Alaston tiede TV4 10.30

Aloittaja Pantteri, toukokuu 28, 2006, 11:48

« edellinen - seuraava »

Pantteri

Saikos kukaan nauhalle, olisi kiinnostusta kopiosta tai lainasta.

Vai tietääkö joku tuleeko tämän päivän jakso uusintana  :?:

Kun meni aivan TÄYSIN OHI :!:

Aiheena...

10:30        Alaston tiede

Luodit. Ohjelmassa tutkitaan, miten luodit suunnitellaan, miten ne haavoittavat ja miten niiltä suojaudutaan. Samalla seurataan asetekniikan kehitystä musketeista ja lyijykuulista tulevaisuuden huippunopeisiin aseisiin ja ohjautuviin luoteihin.

Yhteyden otot YV.nä
Turvallisuus kaiken A ja O

john

Ei kannata haikailla perään. Tyypilliseen jenkkityyliin tehty ohjelma. 99 % dramatiikkaa ja vesipullojen rikkiampumista. 1 % asiaa.

PMK

Samaa mieltä TM:n kanssa.

Lisäisin, että turhan paljon oli ohjelmassa Amerikkalaisen erinomaisuuden hehkutusta...
PMK

john

ja jotenkin oli kauhean tuttua tuo asia mitä tuli, oli toki uuttakin aika paljon, mutta oli sellanen kansantajuisen tuntuinen, tehty niin että jokainen asiaan vihkiytymätönkin tajuaa..

Pantteri

Lainaus käyttäjältä: veikka oli sellanen kansantajuisen tuntuinen, tehty niin että jokainen asiaan vihkiytymätönkin tajuaa..

Kyllä olisi sopinut minulle oikein hyvin  :lol:  :lol:  :lol:  Heh  :wink:
Turvallisuus kaiken A ja O

john

Lainaus käyttäjältä: PantteriKyllä olisi sopinut minulle oikein hyvin  :lol:  :lol:  :lol:  Heh  :wink:

Enpä usko, koska minä en tiedä mistään mitään muutakuin osan noista perusjutuista tuossa filmissä näytettiin. Eli siihen että olisi tyhmempi kuin minä vaaditaan aika paljon... :lol: