6,5PRC

Aloittaja rum, marraskuu 25, 2024, 18:55

« edellinen - seuraava »

rum

Minkälaista käyntiä T3:set ylipäätään tuossa käyneet? kuitenki 5 patin kasoja tarkotan?

Vielä vähä kummittelee tuo Kaliberi.

KJJ

eiköhän tuokin nekattuna 7mm oo se jos huippu käyntiä hakee (7 PRCW)

HJu

7mm on aina paras. Aito 7mm PRC on kuitenkin parempi kuin tuo Willikissaversio. Kannukin on isompi :-)
Terveisin,

HJu

rum

Saapa nähä, Pyssy varattu niin kohta ei tarvi kysellä.Holkeista ei näy ylitarjontaa olevan mutta kyllähän ne ajan kans löytyy

Vieläkö kevennettyjä jousia kotimaasta löytyy?

KJJ

Lainaus käyttäjältä: HJu - marraskuu 27, 2024, 09:337mm on aina paras. Aito 7mm PRC on kuitenkin parempi kuin tuo Willikissaversio. Kannukin on isompi :-)

tuokin melko peli 198 flatline luodilla kivat nopeudet

https://www.snipershide.com/shooting/threads/30-338-lm-ai.6957774/

itellä pitkänmatkan metästyspyssykkänä tuo 7mm senä tietysti:)

VTT

Lainaus käyttäjältä: rum - marraskuu 29, 2024, 19:58Saapa nähä, Pyssy varattu niin kohta ei tarvi kysellä.Holkeista ei näy ylitarjontaa olevan mutta kyllähän ne ajan kans löytyy

Ite tilasin 7prc:lle holkit ameriikasta, https://www.accuratearmsandammo.com/. Hyvää palvelua, sähköpostilla tilaus tuotteista ja parissa viikossa holkit ja bushingit postilaatikossa. Välissä piti tullit maksella.

KRG

Mulla oli Tikan T3X CTR 24" mustarautainen.
Ammuin aseella 330-laukausta.
Myin pois, koska 6.5 Creedmoor ampui 21" 9g Scenarin 30m/s nopeampaa kyytiä, ei ole tehtaan piippu Creedmoorissa.
Tuohon jos olisi jonkun jenkki piipun laittanut, niin olisi varmasti ollut
ihan soiva peli.
MOJ kanssa joskus juttelin, sanoin että vaatii tosiaan muun kuin Tikan piipun, täysin samaa mieltä.
Mieluiten Hodgonin ruutia, siinä energiaa on enemmän.
Itse sanon näin kokemuksella, että ÄLÄ osta vakiota riihimäeltä, rakenna se itse, niin saat
siitä mitä sen pitäisi olla.

rum

Tuntuuhan tuo soivan kotimainenki piippu, käväsin tuossa ekasavut ottaan UPR 6,5 PRC;stä.

Kahta tehaskutia vaan oli, Normalla meni 2+5 9,8mm toinen 19,8mm 100M Hornadyllä 2x isompia. Mimmosia vauhteja 6.5 creeti anto tikan piipusta?

Ile__

Lainaus käyttäjältä: KRG - joulukuu 21, 2024, 23:04Mulla oli Tikan T3X CTR 24" mustarautainen.
Myin pois, koska 6.5 Creedmoor ampui 21" 9g Scenarin 30m/s nopeampaa kyytiä, ei ole tehtaan piippu Creedmoorissa.
ihan soiva peli.
MOJ kanssa joskus juttelin, sanoin että vaatii tosiaan muun kuin Tikan piipun, täysin samaa mieltä.
Itse sanon näin kokemuksella, että ÄLÄ osta vakiota riihimäeltä, rakenna se itse, niin saat

Mikä toi sun 21" 6.5 Creedmoor ase siis on?

KRG

Krieger piippuinen 6.5 Creedmoor.

Valkoselkätikka

Lainaus käyttäjältä: KRG - joulukuu 21, 2024, 23:04Mulla oli Tikan T3X CTR 24" mustarautainen.
ihan soiva peli.

Miten tuo voi olla edes mahdollista? Oliko tehdas patruunat prc:s ja millaisia nopeuksia se siis ampui? Eikö sielä nyt sen verran pala ruuti että väkisin se lujempaa singahtaa. Mietin vaa miten tikka muka ei 6.5prc:tä osaisi tehdä, eipä muissakaan väljyyksissä ole ollut moittimista

rum

Taisin ymmärtää väärin? että creedmoore lähti 30 m/s nopeenpaa mitä PRC. onhan kova lataus? taiettu ymmärtää väärin?

Ile__

Lainaus käyttäjältä: KRG - tammikuu 03, 2025, 22:21Krieger piippuinen 6.5 Creedmoor.

Etkö siis itsekään tiedä mikä se sun ase on vai etkö vaan halua kertoa? :o  8)

rum

Tuli vähisä mittailtua taas nopeuksia, ihan linjassa muihin kal. olevia nopeuksia antaa tuoTikan piippu, mitä nyt 25v.aikana mittailtu.

Tehas kutia Norma bondstrike 858 es 9m kasa 10.9mm horna eld 878 es 5m kasa 33mm

Normalla MRP reilu 900M/S niin ja luotina 9g scenu +20 oltas aika lähellä luvatusta hornalla.