jyri jalosen kiväärit

Aloittaja Teemu Mustasaari, marraskuu 21, 2006, 16:04

« edellinen - seuraava »

SO

Vähän on pitkät toimitusajat, mutta hyvähän se on että kauppa käy.

Kävi tässä hetki takaperin niin yhdelle tutulle että kesällä olisi tuollainen jalonen tilattu seuraavasta sarjasta mitä tehdään. Tuli ohjeet että soita syksymmällä uudestaan kun sarja on työnalla, kesällä ei voinut vielä varata. No syksy tuli ja soittamaan uudestaan niin tuli ilmoitus että kaikki on jo myyty että soittele keväällä uudestaan. Ei tarvii soittaa enää keväällä uudestaan. Onneksi on muitakin valmistajia enkä usko etteikö se määrä mitä talvella ehtii ampumaan korvaisi sitä minkä teoreettisessa tarkkuudessa häviää.

PL

Onko tämä joku kasa-ammunta foorumi ?

john

Ei, ei ole kasa-ammuntafoorumi, kun äijät ampuvat kuin haulikolla. :lol:

JpL

Soitin juuri ja Jalonen on kuulemma lomalla jouluun asti.

Sattuuko kenelläkään olemaan tietoa, onko Jalosella tuotannossa lukkolaitetta, joka kävisi sekä .300 Lapua Magnum, että .30-378 WBY mag - kivääriin? Jalosen saittia selasin, mutta en ole oikein varma, onko noissa siihen sopiva, vai onko saitti kenties päivittämättä? Toi 50 BMG sopii takuuvarmasti, mutta onko sellaista olemassa lippaallisena?
- \"Olen halunnut tehdä elämässäni vain kolmea asiaa: Kirjoittaa, metsästää, ja rakastaa.\"

er

jj-94. Sopii 338LM:lle joten pelaa ainakin 300LM:lle.
Train hard--->Fight easy

JL

Lainaus käyttäjältä: JpL Toi 50 BMG sopii takuuvarmasti, mutta onko sellaista olemassa lippaallisena?

Ei ole eikä kuulemma taida tullakaan.

Aktio on himppu liian lyhyt lippaalle...mutta toisaalta pultti on järkyttävän pitkä kertalaukausaseeseen.

juhani

nostetaampas tätä topikkia kun nyt aikeissa laittaa tarkka kertalaukaus peli linnustukseen sekä radalle,vastaan on tullut parikin jj-92 ta 308 väljyydessä ja kysymys kuuluukin voiko tätä aktiota piiputtaa 6,5-47 lapuaksi? olen itse maestroa yrittänyt tavoittaa asian tiimoilta mutta tuloksetta...jos jollain tietoa/kokemusta asiasta olisin kiitollinen vastauksesta.

Ärmätti

voi

juhani

jep tämä selvisikin jo,308 aktion sopivuuden yleensäkkin tiedän mutta tämä jalonen minulle käytännössä outo,ilmeisen jyty aktio kyseessä joten tosiaan ei ongelmaa mahdollisen uudelleen pesittämisen kans ole.

Ärmätti

riippuu myös siitä että onko jj92 aktiosi alu vai teräs

juhani

ei vielä minun mutta tuleva,tavan 92 ei a malli.

Lennart

Lainaus käyttäjältä: Ärmättiriippuu myös siitä että onko jj92 aktiosi alu vai teräs

mitäs toi tarkottaa liittyen 6,5x47L:ään?

Antti Tiitto

Ei mitään
Tekniikan ihmelapsi

Ärmätti

enemmän liittyy komenttiin n jyty aktio jos kyseessä olis aluaktio. Jyri ite mieluimmin laittaa 308 ja 6,5x47 tohon metalliseen aktioon kuin aluaktioon

juhani

onko raadilla kokemusta toimiiko spuhrin jalusta ulosheitto/syöttö aukon puolesta jalosen aktiossa? 17mm kiila on mutta onko edellä mainittu seikka rajoittava tekijä  :think:  lähinnä ahtaus kuten t3 sessa arveluttaa.