Toimitsijoita häyhään

Aloittaja john, elokuu 10, 2009, 14:36

« edellinen - seuraava »

mamannon

Homma OK.

T: mamannon

mamannon

Niin siis pakettiauto on kyllä rekisteröity kolmelle, mutta käytännössä siihen mahtuu vain kaksi..

T: mamannon

JKr

Raiskari - Vanin kyydillä pääsee ainaskin 2- 4 , jos jtn kiinnostaa.

Lähtö pk-seudulta sillein, että ollaan iltasella perillä.

Pistäkää YV.tä
Sniper - Taxi / One Mile Club / Jäykkä Kampi / sPurkuvasara / Sufferfest participant

LSa

No niin. Mamannon kaivoi jostain numeron esiin, soitti ja nyt on kyydit sovittu. Toistan. Kyyti on järjestyksessä.

Lähdetään sen verta aikaisin (rendezvous 0700), että pitänee ottaa työhanskat mukaan.  :violin:

JTa

Vähennän alkoholinkäyttöä edellisiltana ja lähden omalla autolla aamusta liikkeelle siten että olen Niinisalon sotkussa 10:00.  :dance:

(kyllä se munkkikahvi on parempaa kuin kalja!)

Eli jos joku vielä kaipaa kyytiä niin yksi hlö mahtuu autoon varusteineen (myös sukset mahtuu). Espoon perukoilta lähden viimeistään kello 0700..

MVe

En voi olla ottamatta kantaa myöhäisiin yhteydenottoihin tai ottamatta jättämisiin.

Ensiksikin kaikki kritiikki kannattaa kohdentaa vain minuun, koska kannan vastuun kokonaisuudesta.

Kilpailun johtajan kannalta on ollut joissain määrin haasteellista saada kiinni ihmisiä. (ei sähköpostiosoitetta, tai joku hauska pieni merkki osoiteessa väärässä paikassa tai ei puhelinnumeroa tai parhaassa tapauksessa vain pelkkä nimi tiedossa)

Asiaa ei luonnollisesti helpota sekään , että alkuperäisestä väestä on kai jo puolet estynyt tulemaan.

Vaikka olen pyrkinyt siihen, että päivitän toimitsijalistan välittömästi kun siihen tulee tarvetta, on siihen saattanut  jäädä virheellisiä merkintöjä siitä keihin olen ollut yhteydessä ja ketkä ovat vielä mukana. (omien merkintöjeni mukaan en tosin kaikkea kritiikkiä niele suoralta kädeltä)

Jos joku tuntee itsensä loukatuksi tai syrjityksi, kun ei ehkä yhteydenottoa ole tullut,niin ei kun tänne vaan valituksia asiasta. Ymmärrystä tulee tai sitten ei :D  

Toisaalta jos tuntuu siltä, että järjestelyt ontuu nyt tai kilpailuissa, niin ei kun nimeä ensi vuosien vetovastuu listalle.

Kaikin puolin avartava kokemus ja saa jättää oman sotkuisen peukalonjäljen historian sivuille. Työmäärä saattaa tuottaa yllätyksen, mutta se on sitä avartavaa kokemusta.

Tämänhetkisen tiedon mukaaan rasteja ei tarvitse karsia toimitsijapulan vuoksi, mutta perjantaina vasta näemme ketä paikalle oikeasti ilmestyy.

Pää on siis juuri ja juuri vedenpinnan yläpuolella tällä hetkellä.

HÄYHÄ 2009 kilpailun johtaja MVe

john

Mielenkiinnolla odotan erinomaisesti suunniteltua kisaa. Reppu pakattu sillä mielellä, että nukutaan joko ulkona tai sisällä, saadaan sapuskaa tai ei. Eli kaikkeen varauduttu.

Muutama kommentti toimitsijatehtävistä näin pj:n ominaisuudessa. Homma alkaa itse asiassa siinä vaiheessa, kun tehtävään lupaudutaan. Toimitsijan tehtävä ei ole olla teuraalle vietävä lehmä, vaan omatoimisuuttakin toivotaan. Jos ei johdosta jostain syystä kuulu mitään, niin silloin tartutaan itse luuriin ja kysellään, että "voinko tehdä jotain" "onko mitään uutta tietoa". Ei voi odottaa, että johtaja potkii perseelle joka käänteessä. Kaikille paikalle vaivautuville ja viikonloppunsa tehtävään uhraaville henkilöille suurkiitos.

Tom Marsti

pj