Pohjoisesta kuuluu kummia

Aloittaja VilleV, huhtikuu 01, 2018, 10:47

« edellinen - seuraava »

veeteetee

Lainaus käyttäjältä: hpa post_id=94379 time=1539284463 user_id=2377
Lainaus käyttäjältä: veeteetee post_id=94378 time=1539283754 user_id=386
Onnittelut.

Silti, kai teillä kaikilla hallituksen jäsenillä on myös sukunimi?

Itse henkilökohtaisesti en lähettäisi minkäänlaista jäsenanomusta Anonyyni Ampujalle; sorry.

Tunnen henkilökohtaisesti puolet hallituksen jäsenistä. Ovat viranomaisia. Eivätkä ehkä julkisella foorumilla kerro koko nimeään. Katsopa viime vuosien Häyhä kisojen menestyjät niin ehkä voit jotain päätellä...

Tekis mieli vastata samoilla sanoilla kun sinä minulle toisella foorumilla mutta Täällä ei sellaista kommentointia sallita...

No sehän rauhoitti, viranomaisia...

MMä

Lainaus käyttäjältä: veeteetee
Lainaus käyttäjältä: hpa post_id=94379 time=1539284463 user_id=2377
Lainaus käyttäjältä: veeteetee post_id=94378 time=1539283754 user_id=386
Onnittelut.

Silti, kai teillä kaikilla hallituksen jäsenillä on myös sukunimi?

Itse henkilökohtaisesti en lähettäisi minkäänlaista jäsenanomusta Anonyyni Ampujalle; sorry.

Tunnen henkilökohtaisesti puolet hallituksen jäsenistä. Ovat viranomaisia. Eivätkä ehkä julkisella foorumilla kerro koko nimeään. Katsopa viime vuosien Häyhä kisojen menestyjät niin ehkä voit jotain päätellä...

Tekis mieli vastata samoilla sanoilla kun sinä minulle toisella foorumilla mutta Täällä ei sellaista kommentointia sallita...

No sehän rauhoitti, viranomaisia...
Oliskohan vähän siistimiseen paikka modet? Mun puolesta vaikka bänniä kokonaan, ei tälläsella asenteella olevia tarvita yhtään tässä yhteisössä...

LSa

Yhdistysrekisteristä saa ostaa tietoja, jos niitä ei halua omalla yhteydenotolla tiedustella. Suosittelen yhteydenottoa, nimi muutenkaan just ihmisestä tai yhdistyksestä kerro.

Mä olen samaa mieltä siitä, että aseasioissa anonyymien kanssa ei ole kiva asioida. Ja samaa mieltä myös siitä, että aseasioissa ei omaa nimeä kannata ihan valtoimenaan tyrkyttää näkyville.

Eikä se viranomaistausta just ketään paremmaksi tai huonommaksi tee. Aseasioissa viranomaiset on kuitenkin siitä hyviä ammuntakavereita, että niiden tausta on edes joskus tsekattu. :D

Mä tykkään noista kavereista. Harvassa yhdistyksessä on noin täysi rivi huipputyyppejä. Ilman muuta kannattaa mennä niiden toimintaan mukaan, jos asustaa pohjoisessa päin.

Onnittelut vielä papereiden läpi menosta.

HJu

Säikeen yhdistyksen hallituksesta tunnen henk koht noin puolet ja annan heille omasta puolestani 110% suositukset jos se jotain merkkaa. Hienoa että saadaan lisää toimijoita ja maantieteellistä peittoa tarkka-ammuntaharrastukseen Suomessa!

Yhdistysvapauteen kuuluu myös oikeus olla liittymättä yhdistyksiin jos ei halua ja se on ok. Tällä palstalla tarkka-ammuntaharrastajien uusien yhdistysten mollaukselle ehdotan kuitenkin nollatoleranssia. Lainsäätäjä kurmoottaa harrastajia aivan tarpeeksi, ei meidän keskenään kannata riidellä.

Veeteeteelle on tapahtunut tässä tahaton ylilyönti vaikka tarkoitus oli varmaankin hyvä. -> Asiaton huutelu tästä asiasta kannattaa lopettaa tähän.

Terveisin,

HJu

SO

Onnittelut yhdistystoiminnan etenemisestä pohjoisessa ja mukava kuulla erityisesti PRS-asioiden huomioimisesta!

Kaksoisroolit työn vs. harrastusten suhteen voi joskus olla haasteellisia, jos esimerkiksi toimii vaikkapa kirkon viranomaisena ja osallistuu aktiivisesti politiikkaan. Lähestulkoon kaikki tiedot ovat tarvittaessa löydettävissä googlesta ja jokaisen on hyvä miettiä mitä uhkia/mahdollisuuksia se mahdollistaa itselle tai edustamalleen kirkolle. On myös mahdollista että medioista löytyvää materiaalia käyttää myös naapuriseurakunta, mutta eri tarkoituksessa ja alkuperäisestä asiayhteydestä erotettuna. Se ei ole sattumaa, että jonkun seurakunnan pastorit eivät halua nimiä eikä naamoja julkaistuksi ja saarnaavat huppu naamalla kun taas toiset haluavat luoda sillä uraa itselleen. Ylläoleva lähinnä avaamaan ajatuksia nykyinformaatioteknologiasta ja sen voimasta.

JTa

Vahvasti harkitsen hakemuksen lähettämistä kun alkaa näyttää, ettei täältä Lapista pääse enää pois. :D

Meinaa vaan olla niin monta rautaa tulessa eikä voi vuorotyön ihanuuden (?) takia ikinä etukäteen luvata osallistumistaan mihinkään tapahtumaan, liekkö siitä haittaa? Vai onko jo viranomaiskiintiö täys?  ;)

VilleV

Lainaus käyttäjältä: JTa post_id=94404 time=1539446988 user_id=1950
Vahvasti harkitsen hakemuksen lähettämistä kun alkaa näyttää, ettei täältä Lapista pääse enää pois. :D

Meinaa vaan olla niin monta rautaa tulessa eikä voi vuorotyön ihanuuden (?) takia ikinä etukäteen luvata osallistumistaan mihinkään tapahtumaan, liekkö siitä haittaa? Vai onko jo viranomaiskiintiö täys?  ;)

Sillä ajatuksella ollaan liikenteessä ettei tästä kukaan palkkaa saa. Tehdään asioita rauhassa ja se osallistuu kuka pystyy. Tuohon sinun tilanteeseesi voi samaistua kaiketi jokainen nykyinen jäsen niin ei siitä hirveästi tarvitse murehtia.

Facebook Arctic Snipers Public
Instagram @arcticsnipersfinland

Poikanen

Hienoa että kotimaakunnasta löytyy harrastajia ja myös ainaki yks tuttu nimiki mukana. Jännää nähdä minkälaiseksi toiminta muodostuu!

Arvostan :)