Olutmalja versio 2013

Aloittaja mika, huhtikuu 03, 2013, 12:10

« edellinen - seuraava »

Riksa

Ihan hiukan alkaa jännittämään mikä on Kiinasta tulevan kilpailijan päivän kunto  :D

Jotenkin tuntuu, että aseurheilu ei Kiinassa ole kuuminta hottia... Noo, pianhan tuo selviää

msk

Tuli tarkistettua kisakoneen kunto. 30 laakia jäi kivasti alle 60mm nippuun. Ugh, vapiskaa..
Member of DTA SRS alliance

mika

50m?
CHAIRBORNE - USB Troop

Tuulos

Onneksi tuli tarkistettua kisakoneen kunto täälläkin, tähtäinjalat löystyneet. Olisi tietysti voida huomata ennen kuin vasta radalla kohdistettaessa ilman työkaluja, mutta parempi kuitenkin ettei sentään vasta kisoissa.  :lol:

HJu

Ei Olutmaljassa kohdistella enää radalla vaan suoraan kisaan.  Ellei kisaajat sitten sovi paikan päällä muuta.
Terveisin,

HJu

Tuulos

Huomasin tuon löystyneen tähtäimen kun olin Lopella kohdistamassa eikä ollut työkaluja mukana. Tiedossa on että kisassa ei kohdistella muuten kuin omalla tappiolla.  :)

Aave

Oliko kellonajasta jossain mainintaa ?

En ainakaan pikaisella vilkaisulla onnistunut moista havaitsemaan.

/Antti

JoPo

Lainaus käyttäjältä: mikaOlisko aika sitten 27.4. klo 12.00 alkaen?
t:-jopo
sihteeri(at)takilta.fi

Aave

Lainaus käyttäjältä: JoPo
Lainaus käyttäjältä: mikaOlisko aika sitten 27.4. klo 12.00 alkaen?

:D

Mun lienee turha osallistua tällä näkökyvyllä.

Ja eipä mulla ois tällä hetkellä soveltuvaa pyssyäkään.

/Antti

Tuulos

Voin lainata Lee-Enfieldin mikrometritähtäimellä niin voit ainakin hävitä tyylillä.  :lol:

mika

Hifistelyä. M/39 sirppi ja vasara tähtäimellä
CHAIRBORNE - USB Troop

Aave

Siinäpä olisi itse kisan lisäksi jo kaksi hyvää syytä ilmestyä paikalle :)

Jos vaan saan jälkikasvun tuupattua johonkin sijaiskasvattajalle, niin osallistun karkeloon :D

/Antti

Tuulos

Ei se ase niin tarkkaa ole, 300 metriin pystyy arskallakin ampumaan hyvin. Harkitsin itse Lee-Enfieldin käyttöä huomattuani 700:sen tähtäinkiinnityksen löystyneen, mutta patruunalaatikosta löytyi vain hylsyjä täynnä oleva loota ja kaupat tuntuvat tarjoavan ei-oota .303 kohdalla.  :(

338JJ

Mikäs siä Iitalassa on meininki, riittääkö siä tauluksi pelkkä pahvi vai pitääkö olla tausta ja jalka myös?

HJu

Pahvin saa kiinni jos se on noin 50cm korkea tai korkeampi. Nitoja on hyvä olla mukana mutta ehkä sellaista saa lainaksi. Teline on kaksi vaakasuoraa lautaa noin 40cm erillään.
Terveisin,

HJu