Kirjoittaja Aihe: Suomalaisia tukkiseppiä?  (Luettu 102401 kertaa)

Tapiok

  • *
  • Viestejä: 141
Re: Suomalaisia tukkiseppiä?
« Vastaus #75 : Heinäkuu 28, 2014, 07:46 »
Olisiko mahdollisuutta raottaa salaisuuksien verhoa ja kertoa mistä tukkia voi kysellä ja mikä on noin hinta?



Tässä on nyt kuitenkin puoli vuotta taas kohta puhalleltu muniin ja odoteltu.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

Ärmätti

  • *
  • Viestejä: 697
Re: Suomalaisia tukkiseppiä?
« Vastaus #76 : Elokuu 06, 2014, 09:35 »
No niin nyt on ensimmäinen valmis ja seppä halukas tekeen lisää. Aihio on CWP väritön (värillisiäkin saa) Sepällä myös nyt yhteistyösopimus ammatti maalariin jolloin aseesta saa camoa yms. Hintatiedot päivitän kun seppä ne minulle kertoo. Itse en sekaannu tähän muuta kuin kuvat tästä omastani :)

Yhteystiedot

Kimmo Hand

maantieteellisesti Iissä

puh nolla442512146



http://aijaa.com/Cdtsd3

http://aijaa.com/xHuZcV

http://aijaa.com/OIwOB6
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

kero

  • *
  • Viestejä: 2
Re: Suomalaisia tukkiseppiä?
« Vastaus #77 : Lokakuu 20, 2017, 14:37 »
vieläkö tämä keskustelu "hengissä" onko E.Wall kukaan tukkia teetättänyt?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

LännenLokari

  • Vieras
Re: Suomalaisia tukkiseppiä?
« Vastaus #78 : Huhtikuu 24, 2018, 08:28 »
Itseä kanssa kiinnostaisi nuo A-5 Laminaattitukit, millaisia kokemuksia niistä, kuka tekijänä jne ?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

Ärmätti

  • *
  • Viestejä: 697
Re: Suomalaisia tukkiseppiä?
« Vastaus #79 : Huhtikuu 24, 2018, 14:00 »
Tekijä on edelleen Kimmo Hand ja maatieteellisesti Iissä. Omani toimii ainakin hyvin tosin tein siitä paljon itse. On tehnyt paljon ratakiväärien tukkeja. Facesta löytyy sivut. Olikohan puutyö hand sieltä voi kattoo kuviakin
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

LännenLokari

  • Vieras
Re: Suomalaisia tukkiseppiä?
« Vastaus #80 : Huhtikuu 25, 2018, 13:22 »
Aivan,pitäisi osata myös allekirjoittaneen lukea. Hommat sovittu,kirjotellaan kun tavarat valmiita ja koeponnistettu !  8)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

mjpaanan

  • *
  • Viestejä: 479
Vs: Suomalaisia tukkiseppiä?
« Vastaus #81 : Tammikuu 24, 2019, 17:51 »
Vanha .22 ppc Sako sai uuden tukin niin ikään Kimmo Handin tekemänä. Tuli kyllä omasta mielestä tosi hieno ja optiot sekä värin sai valita oman mielen mukaan.







« Viimeksi muokattu: Tammikuu 24, 2019, 17:55 kirjoittanut mjpaanan »
PAUTAC-asetarvikkeet
http://www.pautac.fi

ToniT

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Re: Suomalaisia tukkiseppiä?
« Vastaus #82 : Maaliskuu 13, 2019, 16:38 »
<t>vieläkö tämä keskustelu "hengissä" onko E.Wall kukaan tukkia teetättänyt?</t>

Teetätin Erkillä vanhan M65 rautojen ympärille uuden "elämän". Tyytyväinen olen kokonaisuuteen, eli sain mitä hain ja sovittiin.

Tikanpoika74

  • *
  • Viestejä: 10
Vs: Suomalaisia tukkiseppiä?
« Vastaus #83 : Heinäkuu 02, 2019, 19:18 »
Oma M65:n sai omille mitoilleni tuunatun ja parilla lisäsäädöllä varustetun tukin.
Sitä ennen teetin hänelle piekkariini tukin ja molempiin olen erittäin tyytyväinen.

