Suomalaisia tukkiseppiä?

Aloittaja Rimmed762, kesäkuu 23, 2012, 19:45

« edellinen - seuraava »

kelkka700

Tälle jo-kille nämä tukit(puu/laminaatti)tekee mauri johansson jos joukon puheet ymmärsin oikein kun soitin!

minun se tahtoi olla mauriin yhteydessä jos tarvetta tukeille kun hän itse ei tehe mitään puutöitä :D

Ärmätti

oliko porukalla toive saada aihio ilman upotuksia? Mulla on nyt projektin alla mäkkäri A5 laminaatista. CWP aihio vaan nostaa hintaa jo ilman töitä. Ensimmäinen koe erä tulossa sepältä. Ilmotelkaa kiinnostusta niin voi ruveta kyselee hintaa ja seppä tilaan aihio materiaalia

Tapiok

Mielellään ottaisin upotuksien kanssa, petaukset ja pienet rautojen sovittelut onnistuu itse, samoin tukin pintojen viimeistely. CWP aihio käy kanssa. Tikan M65:seen tulisi. Mielellään säädettävä poskipakka tai ainakin pala leikattuna irti, mekanismin voin tehdä itsekin. Samoin perälevyn voin hommata.

Värinä käy joko WAC, EBC taikka BW.

Toki myös ihan tavan koivulaminnaattinenkin käy, siitähän saa sen värisen kuin itse haluaa. Kysele hinnat sekä koivulaminaatille, että CWP:lle.

Laita kuvaa kunhan ekat tulee valmiiksi.

Ärmätti

suuren kysynnän vuoksi panemme vauhtia projektiin. Kun saadaan ensimmäiset aihiot valmiiksi niin laitetaan tietoa ja kuvia foorumille, sen jälkeen voidaan ruveta keräämään tilauskantaa.

Tapiok

Mikä on tilanne tukkien kanssa, joko olisi kuvia niistä?

Ärmätti

ensimmäisen upotustyöt kohta valmiit- pääsiäisen jälkeen voi saada jo käsiini

Sipa

Täällä kanssa kiinnostusta. T3 raudoille ja vakio varminttia hieman paksumpi piippu.

Tapiok

Joko on raudat uponneet puihin?

Minkälaisella paikkaansapitävällä aikataululla tukkia voisi ajatella saavansa käsiin?

Ärmätti

raudat on puolimatkassa tukissa  :D  Tuli akuutti tarve lukkopiipulle ku alkoi kisakausi. Tukkisepällä nyt loma joten joutanee tekeen loppuun piakkoin. 90% valmis aihio on jo mulla käsissä ja siinä upotukset ilman piippukourua

Sipa

Laita nyt kuvia kehiin.

Ärmätti

sitten kun saan valmiin käsiini niin kuvaan  :D

Tapiok

Taitaa pitää kääntyä Amerikkalaisten tukkipajojen puoleen jos meinaa täksi syksyksi uuden tukin saada.

Ärmätti

alkuun nämä projektit ei ole niitä hoppusten miesten juttuja :)

Ile__

Lainaus käyttäjältä: Ärmättiraudat on puolimatkassa tukissa  :D  Tuli akuutti tarve lukkopiipulle ku alkoi kisakausi. Tukkisepällä nyt loma joten joutanee tekeen loppuun piakkoin. 90% valmis aihio on jo mulla käsissä ja siinä upotukset ilman piippukourua

Mikä on tilanne vaneri-A5:lla?

Eihän tässä kellään kiire ole, mutta pitää välillä jonku kysäistä ettei pääse unohtumaan 8)

Ärmätti

nyt pitäs pedata ja sit maalata niin ois valmis. meinaa vaan olla lukkopiiipulle käyttöä ettei se kerkeä paljoa lepäileen  :) Ongelmia tuottaa toi jj92am raudat kun takapultille ei jää puuta käytännössä laikaan. Pulttin reikä kun tulee lähes tukin tasalle ansun koneistolla