae hyvästä ostoksesta.

Tässä tapauksessa tuo Tikka TAC A1 on ainakin jo kiveen kirjoitettua historiaa, kivääri joka hakee vertaistaan, sellaista ei tuohon hintaan tule, ei välttämättä ikinä!!!

FINZKI

Mitä voisi olla hinta Tikan TAC A1 kiväärin tukista, siis ilman rautoja ja laukaisukoneistoa?

Joku oli kuulemma ostanut joltakin CTR:ään TAC A1 tukin 1200€.

Onko tuollainen hinta ok tuolle taittoperätukille?

JEPN

Onkohan TACiin tulossa uusi etutukki, koska Sakon sivun countdownin kuvassa ei ole ainakaan nykyinen TACin kädensija. Muistuttaa enemmän TRG M10:n vastaavaa.

HJu

Veikkaanpa ettö TRG-22sta on tulossa uusi M10:ia edukkaampi versio tai jopa täysin uusi malli.  Sako-konserni on laittanut Tikka-tuotteet Tikka.fi -sivuille ainakin tähän asti.

Terveisin,

HJu

JEPN

TRG:hän tuo muuten tietty onkin. Jotenkin muistelin että TRG:n kiikarikiila menisi läpi asti, mutta eihän se näin olekaan. Tulee näköjään hiplailtua omaa TRG:tä liian harvoin.

FINZKI

Oisko SAKO siirtymässä modulaarisuuteen myös 22 ja 42 TRG mallien osalta?

CJK

Sakon miehen suusta viime kesänä kuultua= "jos minä olisin ostamassa TRG:tä, odottaisin ensi vuoteen" mitä se sitten mahtaakaan tarkoittaa...

JaJo

Osaisiko jollain Tac-1-omistajalla kokemuksesta kertoa onko mitä eroa CTR:n vrt tac1:n  kiväärien 600 mm mustissa piipuissa käynnin suhteen? Laukaisukoneisto CTR:ssä 1-toiminen vrt tac1 2-toimiseen lienee makuasia, jälkimmäinen sako-tyylinen, vai olisiko jollain ampujalla kertoa kokemusta vertailutuloksista näiden kesken?

Tarkoitus ostaa jompi kumpi ja jos CTRään päädyn niin ehkä rosteri 260 rem 600mm, tarkkuus määräävä valinnassa itse lataamalla patruunat.
Jajo

Perkeleen_Luoma

Eiköhän ne samoista aihioista tehdä, joten tarkkuus jää muiden asioiden varaan.
If you haven't failed, you're not trying hard enough.

JaJo

Tuo samasta aihiosta asia kävi kans mielessä ja ett piipun puolesta sama kumman ottaa.
Jajo