Automaatti ruudinannostelija

Aloittaja SaTi, heinäkuu 22, 2008, 00:13

« edellinen - seuraava »

jsr85

Lainaus käyttäjältä: HJuKoska näitäkin on mennyt pimeäksi sisälläolevan kiinalaiseletroniikan pettämisen vuoksi niin kannattaa ehkä ostaa Suomesta niin saa takuusuojan.
[/quote]

Itse asiassa maahantuoja taitaa nykyään olla velvollinen hoitamaan takuuasiat vaikka hankkisit laitteen ulkomailta.
<t></t>

jsr85

Tupla
<t></t>

kumimuumi

Lainaus käyttäjältä: Noppe...Smartreloaderin....suoraan Italiasta.....Myyjää ei tietenkään kiinnostanut pätkääkään.....Eli en suosittele.

Vastaavat kokemukset makaroonimyyjistä sangen nopeasti palaneen purupäristimen kanssa. :hand:

Kyllähän sieltä tavaraa sai sukkelasti, muttei kannata ostaa mitään vähääkään särkyvää.

HJu

Lainaus käyttäjältä: jsr85
Lainaus käyttäjältä: HJuKoska näitäkin on mennyt pimeäksi sisälläolevan kiinalaiseletroniikan pettämisen vuoksi niin kannattaa ehkä ostaa Suomesta niin saa takuusuojan.

Itse asiassa maahantuoja taitaa nykyään olla velvollinen hoitamaan takuuasiat vaikka hankkisit laitteen ulkomailta.[/quote]

Laki ei velvoita tähän. Maahantuojan sopimus RCBSn kanssa voi velvoittaa.
Terveisin,

HJu

jsr85

Lainaus käyttäjältä: HJu
Laki ei velvoita tähän. Maahantuojan sopimus RCBSn kanssa voi velvoittaa.

Jos EU-alueelta ostetun tuotteen takuukorjaus ei hoidu maahantuojan kautta, tee valitus tuotteen valmistajalle. Jos tuotteella on valmistajan takuu, valmistajan on huolehdittava siitä, että sen yhdessä jäsenvaltioissa myöntämä takuu on voimassa myös muissa jäsenvaltioissa.
<t></t>

HJu

Ja jos tilaat sen USAsta niin olet valmistajan hyväntahtoisuuden varassa.
Terveisin,

HJu

jsr85

Lainaus käyttäjältä: HJuJa jos tilaat sen USAsta niin olet valmistajan hyväntahtoisuuden varassa.

Näinpä.

Itse olen ostanut ulkomailta tavaraa kohta kymmenen vuotta eikä oikeastaan kertaakaan ole ollut mitään ongelmaa. Takuut toimineet aina ilman minkäänlaista vääntämistä. Eikä ole tullut kusetettu olo niinkuin monesti suomalaisessa kaupan käynnissä josta esimerkkinä voisin mainita pari viikkoa sitten tehty auto huolto.

Tilasin haldex öljyn vaihdon, virkailija ilmoitti et öljyä menee litra (56€/L) ohjekirjassa lukee 6.5dl jonka loppujenlopuksi maksoin. Auto oli pajalla 20min, veloitus 1h (50€/h)
<t></t>

WhoEver

Lainaus käyttäjältä: jsr85 Eikä ole tullut kusetettu olo niinkuin monesti suomalaisessa kaupan käynnissä josta esimerkkinä voisin mainita pari viikkoa sitten tehty auto huolto.

Tilasin haldex öljyn vaihdon, virkailija ilmoitti et öljyä menee litra (56€/L) ohjekirjassa lukee 6.5dl jonka loppujenlopuksi maksoin. Auto oli pajalla 20min, veloitus 1h (50€/h)

Offtopiccina:

Kun tuon hinnoittelun kanssa joutuu itse jonkin verran tekemisiin(ei autoliikkeessä), niin virkailija on selvästi kertonut väärän asian sinulle... halusit tietää paljonko öljynvaihto maksaa, etkä eri työvaiheiden/materiaalien hintoja. Öljynvaihto 106€ olisi kertonyt suoraan asian, jolla asiasta ei olisi tullut väärinkäsityksiä kumpaankaan suuntaan. :)

Jambo

Lainaus käyttäjältä: WhoEver
Lainaus käyttäjältä: jsr85 Eikä ole tullut kusetettu olo niinkuin monesti suomalaisessa kaupan käynnissä josta esimerkkinä voisin mainita pari viikkoa sitten tehty auto huolto.

Offtopiccina:

Kun tuon hinnoittelun kanssa joutuu itse jonkin verran tekemisiin(ei autoliikkeessä), niin virkailija on selvästi kertonut väärän asian sinulle... halusit tietää paljonko öljynvaihto maksaa, etkä eri työvaiheiden/materiaalien hintoja. Öljynvaihto 106€ olisi kertonyt suoraan asian, jolla asiasta ei olisi tullut väärinkäsityksiä kumpaankaan suuntaan. :)

(Anteeksi, jatkaen OT:na)

Mitä tässä itse autopajoja tunnen niin monetkaan ei allen tunnin veloituksia tunne. Tiiä onko sallittua vai ei, mutta min. 1h veloitus lukee monesti...