TA-harrastuksen aloitus

Aloittaja Jambo, heinäkuu 22, 2012, 12:25

« edellinen - seuraava »

Decies

Lainaus käyttäjältä: JKr

Ensi vuonna aloitamme kohdennetut kurssit vain killan jäsenille. (mpk)

Tästä lisää tietoa myöhemmin.

Ja jos jollain on kysyttävää, niin voi kirjoittaa mulle yksityisesti tai jarkko.kroger@gmail.com

Hyvä, olen varmasti mukana.
[i]Ei tämä niin vakavaa ole...[/i]

Masiina

Lainaus käyttäjältä: Masiina
Kiitos tiedosta. Piti ihan vääntäytyä res.liiton sivuille ja laittaa jäsenyyshakemus vetämään. :)

Oikein.

Kurssien ajankohdat varmistuu lähipäivinä.
\"Jack of all trades, master of none\"

Masiina

Ettei vaan joku mode ole klikannut edellisen viestini kohdalla muokkaa-kuvaketta lainaa-kuvakkeen sijaan? Meni hetki pähkäillessä että millon olen muka tuollaista kirjoittanut.  :lol:

Nyt kun kurssiin on vielä jonkinverran aikaa olisi hyvä sitä odotellessa alkaa hamstraamaan varusteita. Kysymys kuuluu, minkälaista varustetta tuolla tarvitaan?
\"Jack of all trades, master of none\"

Juuso.L

Luultavasti ainakin:

Ase, patruunoita (150-200), kuulosuojaimet, muistiinpano välineet, laskin ja sään mukainen vaatetus.

Luultavasti esimmäisellä kurssilla eka päivä käydään teoriaa ja sen jälkeen siirrytään radalle käymään ammunnan ja tähtäimen käytön perusteita.
Toyotalla metsään traktorilla pois.

JKr

Lainaus käyttäjältä: MasiinaEttei vaan joku mode ole klikannut edellisen viestini kohdalla muokkaa-kuvaketta lainaa-kuvakkeen sijaan? Meni hetki pähkäillessä että millon olen muka tuollaista kirjoittanut.  :lol:

Nyt kun kurssiin on vielä jonkinverran aikaa olisi hyvä sitä odotellessa alkaa hamstraamaan varusteita. Kysymys kuuluu, minkälaista varustetta tuolla tarvitaan?

Minähän se olin :) Eikä ole eka kerta;) Sori siitä.

Varustusta: oma ase, ja täydellinen tarkka-ampujan varustus. Siinä se. Kokonaisuuden saa päättää ihan itse;)
Sniper - Taxi / One Mile Club / Jäykkä Kampi / sPurkuvasara / Sufferfest participant

JHa

Jos alkaa harrastus tosissaan kiinnostamaan niin linkistä löytyy vähän osviittaa tulevaisuuden varustehankinnoille = pääosa tarvittavista kamoista. Yleensä halu ja kyky kantaa kamaa rajoittaa näissä karkeloissa eniten.

http://hayha.takilta.fi/2013saannot.html">http://hayha.takilta.fi/2013saannot.html

bps

pv:n kurssi tuli käytyä tänävuonna. koulutus oli hyvää.