Mitä ostit tänään itsellesi, ase aiheinen juttu.

Aloittaja FINZKI, joulukuu 24, 2017, 19:28

« edellinen - seuraava »

hpa

Lainaus käyttäjältä: LSa post_id=89535 time=1519555263 user_id=447
...tai häneltä yksityisesti jotain SAR:n valikoimasta tuttua, käyttämätöntä tavaraa?

Olen ostanut FINSKI:ltä tavaraa yksityisesti. Ei mitään hajua löytyykö tavaraa SAR:n valikoimista  vai ei . Tavara oli käytettyä ja hinta reippaasti alle kaupan hinnan.

Tällä palstalla on useita yritysten edustaja. Vaikea sanoa ovatko sitä vuosien varrella  tuoneet julki vai  ei?

LSa

Kuten huomasit, FINZKI:n tunnus on edelleen käytettävissä, ilman lukitusta tai muuta keulimistä. Jos kaveri itse kertoo jääneensä kiinni epärehellisyydestä, niin onhan se foorumin ylläpidon parempi selvittää onko epärehellisyys tuottanut jollekin ongelmia.

Kaikkihan me ollaan jossain töissä ja iso osa meistä on joskus saanut etua joltain firmalta. Tarkoituksellinen harhaan johtaminen olisi jo hieman enemmän. Mä en usko, että esim. sponsoroitu kilpailija kutsuisi itseään epärehelliseksi, jos kertoo käyttämistään tuotteista, oli se sponssisuhde muiden tiedossa tai ei.

FINZKI

Ainut valhe on ollut se, etten kertonut olevani aseliikkeessä töissä, josta olen ostanut omalla rahalla tuotteet, ilmaisiksi en mitään ole saanut, enkä rahan toivossa mitään ole täällä esitellyt.

Olen myös mainostanut täällä yrityksiä, joissa en ole töissä enkä saa mitään bonuksia kun heidän yritystä tai tuotetta olen mainostanut.

Ja mitä olen täällä myynyt, on ollut minun omaisuutta, ei firman.

Ja mitä olen myynyt, on ollu takuulla toimivaa, mitään rikkonaista tuotetta en ole myynyt tai jotakuta huijannut.

Foorumin käyttäjänä jos jotakin olen ostanut ja kuvan laittanut, tai kertonut ostosta ja  porukka kysynyt, mistä hommasti, niin eihän se ole vale jos kertonut olen mistä sen olen ostanut?

Alun perin en halunnut kertoa mistä tulen ja kuka olen, koska halusin suojata identiteettiäni, mutta nyt se tuli julki.

Ja ketään en täällä ole loukannut, jos joku jostakin loukkaantunut on, kuten nyt tästä niin syvimmät anteeksi pyyntöni esitän.

Jos mahdollista ja saan jatkaa foorumilla, niin edelleen olisin se sama finzki jolla on into tähän lajiin ja laitteisiin, enkä aseliikkeen edustaja, olen vain työntekijä joka myös harrastaa kuten tekin.

ssg69

Ja onkohan tämän ketjun keskustelu käyny rönsyilemään alkuperäisestä aiheesta...?

Sent from my iPhone using Tapatalk

marko

Tuli hommattuu Eberlestock Mini Me kun halvalla sai.

jpniemi

Lainaus käyttäjältä: FINZKI post_id=87685 time=1514040601 user_id=6358
Liityn Vortex kerhoon.

Ostin itselleni joululahjan :-)

5-minuuttia ennen ovien sulkeutumista juuri kerkesin Joensuun sarrille ja tuo yksi putki vielä oli hyllyssä, joten se lähti pukinkonttiin  8)

https://i.imgur.com/qmpDmqE.jpg">

Vapaapäivä ilmeisesti.  :D

Ei muuta kuin tarkkoja laukauksia. Elämä jatkuu, hauskaa tätä on ollut seurata.

