Toimitsijoita

Aloittaja john, elokuu 10, 2009, 14:34

« edellinen - seuraava »

john

Huom, Huom!!!

Vuoden 2009 SM - ta-skaban (Häyhä 2009) johto kaipaa kipeästi lisää toimitsijoita kilpailuun.

Tilanne saattaa pahimmillaan johtaa rastien vähentämiseen, jos mukaan ei saada lisää muutamaa ukkoa (neitiä).

Toimitsijoille on käsittääkseni yritetty saada aikaiseksi mahdollisuus ampua. Toimitsijoille on varattu ruokailut sekä bensakulut kuittia vastaan (poislukien hummerilla ajavat)

Jos olet kahden vaiheilla, niin tee oikea päätös ja liity kisan järjestäjäpuolelle.

Kiitos jo etukäteen

tom

LSa

Lainaus käyttäjältä: "TM"...sekä bensakulut kuittia vastaan (poislukien hummerilla ajavat)...

Niin heikosti on infoa tullut, että pitää vielä varmistaa, että täpläravulla ajavat saavat kuitenkin rahansa? (Lahtasin just penskoille K-kaupasta 2,90 maksaneet leikkikavereiksi hommatut täplikset.) :D

Suosittelen toimitsijahommia!

Palaute on vittuilua, kiitosta ei tule, ilta- ja välipalat joutuu jostain käsittämättömästä syystä hommaamaan itse, työvuorojen pituudet ovat järjettömiä, rastien pystytyksessä ja pois keräämisessä apua ei saa mistään, ajan voisi perheen kanssa käyttää johonkin parempaankin ja kokemuksen perusteella meikäläinenkin sijoitti vähistä lomapäivistä maanantain vapaaksi ihan vaan palautumiseen. Mutta toisten suorituksia analyyttisesti tarkastelemalla oppii itse erittäin hyvin.

Se oppi tulee todella kapealta alueelta, koska muita rasteja ei pääse seuraamaan, mutta jos haluaa kehittyä, niin toimitsijana toimiminen on siihen helppo ja tehokas keino.

Kosanderi

Lainaus käyttäjältä: "LSa"Suosittelen toimitsijahommia!

Palaute on vittuilua, kiitosta ei tule, ilta- ja välipalat joutuu jostain käsittämättömästä syystä hommaamaan itse, työvuorojen pituudet ovat järjettömiä, rastien pystytyksessä ja pois keräämisessä apua ei saa mistään, ajan voisi perheen kanssa käyttää johonkin parempaankin ja kokemuksen perusteella meikäläinenkin sijoitti vähistä lomapäivistä maanantain vapaaksi ihan vaan palautumiseen. Mutta toisten suorituksia analyyttisesti tarkastelemalla oppii itse erittäin hyvin.

Se oppi tulee todella kapealta alueelta, koska muita rasteja ei pääse seuraamaan, mutta jos haluaa kehittyä, niin toimitsijana toimiminen on siihen helppo ja tehokas keino.

Eihän tollasesta tarjouksesta voi kieltäytyä...  :lol:

No pääsenpähän kokemaan tuon kaiken omakohtaisesti, ja tarkemmin ajatellen toi kuulostaa ihan normiviikonlopulta...  :shifty:

JTa

Lainaus käyttäjältä: "LSa"Palaute on vittuilua, kiitosta ei tule...

Eli ihan normi työpäivä.  :D

LSa

:clap:

Lisätty normipäivä, klassikko:

http://www.youtube.com/watch?v=2vtwkQcHA1I">http://www.youtube.com/watch?v=2vtwkQcHA1I

john

Lainaus käyttäjältä: "LSa"
Lainaus käyttäjältä: "TM"...sekä bensakulut kuittia vastaan (poislukien hummerilla ajavat)...

Niin heikosti on infoa tullut, että pitää vielä varmistaa, että täpläravulla ajavat saavat kuitenkin rahansa? (Lahtasin just penskoille K-kaupasta 2,90 maksaneet leikkikavereiksi hommatut täplikset.) :D

Suosittelen toimitsijahommia!

nyt pitäisi olla kaikki sapuskat toimitsijoille ja vielä iltamakkarat kahdeksi illaksi.

ainii... saunakaljat omasta takaa...

jkorpi

Pitikö tällä viikolla tulla, joku "informaatiopaketti" toimitsijoiden sähköpostiin? Ei sillä, että onhan tässä vielä viikoa jäljellä. :)

MVe

Tervehdys

Minä kun en ehdi näitä sivustoja lueskella juurikaan, niin taitaa olla parasta, että ne joilla on mahdollisuuksia tulla toimitsijoiksi soittavat suoraan numeroon 0400 974 536 Muutoin saattaa käydä niin, että minä saan tiedon vasta kisojen jälkeen.

Tekstiviesti, joka sisältää sähköpostiosoitteen takaa myös infopaketin.

Terveisin HÄYHÄ 2009 kilpailun johtaja MVe