Deweyn puhdistuspuikkoja Suomesta ?

Aloittaja HJu, marraskuu 07, 2011, 23:40

« edellinen - seuraava »

HJu

Tarvitsen Ar-15:sta (.223) varten hyvän yksiosaisen puhdistuspuikon. Koska käytän puhdistuspuikon ohjainta niin 36" pitäisi olla pituutta ja kierre puikon päässä pitäisi olla 8-32 Female johon sopii kaikki yleiset harjat yms.

Olen käyttänyt Deweyn puikkoja isommissa kivääreissä ja heidän puikkonsa .22-.26 kaliperisille 36" pitkänä olisi yksi vaihtoehto. Saako noita Suomesta mistään ? Deweyllä on messinkinen adapteri joka ottaa kuparinpoistoaineista itseensä ja vähän hämää kun piippua puhdistaa. Tuliko sininen puikosta vai piipusta ?

Oulun Työstökeskuksen puikkokin menisi jos niitä saisi jostain 1000mm pituisena (kyllä niitä tehdään mutta missä olisi hyllyssä ?) ja 8-32 adapterilla. 5mm paksuus on aika hyvä .223 piippuun.

Ehkä hienoin olisi Pro-Shotin rosteripuikot joissa on 8-32 kierre valmiina, noita ei vaan taida Euroopasta saada.
Terveisin,

HJu

puppezed

Lainaus käyttäjältä: HJuOlen käyttänyt Deweyn puikkoja isommissa kivääreissä ja heidän puikkonsa .22-.26 kaliperisille 36" pitkänä olisi yksi vaihtoehto. Saako noita Suomesta mistään ?

Omani ostin http://www.asejaosa.fi/">Lohjan aseesta ja osasta, jossa nuo kuuluvat ihan liikkeen vakiotavaraan. Myös http://www.soimport.com/">SO Importin nettisivuilla olen noita nähnyt.

JKontturi

Ase ja osasta tosiaan saa muutamaakin pituutta muistaakseni. Soittamalla ja kysymällä varmimmin löytyy,nettisivuilla ei yleensä ole puoliakaan tarjonnasta.

VilleV

http://www.soimport.com/verkkokauppa/product_catalog.php?c=51">//http://www.soimport.com/verkkokauppa/product_catalog.php?c=51
Arctic Snipers Ry

Facebook Arctic Snipers Public
Instagram @arcticsnipersfinland

HJu

Taidan käydä Lohjalla kun olen siellä suunnalla liikkeellä. Kiitos vinkeistä!
Terveisin,

HJu

JL

Jos ei tärppää, Dewey lähetti ainakin ennen suomeen.

Asiakaspalvelu oli vähintäänkin hyvää- tilasin hirmuisen läjän tavaraa ml puikko-ohjureita.

Kirjoitin tilauksen lisätietosarakkeeseen että mikäli tilaamani malli ei ole lähinnä sopiva TRG42:een, voivat vaihtaa mallin minulta kysymättä.

Parin viikon päästä aloin ihmettelemään miksei pakettia kuulu. Mailia sisään, ja itse hra Dewey vastasi pahoittelumaililla että "syvät pahoittelut, paketti lähtee huomenna. Piti teetättää TRG:n ohjuri erikoismitoilla, ja pinnoituksessa meni ylimääräinen viikko".

JTa

B-marketista (tai sinclair, sama pulju) sai halvalla ja nopeasti. As usual. Älä kanna rahojasi suomalaisille nylkyreille kun parempaa palvelua saa halvemmalla ulkomailtakin. Uituttaa ihan pikkusen näiden suomalaisten "yrittäjien" toiminta tällä hetkellä, siksi vähän biased mielipide..

puppezed

Lainaus käyttäjältä: JTaB-marketista (tai sinclair, sama pulju) sai halvalla ja nopeasti. As usual. Älä kanna rahojasi suomalaisille nylkyreille kun parempaa palvelua saa halvemmalla ulkomailtakin. Uituttaa ihan pikkusen näiden suomalaisten "yrittäjien" toiminta tällä hetkellä, siksi vähän biased mielipide..

Oliko postikulut yhtään suuremmat kuin pienemmillä paketeilla?

HJu

Miten tulevat metrin pitkät ja 5mm paksut metallitikut suorina ison veden yli?  Välillä jotlut firmat eivät noita pitkiä edes myy vientiin kun sikäläinen postilaitos ei kuljeta niin pitkiä. Ei kuitenkaan huvita maksaa 30 usd:n tikusta 20 usd rahteja ja alkaa sitä tullailemaan.

Olen tilannut Sinclairilta yli kymmenen vuoden ajan aika paljon kampetta mutta en näitä pitkiä puikkoja koska olen epäillyt että tikut tulevat vääntyneinä perille.
Terveisin,

HJu

JL

Deweyt tulivat putkilopakkauksessa jonka sai parin taalan lisähinnasta. Tai näin ainakin oli muutama vuosi sitten. Puikot saapuivat suorana.

Toisaalta, jatkuvastihan noita joutuu oikomaan normikäytössäkin, eli pikku mutkat eivät vaarallisia.

HJu

Penkomalla varastoja löytyi SAKn ehjä puikko ja siihen 8-32 adapteri joten ei tässä kohtaa tarvinnut lopulta ostaa mitään. Joskus näinkin. Adapterin oli unohtanut ja siksi uusi puikko oli selvityksessä.
Terveisin,

HJu

JTa

Lainaus käyttäjältä: HJuMiten tulevat metrin pitkät ja 5mm paksut metallitikut suorina ison veden yli?  Välillä jotlut firmat eivät noita pitkiä edes myy vientiin kun sikäläinen postilaitos ei kuljeta niin pitkiä. Ei kuitenkaan huvita maksaa 30 usd:n tikusta 20 usd rahteja ja alkaa sitä tullailemaan.

Olen tilannut Sinclairilta yli kymmenen vuoden ajan aika paljon kampetta mutta en näitä pitkiä puikkoja koska olen epäillyt että tikut tulevat vääntyneinä perille.

Suorana tuli puikot mulle, paksuun pahviputkeen pakattuna, ihan erikseen ja muistaakseni ei ollut sen kummempia postimaksuja kuin muutenkaan. Tulliin ei mennyt ollenkaan.