Syndalenin ampumavuorot/alkuvuosi 2008

Aloittaja hj, tammikuu 17, 2008, 14:12

« edellinen - seuraava »

hj

Tervehdys!

Sain tiedon kahdesta ensimmäisestä ampumavuorosta Syndalenin ampuma-alueella. Eli TA-killalla on vuorot ko. ampuma-alueella 26.1. ja 1.3. Lopuista ampumavuoroista tiedotetaan, kun niistä saadaan tieto. Muista myös kerrata Syndalenin ampuma-alueen säännöt (Löytyvät etusivulta kohdasta "Jäsenille" ja sen jälkeen menemällä kohtaan "Ampumaradat" ja "Syndalen".)

HJ

JTa

Saakos näille vuoroille osallistua ne jäsenyyttä hakeneet, mutta joita ei vielä ole jäseniksi hyväksytty..?

SO

Saa osallistua. Ilmoittautuminen 300m radalla (Gevär Skjutbana) olevalle valvojalle, koskee kaikkia.

JTa

Lainaus käyttäjältä: SOSaa osallistua. Ilmoittautuminen 300m radalla (Gevär Skjutbana) olevalle valvojalle, koskee kaikkia.

Okei, meinasin vaan jotta noita sääntöjä ei pääse lukemaan kuin jäsenet, eli ne ei koske meitä muita? :D

hj

Nyt pääsee lukemaan muutkin kuin jäsenet.

HJ

hj

Moro.

Lisää tietoa Syndalenin vuoroista keväällä 2008. Vuorot ovat: 26.1., 1.3., 15.6., 28.-29.6. TA-killalla on entiseen tapaan SPOL-killan kanssa yhteistoimintasopimus, jonka perusteella saamme käydä myös heidän vuoroillaan Syndalenissa. Näistä vuoroista tulee tieto myöhemmin. MPKY:n TA-pankkiin kuuluville lähetetään tieto Syndalenin vuoroista kohtapuoliin. Jos olet kiinnostunut TA-pankkiin liittymisestä, soita toimialajohtaja Jari Hakuliselle, puh: 044-7012180 tai allekirjoittaneelle puh: 040-7509692.

HJ

hj

Terve.

Onko killan jäsenistössä ketään halukasta johtamaan ammunnat Syndalenissa ensi lauantaina 1.3.? Ilmoitukset minulle (heikki7@gmail.com) perjantaihin 29.2. mennessä. Annan toimintaohjeet tarvittaessa. Jos ammunnanjohtajaa ei saada, vuoro perutaan.

Niille, jotka eivät ole vielä huomanneet Syndalenin käyttörajoituksia: AMMUNTA SINKOBAANALLA ON TOISTAISEKSI KIELLETTY!

HJ

tactical

Tervehdys,

Onko syy selvillä miksi sinkobaanalla ei saa ampua?
There is no substitute for firepower

hj

Terve.

Lainaan itseäni aikaisemmasta viestistä:

Ta-killan ammunnat Syndalenissa 2008-

Kirjoittaja hj päivämäärä Ma Helmi 11, 2008 7:27 pm

"Terve.

Sain tiedon hiljattain Tammisaaren varuskunnasta koskien Syndalenin ampuma-alueen Sinkobaanaa: PV:n kiristyneistä varomääräyksistä johtuen emme saa ampua em. radalla ilman varoupseeria ja portinvartijoita. Koska PV:llä ei ole resursseja antaa meille tätä henkilöstöä, tarkoittaa se, että toistaiseksi EMME AMMU OLLENKAAN SINKOBAANALLA !!! Ei 700m, ei 500m, ei 300m, eikä edes metrin päästä tauluista!

Määräys johtuu kuulemma siitä, että Sinkobaanalle on suunniteltu vallia ampumapaikan taakse asfalttitien suuntaisesti, jota ei rakenneta ainakaan lähitulevaisuudessa. Näin ollen jäämme odottamaan toimenpiteitä (jotka saattavat kestää kauan...).

Ampuminen on sallittua edelleen G1 (ns. 300m rata), G2 ja G3-radoilla.

Ta-killan hallitus on alkanut selvittää korvaavan rata-alueen saamista muualta.

Tiedotamme asiasta, kun saamme lisää tietoa.

T:HJ

Hallituksen jäsen"

tverho

Minä en pääse viikonloppuna, mutta kysymys: onko 300m radalla sallittua ampua 400m tasalta (siis niiden ampumapöytien luota)?

t tommi

hj

On sallittua.

HJ

hj

Lisäys vielä: ammunnanjohtajan tulee ilmoittautua pe 29.2. klo 12.00 mennessä, muuten vuoro perutaan.

HJ

mamannon

Onpa kurja juttu...

No, ei se sen kurjempaa ole kuin tavaran odottaminen postista (joka todennäköisesti myöhästyy). Mutta muuten minä olen valmis ammunnajohtajaksi, jos minulla on vain jotain mitä ampua. Ennenkaikkea tarvitsen TOIMIVAN luodinopeusmittarin koko ammunnan ajaksi. Olen tilannut sellaisen, mutta se samoin kuin paukut ovat jossain matkalla :(

T: mamannon

JTa

Minäkin odottelen nopeusmittaria, mutta ei taida ehtiä tälle viikolle..  :(

JRu

Näillä näkymin Syndalenin 1.3. vuoro joudutaan valitettavasti perumaan ellei lisää ilmoittautumisia tule. HJ hoitaa asiasta virallisen tiedottamisen viikon loppuun mennessä. Otan osaltani kantaa vain yleisesti ammuntojen johtamiseen:

Ammunnan johtajaksi voidaan valita vain henkilö, jonka tiedetään tuntevan ja ymmärtävän ammunnan johtamiseen liittyvät toimintamallit sekä vastuualueet ja joka on mielellään harjoitellut ammuntojen johtamista esim. TA- kouluttajapankin kouluttajakoulutuksessa. Lisäksi ammunnan johtajaksi soveltuva henkilö on muiden johtamissa ammunnoissa osoittanut kypsyyttä jota edellytetään, kun ollaan vastuussa omien toimien lisäksi muidenkin ampujien toimista. Kaikkien etu on, ettei ammunnan johtajaa vain valita satunnaisesti ratavuorolle osallistuvien joukosta, mikä se joukko milloinkin sattuu olemaan.

Lisätietoa aiheesta saa vaikka allekirjoittaneelta yv:llä.