PMR radio MSA Sordin Supreme X-pro kuulosuojaimiin

Aloittaja Skirmisher, kesäkuu 23, 2014, 05:39

« edellinen - seuraava »

Skirmisher

Löytyykö sopivia kaapeleita ja kytkentäsettejä millä PMR-radion (esim. Cobra MT975) saa kytkettyä MSA Sordin aktiivisiin kuulosuojaimiin?

mika

rxtx-tuote on ollut melko asiallisesti varustettu kauppa näihin liittyen.
CHAIRBORNE - USB Troop

WhoEver

Lainaus käyttäjältä: SkirmisherLöytyykö sopivia kaapeleita ja kytkentäsettejä millä PMR-radion (esim. Cobra MT975) saa kytkettyä MSA Sordin aktiivisiin kuulosuojaimiin?

Metsästyshommissa itselläni on VHF kiinni Sordineissa tavallisella 3,5mm uros-uros-liittimellä, ja jos tarvitsee puhua, niin se sitten suoraan puhelimeen. Cobrassa on ilmeisesti 2,5mm liitin, niin silloin pitäisi olla 2,5mm/3,5mm-uros-uros-liitin(ehkä)

Jippo

Mulla on ollut jo kauan Hunterin halpis tangentti, johon Sordinit on kytketty normi stereoplugilla. Monokin käy, mutta silloin kuuluu vaan toisesta korvasta.

Erillinen tangentti on hyvä, koska silloin itse radio voi olla taskussa ja kevyt tangentti on klipsulla kiinni takissa tms varusteissa.

tomi

Metsästyskäytössä mulla on Lafayetten Micro 5+, joka kytketty Lafayetten omalla http://www.sissos.fi/tuote/lafayette-micro-5-mikrofoni-ptt-sordin-liit%C3%A4nt%C3%A4kaapeli/7332020025248/">mikrofoni/ptt:llä radioon.

Liitin on sama kuin Cobrassa, 2,5mm. Mahtaisiko tuo toimia myös Cobran kanssa?