Masters of Camouflage - IV

Aloittaja SO, tammikuu 16, 2008, 20:00

« edellinen - seuraava »

SO

http://www.elisanet.fi/so/moc">

:twisted:

Aika kohdistaa nightforcet, zeissit, hensut, benderit, tascot ja zossit...

Cupin päätösosakilpailu la 1.3.2008, korotetut pisteet. Ilmoittautuminen avattu.

[size=60]klikkaa kuvaa niin pääset MoC-sivuille....[/size]

SO

Osallistujaluetteloa päivitetty.

SO

Muutama mahtuisi vielä mukaan, tehtäväkuvaukset julkaistaan loppuviikolla.

:!:

mika

kalustoa on päivitetty ja viimeisimmän huhun mukaan tunnettu ballistiikkayliopisto länsi-uudellamaalla on valjastanut superkaavoja ballistiikan laskemiseksi. Pelottavan tarkkoja tuloksia tulee.... :D  :wink:  Sama huhu kertoo vielä optiikan tason nousevan vielä viime kerrasta.

Mutta mutta...täällä ollaan valmiina tunnetun saksalaisen raudan kanssa. Katsotaan stana miten käy ... :lol:  :mrgreen: Makkarat mukaan...
CHAIRBORNE - USB Troop

Kosanderi

Perhana...

Tekisi mieleni osallistua minunkin, mutta pahalainen on tuo Syndalenin vuoro samana päivänä. Hiukan olen kahden vaiheilla...

SO

Mun mielestä syndalenista on killan puolesta jotain tiedotettavaa joka tekee päätöksen sinun puolesta osallistua MOC IV-kilpailuun.

Heggis

Veikkaan että tarkoittamasi asia on tiedossa. We have an informant... :twisted: (Vkolopulta terveisiä mansikkamontulta :))

Se vaan että yli 200m hollit on vähissä ja vähänkään pitemmän matkan tilaisuudet ennen häyhää on vähissä ja jokainen tsäänssi on mahollisuus testata paukkua pidemmälle. Toki onhan tuo kurssikin vielä missä pääsee ammuskeleen pitkälle :)

Tuo olisi vaan hyvä tilaisuus testata uutukaisia .260 hylsyjä pitemmälle :)
Be quick and beat the bullet.

hasaki

Jos joku tarttee kyytiä kisaan ja reitit osuu kohdilleen niin minä olen suunnistamassa kisaan Jyväskylän kaupungista ja kyytiini mahtuu ainakin yksi taistelija varusteineen.

Tietysti jos joku on tulossa pohjoisemmasta, ja koukkaa Jyskylän kautta, niin olen kiinnostunut hyppäämään kyytiin, en siis välttämättä halua kulkea vain omia polkujani. Kustannussäästö ja matkaseura on aina tervetullutta  :wink:

Parhaiten tavoittaa numerosta 0405697587

-Tuomas

JTa

Saa kai tuonne tulla ihan katseluoppilaana? Varsinkin jos sää on kiva niin voisin tähtäillä vaihteeksi kameralla..jos oppis kuvaamaankin edes vähän.  :D

SO

Tottakai voi tulla katselemaan ja haistelemaan leppoisaa tunnelmaa sekä tutustumaan muihin harrastajiin ympäri suomea. Vaikka osallistujia on vähän niin edustettuna on keskisuomi ja länsirannikko unohtamatta hyvinkään hirmuja ja pääkaupunkiseudun miehiä. Eväät mukaan.

JTa

Toivottavasti siellä on tiet kunnossa, oli pari viikkoa sitten kaverilla jäänyt auto kiinni hetkeksi eikä sinne "montulle" uskaltanut edes ajaa, sen verran huonolta oli tie näyttänyt. Tietääkös joku Lopen radan koordinaatteja? Oon kerran käynyt ja ei ihan jäänyt mieleen kuinka sinne pääsee. GPS on. :)

JKontturi

Lopen radan koordinaatteja en nyt tiedä mutta nopeat ajo-ohjeet Lopelta kylläkin.

Aloitus on Lopen keskustassa sijaitsevasta EräLoppi puljusta josta ostetaan päivä/vuosikortti,siitä suunnataan tielle nro 54(Forssa-Riihimäki) Forssaan päin suuntaus,jatketaan epämääräinen matka(n.6km ei todellakaan tarkka) kunnes tie kääntyy vasemmalle Karhulaan.

Pian tulee tienhaara Vasemmalle jossa lukee Ampumarata,jatketaan tietä,varotaan kohtaa jossa mennään maatalon pihan läpi,käännytään taas vasemmalle,Ampumarata kyltti pitäisi olla kyllä,seurataan aika kehnoa tietä ja käännytään vasemmalle kun tulee uusi risteys.Ja loputtomalta tuntuvan matkan jälkeen Ampumarata kajahtaa tyhjästä eteesi.ps,tarkistan tietoni vielä ja päivitän tänne,jos joku ehtii mennä jo ennen niin tarkistakaa Erälopesta miten se tie menee,ainoa tosin mistä olen epävarma on se metsäosio.

JTa

Eiköhän noilla ohjeilla pitäis löytää tiensä sinne..jos se metsäpätkän tie vain on ajokunnossa. :)

HKR

Lainaus käyttäjältä: JTaEiköhän noilla ohjeilla pitäis löytää tiensä sinne..jos se metsäpätkän tie vain on ajokunnossa. :)

Suuri voitonpäivä lähestyy mutta kilpakumppanit ei pääse pelipaikalle?  :D

Apu on lähellä, nimittäin kalustohan pitää hankkia harrastuksien mukaan :wink::

http://i99.photobucket.com/albums/l314/honohessu/12012008155.jpg">

Kyyditystä kilpakumppaneille perille saakka järjestyy  muutamalla vaivaisella luvatulla ohilaukauksella :mrgreen:. Ja tässä en puhu omasta puolestani :roll:.

Ja kyllä tolla nyt ainakin varusteet menee yhdelläkin luvatulla hudilla...

hasaki

Kyllä minä ainakin meinasin päästä paikalle ihan omin voimin ja luulen että menen kävellen myös sellaisiin paikkoihin joihin tuo ns. "maasturi" ei pääsee :wink:

Mua kun ei haittaa jos joskus joutuu ihan oikeesti tekemäänkin jotain, esim kävelemään tms. :shock: .

PS.Eikä pidä sitten ottaa vittuiluna, koska ei ole sellaiseksi tarkoitettu :wink: