Latailuun uutuuksia ja vinkkejä

Aloittaja KJJ, kesäkuu 27, 2023, 10:34

« edellinen - seuraava »

KJJ

laitetaan nyt tuo edellä mainittu kuiteski tähän ja en tiiä onko tästä mitään hyötyä mutta jos tykkää värkkäillä ;)  ;D

tuo singlairin mandreli(turning .262) passas tuonne reddingin competition bushing holkkiin plussana se holkki ohjurina hylsylle

mulla foresterin bumpin kaulaholkki millä ensin osasuppaan senverran pienemmäksi että tuo sinlairin tappi joutuu sitten töihin kun käyttää sitä tuossa reddingin "viritetyssä" holkissa siinä sinlairin tapissa tyvessä se ,262 sormus ohjurina ja alempi "sopiva" ohjurina hylsyn kaulalle(ei saa olla liian tiukka ettei tartu kii sorvailia saa varmaan namun tuostaki) ja siten että suppaa hieman enemmän(alemmas) mitä foresterin holkki niin ohjaa sitte napakasti/suppaa pikkiriikkisen ja kun vielä kyseessä se vihattu "vyökanta" mikä tässä tapauksessa asemoi hylsyn erinomaisesti koska holkissaki se "sulku"

korkki vaihtaa luodittimesta tuo siinä ja siinä pitää käyä kulkiissaan ostaan pultti tuonne nallin poistaja tapin tilalle ettei tuo mandeli nouse liian ylös eikä sitten avarra tarpeeksi kaulaa mutta testaillaan...

ps pitää tuossa vielä kattoo tuota luodin asettamista saako sinne viritettyä esim hornan spesiaali asettimen A-TIP tai triebelin asettimia

KJJ

mulle ku sattuu näitä... ;D  ;D  ;D

tuommonen jo ottaa luonnolle sillä 50e bushingilla..

ps ei reddingiäkään takuut kiinnostanu.. muistakaa aina heti tarkastaa ku tilailette tuotteita taitaa jenkit lähetellä kumppaneilleen kakkos laatua...

Jullimus

Kannattaa käyttää Wilsonin bushingeja. Halvempia ja parempi laatuisia.

Westammo

Mihin holkkeihin wilsonin renkaat sopii ? Olen ostamassa useampaan kaliperiin suppari holkkeja, siksi kiinnostaa.

Jullimus

Tietääkseni redding, wilson, rcbs, hornady, whidden käy ristiin. Forsterilla ilmeisesti oma bushing koko.

KJJ

Kiitti vinkistä Julimus jonkun wilsonin olenki hommannu sitten halvimia mitä löytäny nuihin "muokkaus" juttuihin käyttäny ja sitten sen muka paremman ostanu lopulliseen kokoon mitä käyttäny ja joo eipä reddinkiä oo tullu enää tilailtua

mistä muuten ootte hommannu nuita

nuo käy ainaki ristiin kuten yllä mainittiin redding, wilson, rcbs, hornady tuo whidden mulle uusi ja tosiaanki foresterilla eri koko

ps tuommosen tässä kans löysin tuossa hartiaki samassa (tuommosta iteki aikanaan suunnittelin yhen villikissa kaliperin kanssa ja vähän saman tyylinen tuliki tehty reddingin ohjuriholkista missä bushing niin katkastu ja eri hartiakulma siihen mutta nää on näitä nysväilyjä omaksi iloksi

https://shortactioncustoms.com/product/264-winchester-magnum-neck-shoulder-bushings/

nii liekkö mika triebelissä