FINZKI

Juurikin näin :)

Jätkä

Lainaus käyttäjältä: marko post_id=89455 time=1519404368 user_id=2294
Itse olen tuolla SARilla käynyt monta kertaa eikä tuo Finzki siellä töissä ole.Tunnen aika hyvin nuo myyjät siellä.

Jaa..a, taitaa Finzki ollakin sellainen piilomyyjä :)

Topikkiin... Hawke airmax 4-12*40 AMX tuli WMR -pinskaan HHsportin peijaisista. Jäi Falconit vielä toistaiseksi hankkimatta.

MMä

Lainaus käyttäjältä: JEPN
Lainaus käyttäjältä: FINZKI post_id=89335 time=1519233446 user_id=6358
Joensuun SARilta.

Hintaa jäi tuolle jättipussille 170€.

Hintava mutta uskon että on jokaisen euron väärti.

Cordurasta kangas ja vetskarit tuntuu laadukkailta ja tuo on tehty Puolassa, ei mitään kiinalaista shittiä.

Josko tuossa olisi asepussia vuosiksi eteenpäin.

Todella hienovaraista mainontaa taas ollut viimeaikoina...
+1. Hiukan korpeaa. SAR on toinen tämän vastaavan käytöksen takia  boikotissa oleva liike. Toinen Toimareiden erään herran spämmäys josta syystä Eräpojat/Trueaim on samalla listalla.

Edit: ja näköjään se mitä epäiltiin tunnustettiinkin sitten tuossa myöhemmin. Minusta törkeän epärehellistä hommaa ja jättää varjon kyllä koko firman ylle. Itse en kyllä enää asioi tuolla, mutta jokainen tietysti tekee omat johtopäätökset.

TTuo

Voisihan FINSKI alkaa tekemään posteissaan selväksi oman asemansa ko. firman edustajana. Kirjoittaa ja allekirjoittaa viestinsä niin ettei jää kytkökset epäselväksi. Esimerkkinä vaikka AU:n kaverit. Saahan sitä mainostaa ja piilomainontaa tulee joka tuubasta joka päivä mutta näin "pienessä" piirissä omat kytkökset pitäisi tuoda ilmi. Tuskin tämä suurimmalla osalla vaikuttaa mielipiteeseen ko. firmaa kohtaan...
--------------------
[b][i]Helevettiäkö se hyväjää...[/i][/b]

LSa

Kaikki meidät voidaan liittää johonkin taustaan, mielensä pahoittamisen mahdollisuuksia kyllä riittää. Meillä on silti oikeus olla täällä omina itsenämme juttelemassa mielipiteistämme.

FINZKI:n toiminnasta löytyy selviä viitteitä tahallisesta harhauttamisesta, joten ei tämä ihan tähän jää. Mitään hänen edustamansa yrityksen toimintaa raskauttavaa ei ole tullut vastaan, näyttöä on vain yhden yksityishenkilönä toimineen myyjän typerän toiminnan osalta. En mä tällä vielä SARria boikotoisi.

Moderaattoripäätös on vielä tulossa. FINZKI ei ole Killan jäsen - onhan se puuttumisen arvoista, jos joku yhteisön ulkopuolelta tulee tänne kusettamaan, vaikka ei tässä nyt mitään maata mullistavaa ole tapahtunut.

Yksi tapa ehkäistä vastavaa olisi pyyntö laittaa sidonnaisuus näkyviin, jos arvostelee jotain tuotetta tai palvelua, ja takana on esim. noin 1000 € verran kytköstä keskustelun aiheena olevaa tuotetta tai palvelua tarjoavaan, tai tarjoajan kanssa kilpailevaan tahoon - tulee se kytkös sitten palkanmaksusta tai ihan mistä tahansa saaduista eduista.

