T3 super varmin 6.5 PRC

Aloittaja rum, tammikuu 27, 2024, 20:32

« edellinen - seuraava »

Westammo

Lainaus :

Vanhan mallin taittoperä todennäköisesti jossain vaiheessa loppuu ja A1 malli sen korvaa mikä sinäänsä on järkevää. Turhaan sitä kahta eri taittoperämallistoa pitäisi, siitä taas voi olla montaa mieltä onko A1 todellisuudessa niin paljoa parempi vehje kun orkkis trg. Trg on kyl tehdasaseista parasta mitä saa(tai ehkä AI AT-X), mutta jälkeenpäin jos ois tiennyt kuinka PRS ottaa tuulta alleen ois itellä jäänyt trg kauppaan. Sillä rahalla mitä etenkin mennyt sen muokkaukseen lajiin sopivaksi olisi perus t3 aktiosta saanut halvemmalla lajiin paremmin sopivan vehkeen.
[/quote]

Mitä muokkausta olet tehnyt trg kivääriin, PRS lajia varten ? Samankaltaiset suunnitelmat on ollut mielessä täälläkin.

metsienmies

Merkittävin oli visionin keulapalan laitto, joka oli ostohetkellä euroopan viimeinen ennen kuin vision alkoi tekemään niitä uudestaan. Orkkisperä vaihtu piekkarin krg perän kanssa päikseen kun oli murtunu kiinnityskohdan vierestä. Lisäpiippu hippicreedmooriks, orkkis 308 vielä tallella muttei ole kertaakaan vaivautunut piippuja vaihtamaan. Ja vielä aics 12ptr lipas vailla lopullista muokkausta että luottaa sen toimivuuteen kisoissa. Sen ajan hinnoilla pelkän orkkis sinistetyn trgn hinnalla olisi saanu varmintti tikan ja vaikka mdt acc eliten tukin. Mutta trg oli sillon unelma omistaa, joten pakko se oli ostaa.

MOj

Lainaus käyttäjältä: metsienmies - helmikuu 22, 2024, 09:23

siitä taas voi olla montaa mieltä onko A1 todellisuudessa niin paljoa parempi vehje kun orkkis trg.

A1 painaa huomattavasti enemmän, lisäksi en perusta alumiiniraastinrautatukeista. Omasta näkökulmasta en vaihtaisi tuohon tai mihinkään muuhunkaan.

rum

Lainaus käyttäjältä: MOj - helmikuu 21, 2024, 23:12
Sellaista 0.5 kulmaminuutin käyntiä/100m, joskus allekin jos ampujalla on hyvä päivä. Lataus on kohtuu jäpäkkä, ja hierottu silmälläpitäen pitkiä ampumamatkoja ja 338lm lentoratoja, jotka meneekin lähes napsulleen kilometriin saakka, joten pääpaino siellä. Luotina 9g Scenar ja lähtöjä 22" piipusta 915ms.

Tuo UPR tuli hommattua vähän niin kuin varuiksi, kun tuli sopivasti hollille ja jos ei joskus jaksa/viitsi TRG: tä enää metsällä kanniskella. Uupeeärrää ei taida kotimaan markkinoilla paljoa 6.5PRC kaliiperissa kaupoissa olla. Tuokin oli käsittääkseni menossa USA markkinoille, mutta päätyikin sitten minulle muutaman mutkan kautta.

Hyvin tuntuu kulkevan, itellä 260:n mutta puoli moa alkaa oleen tiukilla justiin kokeilin 4+5 niin 16mm pintaan meni 1900lk ammuttu. Niin onko TRG:ssä orkkispiippu?

MOj

Lainaus käyttäjältä: MOj - tammikuu 30, 2024, 09:45

Kaliiperi on hyvä. Itse tehnyt TRG 22 kyseiseen kaliiperiin, eikä moittimista. Kohtuu työläs oli projekti, että sai toimimaan niinkuin tehdasaseen kuuluu, mutta lopulta työ palkittiin kun tuli rakenneltua TRG: stä tuo.

Ei TRG:tä ole valmistettu 6.5PRC kaliiperissa. Itse tehty Shilenin rosteri aihiosta. Kehyksen kanssa oli isoin työmaa, että sai syötön ja hylsynpoiston pelaamaan. Lippaiden kanssa joitui myöskin painimaan ja parikolme epäonnistuikin ennen kuin sai toimimaan tehdasaseen tavoin. Lopputuloksena uniikki taittoperä TRG 22 6.5PRC joka on TRG 42 338lm lentoradoilla ilman rekyyliä. Tuli helvetin hieno, vaikka itse sanonkin. Mulle on tarjottu tuosta kohtuu iso summa euroja. En myynyt.