Kirjoittaja Aihe: Masters of Camouflage - IV  (Luettu 19971 kertaa)

HKR

• *
Re: Masters of Camouflage - IV
« Vastaus #30 : Maaliskuu 02, 2008, 18:22 »
Lainaus käyttäjältä: "ao"

Onko video luotettavampi todiste?  :lol:

edit: No, kyllähän se pitää myöntää, että olihan se tarkka peli ainakin 50 metriin asti, toimi se sitten itselataavana tai itseladattavana.

Photoshoppi sanon minä :D.

Aseessa tosiaan tarkkuus riitti mutta ampujalle kävi pari rookien mokaa, varsinkin "etsi ja ammu" rastilla. Eli n.160 metrin matkalta piti löytää ja ampua 6kpl 5x10cm maalia. Hirveästi valehtelematta 90% ajasta meni kohteiden etsimiseen ja silti en löytänyt kuin 4kpl. Tämähän johtui lähinnä siitä että mukanani ei ollut mitään apu-optiikkaa vaan etsintä tapahtui Iorilla jonka kapea näkökenttä ei auttanut asiaa. Ensi kisoihin tuleekin sitten vähintään kiikarit mukaan...

Toinen moka samalla rastilla liittyi etäisyyden arviointiin, johon kyllä osasin varautua. Jotenkin sain kiireessä maalista 1 mrad:n kokoisen (oikea etäisyys n.150m), näinollen siihen meni pari patruunaa ennekuin tajusin mokani :roll:.

Mutta hyvä se on pienemmissä kisoissa mokata ja ottaa oppia (yhtään nyt MOC:tä väheksymättä :wink:) kuin sitten itse grande finalessa tyriä kunnolla :D.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Guest »

mika

• *
« Vastaus #31 : Maaliskuu 02, 2008, 19:51 »
jos kenellä on lisää hyviä kuvia kinkereistä niin voiko niitä laittaa jakoon? (JTa et al)Tilaa vois järjestää vaikka killan serveriltä.
CHAIRBORNE - USB Troop

JTa

• *
« Vastaus #32 : Maaliskuu 02, 2008, 23:23 »
Lainaus käyttäjältä: "mika"
jos kenellä on lisää hyviä kuvia kinkereistä niin voiko niitä laittaa jakoon? (JTa et al)Tilaa vois järjestää vaikka killan serveriltä.

En tiiä onko noi mun kuvat hyviä, mutta XXXX löytyy zippi-pakettina kaikki kuvat jotka oli edes jotakuinkin kelvollisia. Kun oikeat henkilöt ovat ko. tiedoston tuolta imuroineet niin pistäkää mulle infoa niin voin poistaa sen. :)

EDIT: Kuvat poistettu.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2008, 14:03 kirjoittanut JTa »

ao

• Administrator
« Vastaus #33 : Maaliskuu 03, 2008, 08:12 »
Lainaus käyttäjältä: "mika"

MoC:n sivuilta löytyvät kuvat on karsittu SO:n ja mun ottamista. Lisääkin löytyy, mutta serverin tilaa säästääksemme karsittiin about puolet pois. Pitää tarkistaa paljon siellä on vapaata tilaa, niin jos laittaa zipin sinne esim. viikoksi ja sit poistaa sen...