Tornion Raumolta löytyy Lasse Smeds 0408322769

Paha Arkkitehti

  • *
  • Viestejä: 132
Vs: Suomalaisia tukkiseppiä?
« Vastaus #84 : Maaliskuu 16, 2022, 19:09 »
Suunnitteilla TRG:n Hiviz perän asennus A2 Targettiin, ehkä samalla sepän säädettävä poskipakka. Suosituksia sepistä?

Suolakala

  • *
  • Viestejä: 78
Vs: Suomalaisia tukkiseppiä?
« Vastaus #85 : Elokuu 23, 2023, 20:02 »
Herätelläämpä aihetta. Itse olen koittanut metsästää tukkia Sakon 75 308:iin. Löytyykö täälä Suomen niemeltä vielä tukkiseppää joka ei laskuta jotain ihan järkyttävää tukista? Itsellä hakusessa malli joka sopisi pääasiassa metsästykseen mutta toimii myös radalla. Materiaalina käy puu ja laminaatti riippuen mallista. Tänään parilta sepältä kysyin niin toisella laminaattitukin hinta oli 1700€ tuolle Sakolle joka tuntuu pikkuisen kovalle.

mjpaanan

  • *
  • Viestejä: 479
Vs: Suomalaisia tukkiseppiä?
« Vastaus #86 : Elokuu 23, 2023, 20:13 »
Herätelläämpä aihetta. Itse olen koittanut metsästää tukkia Sakon 75 308:iin. Löytyykö täälä Suomen niemeltä vielä tukkiseppää joka ei laskuta jotain ihan järkyttävää tukista? Itsellä hakusessa malli joka sopisi pääasiassa metsästykseen mutta toimii myös radalla. Materiaalina käy puu ja laminaatti riippuen mallista. Tänään parilta sepältä kysyin niin toisella laminaattitukin hinta oli 1700€ tuolle Sakolle joka tuntuu pikkuisen kovalle.

Jos tukkiseppä tekee tuon alusta asti käsityönä customina eikä pohjalla ole aihiota niin ei tuo hinta silloin älytön kun rupee tuntihintaa laskelmaan työlle...
Kysy tuolta Erikois- ja rakennuspuutyö Kimmo Hand, tosin malli sielläkin vaikuttanee hintaan.
PAUTAC-asetarvikkeet
http://www.pautac.fi

ErkkiEinari

  • *
  • Viestejä: 35
Vs: Suomalaisia tukkiseppiä?
« Vastaus #87 : Elokuu 23, 2023, 20:53 »
Mites KKC? Sitä ainakin on saanut 75:lle ihan valmiina sovituksena vai oliko joku erityinen syy että tulisi teettää sepällä?

Osku

  • *
  • Viestejä: 15
Vs: Suomalaisia tukkiseppiä?
« Vastaus #88 : Elokuu 24, 2023, 08:20 »
Kysy Mauri Johanssonilta Keminmaalta, pitäisi olla asiallinen hinta ja ihan Ok-tukit.

Sipa2

  • *
  • Viestejä: 36
Vs: Suomalaisia tukkiseppiä?
« Vastaus #89 : Elokuu 24, 2023, 10:44 »
Herätelläämpä aihetta. Itse olen koittanut metsästää tukkia Sakon 75 308:iin. Löytyykö täälä Suomen niemeltä vielä tukkiseppää joka ei laskuta jotain ihan järkyttävää tukista? Itsellä hakusessa malli joka sopisi pääasiassa metsästykseen mutta toimii myös radalla. Materiaalina käy puu ja laminaatti riippuen mallista. Tänään parilta sepältä kysyin niin toisella laminaattitukin hinta oli 1700€ tuolle Sakolle joka tuntuu pikkuisen kovalle.

Tarvitseeko tukissa olla säätöjä, vai käykö joku valmis malli? Esim Sako 75 Varmint.