Toimitsijoita häyhään

Aloittaja john, elokuu 10, 2009, 14:36

« edellinen - seuraava »

john

Huom, Huom!!!

Vuoden 2009 SM - ta-skaban (Häyhä 2009) johto kaipaa kipeästi lisää toimitsijoita kilpailuun.

Tilanne saattaa pahimmillaan johtaa rastien vähentämiseen, jos mukaan ei saada lisää muutamaa ukkoa (neitiä).

Toimitsijoille on käsittääkseni yritetty saada aikaiseksi mahdollisuus ampua. Toimitsijoille on varattu ruokailut sekä bensakulut kuittia vastaan (poislukien hummerilla ajavat)

Jos olet kahden vaiheilla, niin tee oikea päätös ja liity kisan järjestäjäpuolelle.

Kiitos jo etukäteen

tom

MSa

Suosittelen lämpimästi asiasta kiinnostuneita käyttämään tämän mahdollisuuden hyväkseen. Tämä ON PARAS tapa päästä seuraamaan ja oppimaan tarkka-ammunta-aiheesta.
[url=https]

JTa

Ette yhtään myöhemmin ajatelleet kysellä, vaikka edellisenä päivänä?   :D  :clap: (golf-taputuksia)

Mihinkähän aikaan siellä pitäisi perjantaina olla? Ja pääkaupunkiseudulta varmaan menee muutama autokunta, onkos kimppapimppakyytejä sovittu jo?  :? (saattaa olla ajokunto laillisuuden rajamailla vielä aamupäivästä..)

john

Lainaus käyttäjältä: JTaEtte yhtään myöhemmin ajatelleet kysellä, vaikka edellisenä päivänä?   :D  :clap: (golf-taputuksia)

Mihinkähän aikaan siellä pitäisi perjantaina olla? Ja pääkaupunkiseudulta varmaan menee muutama autokunta, onkos kimppapimppakyytejä sovittu jo?  :? (saattaa olla ajokunto laillisuuden rajamailla vielä aamupäivästä..)

Kyllähän tuo varsinainen kysely on ollut näillä sivuilla jo muutaman kuukauden. Yllättävät menot vain karsivat aina ilmoittautuneita... etenkin loppusuoralla, jolloin myös tarve näkyy muutamaa päivää ennen kisaa.    :violin:

MVe tietää varmasti paremmin  aikatauluuista Myös JRu:lta voi tiedustella asiaa. Itse en tiedä aikatauluista, koska kisaan

tom

mamannon

No,itse olen tarjoutunut avuksi, JRu tietää kyllä, voi ottaa yhteyttä jos haluaa. Kyseessähän on siis ensi viikonloppu, ja perjantaina iltapäivälläkö pitäisi olla paikalla? kyllä sen pitäisi onnistua...

T: mamannon

JRu

Olen välittänyt yhteystiedot mailitse MVe:lle, mutta tarkistan vielä puhelimella että tieto on varmasti mennyt perille.

JTa

Lainaus käyttäjältä: JRuOlen välittänyt yhteystiedot mailitse MVe:lle, mutta tarkistan vielä puhelimella että tieto on varmasti mennyt perille.

Olikos mun tiedot mukana? :)

JRu

Ei vielä. Ks. Yv.

SO

SO ilmoittautui jo keväällä toimitsijaksi ja odottelin viime perjantaihin 7.8.2009 asti lisäinfoa asiasta. Mitään vahvistusta ei tullut vaikka piti tulla, joten sovin kyseiselle viikonlopulle muuta menoa kun ymmärsin että tarvetta rastimiehelle ei ole.

john

Lainaus käyttäjältä: SOSO ilmoittautui jo keväällä toimitsijaksi ja odottelin viime perjantaihin 7.8.2009 asti lisäinfoa asiasta. Mitään vahvistusta ei tullut vaikka piti tulla, joten sovin kyseiselle viikonlopulle muuta menoa kun ymmärsin että tarvetta rastimiehelle ei ole.

Et  sitten varmuuden vuoksi ennen muuta menoa takistanut asiaa?

JRu

No jos luvattiin vahvistaa muttei vahvistettu niin ei sille sitten mitään voi.

LSa

Tarvitaan kyydit Pääkaupunkiseutu-kisapaikka ja kisapaikka-Pääkaupunkiseutu.

JKr

Lainaus käyttäjältä: LSaTarvitaan kyydit Pääkaupunkiseutu-kisapaikka ja kisapaikka-Pääkaupunkiseutu.

Ota Haapalaan yhteyttä.
Sniper - Taxi / One Mile Club / Jäykkä Kampi / sPurkuvasara / Sufferfest participant

LSa

Lainaus käyttäjältä: JKr
Lainaus käyttäjältä: LSaTarvitaan kyydit Pääkaupunkiseutu-kisapaikka ja kisapaikka-Pääkaupunkiseutu.

Ota Haapalaan yhteyttä.

Otin. Sir vääntää näillä näkymin itsensä paikalle muualta, kuin pääkaupunkiseudulta joten kyydintarve on edelleen olemassa.

john

Lainaus käyttäjältä: LSa
Lainaus käyttäjältä: JKr

Ota Haapalaan yhteyttä.

Otin. Sir vääntää näillä näkymin itsensä paikalle muualta, kuin pääkaupunkiseudulta joten kyydintarve on edelleen olemassa.

Mulla yksi toimitsija jo kyydissä ja lähtö on poikkeuksellisesti Hyvinkäältä ja perjantaina 12.00. Yksi voisi vielä mahtua kamoineen relluun jos hyvinkäälle onnistut itsesi saamaan. palataan tuon suhteen.