Manners ja/tai McMillan tukkiaihiot

Aloittaja Ärmätti, marraskuu 09, 2022, 19:31

« edellinen - seuraava »

Ärmätti

Se ken tietää sen kertokoon. Mistä saa nykyään Manners tai Mcmillan tukkeja tai aihioita ilman upotuksia.

Ärmätti

saku_s-t

Jos keksit kuka tekee noihin blankkoihin sovituksia niin kiinnostaa itseänikin. Vajaa vuosi takaperin yritin kysellä kaikki mahdolliset sepät läpi mutta kukaan ei ollut kiinnostunut noita työstämään. Itse en olisi malttanut odotella suoraan tehtaan tilausta joten tilasin ruotsista scr.nu liikkeestä greyboe renegaden joka auttoi kummasti mcmillan a5 nälkää

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

JEPN

Oman Mcmillanin tilasin TVA-asepajan kautta pari vuotta sitten. Tosin suoraan tehtaalla jyrsityillä sovituksilla kun oli saatavilla eikä Timppakaan ollut innokas muistaakseni sovituksia tekemään.

metsienmies

Lainaus käyttäjältä: saku_s-t - marraskuu 09, 2022, 22:52
Jos keksit kuka tekee noihin blankkoihin sovituksia niin kiinnostaa itseänikin. Vajaa vuosi takaperin yritin kysellä kaikki mahdolliset sepät läpi mutta kukaan ei ollut kiinnostunut noita työstämään. Itse en olisi malttanut odotella suoraan tehtaan tilausta joten tilasin ruotsista scr.nu liikkeestä greyboe renegaden joka auttoi kummasti mcmillan a5 nälkää

Ja hyvä on tukki vai mitä   ;)

saku_s-t

Jos on oikea alarauta tukkiin nähden niin ei moitittavaa ;D