Kasakisan maalista?

Aloittaja JpL, elokuu 03, 2004, 11:31

« edellinen - seuraava »

JpL

Voisko joku kertoa, millaista maalia / kuvioa olutmaljassa käytetään? Jos kävisi niin, että kuljetus järjestyisi, voisi kokeilla ampua treenimielessä tuota 30 laukausta (onkin jännää, kun tähän mennessä on paukuteltu vain 5-10 laukausta kerrallaan) samankaltaiselle maalille, vai onko se vain 100x100mm musta neliö valkoisella pohjalla?

J
- \"Olen halunnut tehdä elämässäni vain kolmea asiaa: Kirjoittaa, metsästää, ja rakastaa.\"

john

Jokainen saa ampua sellaiseen maalin, jota on tottunut käyttämään harjoittelussaan. Eli ampujat saavat itse valita maalitaulunsa muodon ja mallin. Katson, että näin ampujat ovat tasavertaisessa asemassa, kun jokaisella on mieleisensä taulu.

Voithan sinä nytkin ampua 5-10 laukauksen sarjoja ja jäähdytellä asetta välillä. kaikki laukaukset tulee kuitenkin ampua samaan maaliin paikkaamatta taulua välillä. Silläkään ei ole väliä mihin kasa muodostuu koska tässä mitataan ainoastaan kasan suuruus ei sitä, miten keskellä taulua kasa on.

Kasahan mitattiin kahden toisistaan kauimmaisen luodinreijän mukaan.

TM

JpL

Jep
vapivapivapi ;o)

Mietin vain, kannattaako maalin olla mustapohjainen, koska reiät näkyy valkoisesta kolmestasadasta, ja jos niistä (mitä varmasti tulee) on lennokkeja, se vaikuttaa suoritukseen yleensä...

J
- \"Olen halunnut tehdä elämässäni vain kolmea asiaa: Kirjoittaa, metsästää, ja rakastaa.\"

john

No jos sinulla on 10 x 10 cm musta maali, niin näethän silti ne reijät , jotka ovat tämän neliön ulkopuolella. :D

JpL

Ja niitä reikiä mä tässä juuri pelkään :o)

Ei, ihan vakavasti: Koska mulla on hennot hermot ja herkät mielipiteet, mielummin valitsen suurehkon mustan pahvin, jossa valkoinen, esim. 50 x 50 mm taustapahvi. Ei ainakaan nöyryytys tule ihan kiikarin kautta....

Kun siis ammun, ammun kasa-ammunta tyyliin 5+5 laukausta. Mulla ei ole mitään kokemusta tuosta 30 laakista - paitsi viikon ajalta -  mutta sen tiedän, että pelkästään tuon viiden työntäminen hyvään kasaan on perkeleellisen vaikea työ ja harvoin onnistuva kenelle tahansa.

J