308 lataus+muut holkit

Aloittaja Petsku, helmikuu 06, 2024, 17:35

« edellinen - seuraava »

rum

Ei ole semmosta vielä käyny, monta kertaa tulee nysvättyä ennenkuin holkkeihin menee, lataamon perällä 60:ntä tyhjää ruutipurkkia on 20v. aikana menny.

Petsku

Jos joskus rakentelen "dumplerin" niin kiillotetaanko hylsyt missä vaiheessa?
Vai olisiko vain se ultraäänipesu riittävä (nallien poiston jälkeen)

Ootteko poistanut nallit "halvemmalla" holkilla erikseen vai antaako mennä samalla kertaa?

HJu

Se puhdistus tehdään ennen supistamisia jotta hiekka ja muu lika ei vahingoita holkkeja. Samalla näkee mahdolliset vauriot hylsyissä paremmin. Varsinaista kiillotusta ei tehdä mutta vesipesu rosteripinneillä ja sopivilla kemikaaleilla saa hylsyt kyllä kiiltämään.

Sinänsä ultraäänipesu, tumbleri tai vesipesu riittää. Supistamisen jälkeen supistusrasva pitää jollain konstilla saada pois hylsyistä. Jotkut pyyhkii rasvat rätillä pois, toiset tumblaa ja kolmannet pesee hylsyt joko pinnien tai ultraäänipesurin avulla. Märkäpesu vaatii sitten vielä hylsyjen kuivaamisen mitä purutumblatut hylsyt eivät vaadi.
Terveisin,

HJu

Jan I

Lainaus käyttäjältä: Petsku - helmikuu 15, 2024, 13:08
Jos joskus rakentelen "dumplerin" niin kiillotetaanko hylsyt missä vaiheessa?
Vai olisiko vain se ultraäänipesu riittävä (nallien poiston jälkeen)

Ootteko poistanut nallit "halvemmalla" holkilla erikseen vai antaako mennä samalla kertaa?
Itse pesaisen hylsyt ensin, sitten kaikki hylsyn muokkaus toimenpiteet ja lopuksi märkä tumbleriin...
Jos hehkuttelee niin sen voi kyllä tehdä ennen esipesuakin.

Lähetetty minun SM-F711B laitteesta Tapatalkilla

Fac ut vivas

ErkkiEinari

Minä poistan nallit aina ensin "nallinpoistoholkilla" -> pesu -> hehkutus-> supistus jne