Maakuntajoukot

Aloittaja Demi, tammikuu 10, 2007, 16:18

« edellinen - seuraava »

FelisLeo

Lainaus käyttäjältä: MLOnko siis armeija tehnyt virheen kun sinä et ole upseeri tai aliupseeri, vai olisiko peräti niin että sen virheen olet tehnyt sinä itse? Vaadit siis nyt itsellesi johtajuutta, vaikka olet sen mahdollisuuden aikoinaan menettänyt lyömällä homman läskiksi? Eihän se kai ole liikaa vaadittu, että kaikki reserviläisarvot pannaan uuteen jakoon, jotta sinä saisit toisen mahdollisuuden :?

Pitäisi näemmä jo oikeasti opetella se, ettei kannata koskaan puhua mitään itsestään, vaikka ne kuinka pointtia havainnollistaisivat. Ehdotukseni siitä, että maakuntajoukoissa tehtävien jakaminen tapahtuisi nykyisen kyvykkyyden eikä muinoin suoritetun varusmiespalveluksen perusteella ei liity mitenkään minun pyrkimyksiini saada sitä taikka tuota tai pyrkiä olemaan saamatta sitä taikka tuota.

Ei sitten näemmä koskenut muita kuin minua tuo kielto puhua ohi aiheen.

FelisLeo

Lainaus käyttäjältä: MSaEn tiedo onko FL sulla liikaa virtaa olla johtaja tai jotakin, mutta voisit omissa joukoissasi hakea vähän vertaisarvioinnilla näkemyksiä asiasta ja peilata sitä kuinka moni kavereistasi on susta samaa mieltä kuin itse olet.

Mikä sai sinut olettamaan, ettei ole haettu vertaisarvioinnilla? Tämä osoittaa taas kerran sen, miten kattavan kuvan yksittäinen nettikeskustelu ihmisestä antaa.

"Pekka otti lapsena raskaasti vanhempiensa avioeron. Näin ollen häntä ei voi koskaan laittaa mihinkään esimiesasemaan, koska hänellä voi olla patoutuneita salaperäisiä traumoja jäljellä."

Kuulostaako hyvältä ja perustellulta tomintamallilta? Ajatukseni varusmiesaikaisista alikeisareistani ei liity kuin korkeintaan käänteisesti (eli positiivisesti) siihen, miten itse kohtelen muita organisoidessani jotain tehtävää.

MSa

Lainaus käyttäjältä: FelisLeo
Lainaus käyttäjältä: MSaEn tiedo onko FL sulla liikaa virtaa olla johtaja tai jotakin, mutta voisit omissa joukoissasi hakea vähän vertaisarvioinnilla näkemyksiä asiasta ja peilata sitä kuinka moni kavereistasi on susta samaa mieltä kuin itse olet.

Mikä sai sinut olettamaan, ettei ole haettu vertaisarvioinnilla?

No vaikka se mitä täällä kirjoittelet.  :lol:

Tämoon aivan turhaa, sinoot tuollaanen ja minoon tälläänen. Älköön polkumme koskaan kohdatko komentoketjussa.

MSa
[url=https]

JRu

Erinomainen yhteenveto, näihin kuviin ja tunnelmiin on hyvä lopettaa.

JKr

[q
Sniper - Taxi / One Mile Club / Jäykkä Kampi / sPurkuvasara / Sufferfest participant