Pystyhajonta?

Aloittaja Tuomo, tammikuu 01, 2016, 18:48

« edellinen - seuraava »

MOj

Mä olen ratkaissut asian niin, että TRG orkkis bipodista raatelujalat rautasahalla poikki ja sorvilla alumiinista sovituspalat jotta sai Harrisin kumitassut tilalle. Ei raavi enää piippua/tukkia kun kuljettaa asetta bägissä, pysyy kovalla alustalla paremmin paikallaan ampuessa, tuli hiton hyvä. Muuten TRG jalka parasta mitä bipodi rintamalla on, mun mielestä.

JL

Lainaus käyttäjältä: MOjMä olen ratkaissut asian niin, että TRG orkkis bipodista raatelujalat rautasahalla poikki ja sorvilla alumiinista sovituspalat jotta sai Harrisin kumitassut tilalle. Ei raavi enää piippua/tukkia kun kuljettaa asetta bägissä, pysyy kovalla alustalla paremmin paikallaan ampuessa, tuli hiton hyvä. Muuten TRG jalka parasta mitä bipodi rintamalla on, mun mielestä.

Juurikin. Itse pyöräytin kunnollista PVC- sähköteippiä tassuihin kynsien tylsyttämiseksi.

Teipin saa poiskin muutamassa sekunnissa, perstaantuneet teipinpäät lärpyttävät tarjolla taktista purkamista varten.

Perkeleen_Luoma

Muutamat sessiot tyypitetty kuvan mukaista systeemiä:

http://uppaa.fi/images/2016/03/21/2016-03-1816.33.481a8e0.jpg">

Pieni tasainen jännitys jalkoja vasten ampuma-asennossa. Kutakuinkin vastaava, jonka saa maastossa aikaiseksi. Tulokset oli ainakin viime reissulla erinomaiset vaikka 7ms vaihteleva suuntainen tuuli piinasi ja lisänä kunnon puuskat, niin että sai muistiinpanoja keräillä pisin katosta.  :neutral:

@150m 5lks pienimmät niput 20mm

http://uppaa.fi/images/2016/03/21/2016-03-1816.03.3566426.jpg">

Lisäksi vielä 300m radalla ampuessa sain ekaa kertaa "bullet trace":n näkymään kiikarissa ja ainakin poikittaissuunnasta sai varman havainnon, että taulussa ollaan.

Toki jo esim 150m radalla näkee taustavallissa luodin iskemän kuran lentävän.

Ristikosta mildoteilla katsottuna laukauksen jälkeen ollaan 2mrad ylhäällä ja 1mrad sivussa. Tämä on riippuvainen paineesta jalkoja vasten. Tiukemmalla tietty vakaampi. Nyt kun toivottavasti löysin the latauksen aseeseni niin jatkan kokeiluja miten paine jalkoja vasten vaikuttaa iskemien siirtymiseen.
If you haven't failed, you're not trying hard enough.