Jos pakotetaan taustoissa huomioimaan jokainen alennus ja tuotenäyte, niin se hankaloittaa jo keskustelua. Vaikka FINZKI itsekin nosti tarjotun kahvin esiin, niin ei se jokainen tarjottu kahvi, patruunarasian hinnan tasalukuun pyöristys tai annetun tuotteen testaaminen pitäisi meidän ajattelukykyämme nollata vuosiksi eteenpäin. Ehkä juuri sillä kertaa, mutta...

Sidoksien kanssa on sekin hankaluus, että esim. tuotetestauksen loppuarvio voi olla myös tuotteen tarjonneen tahon kannalta negatiivinen. Porukalla on mm. sponssattua kisakamaa, joka ei sitten ole toiminutkaan halutulla tavalla. Joku voi kokea reiluksi jättää kertomatta epäkohdista, koska ne voivat tulla esiin hänen omassa käytössään, mutta puuttuvat normaalilla käyttötavalla. Esimerkkinä aserikko omilla ylilatauksilla - olisi epäreilua toitotella paskasta tuotteesta, jos on itse ottanut riskit.

FINZKI

Firmalle on tosiaan turha kenekään olla suuttunut, se ei tähän liity mitenkään, ja firmalla on tuolla oma myynti osiokin jossa on oma mainostus, josta myös maksetaan killalle.

Ja olen anteeksi pyytänyt, mutta jos se ei joillekkin kelpaa, niin enempää en voi tehdä.

Ja edelleen, kaikki mitä täällä olen mainostanut, olen ostanut itselleni ja se on ollut omaa omaisuuttanu, en ole täällä mitään näyttänyt rahan toivossa, ei ole ollut tarkoitus mitään bonuksia ollut hakea, kun niitä en saa.

Pitäisikö sitten kaikkien jotka foorumilla on omalla nimimerkillä kirjoittamassa, laittaa firman nimi esille jos aseliikkeessä on hommissa, tai firmassa jonka tuotteita myy työelämässä, ja täällä niistä kirjoittaa?

Minä EN täällä todellakaan ole ollut ketään harhaan johtamassa JA kusettamassa kuten nyt yleinen mielipide on, ei pojat ei.

Ihan oma kokemuksen kirjoituksia täällä on mitä olen kirjoittanut ja en mitään en ylistä jos ei ole aihetta, joten ei sielläkään nyt vedetä omia johtopäätöksiä, kehunu jotakin jos siihen aihetta on ja tietoa kokemuksen kautta.

Kaippa sen työpaikan nimen voisi omaan nikkiin sitten lisätä, sama koskee muita joilla sama tilanne ja ei ole sitä ilmoittanut.

Ja edelleen en ole paskaa puhunut jos jossakin tuotteessa luki mistä sen ostin, koska silloinhan puhuin totta, mutta kuten tuossa kirjoitin, pitäisikö kaikkien pistää nikin alle mistä on, jos on yhteys johonkin liikkeeseen.

Isot kiitokset kaikille joiden kanssa olen kauppaa tehnyt ostajana ja myyjänä omalla nimimerkilläni, ketään en ole kusettanut, sellainen mulkku minä en kuitenkaan ole, vaikka monesta siltä näyttääkin ajatus olevan.

Kiitoksia vielä kaikille mukavista keskusteluista ja neuvoista mitä olen saanut, jos ura täällä foorumilla nyt katkeaa enkä voi enää kirjoitella.

https://i.ytimg.com/vi/KyvpuRl1kgY/maxresdefault.jpg">

jsr85

Lainaus käyttäjältä: markoItse olen tuolla SARilla käynyt monta kertaa eikä tuo Finzki siellä töissä ole.Tunnen aika hyvin nuo myyjät siellä.

Näyttää olevan hyvin tiedot ajantasalla, liekö sama Marko joka on tuolla sarrin yhteystiedoissa???

JR

<t></t>

FINZKI

No niin witch doctor, laitahan jo jäitä hattuun.

Sarrilta tänne ei kirjoita kuin minä omalla nimimerkillä, joten tuollanen puhe hyvä lopettaa alkuunsa.

Minä en ole SAR:rilla joka päivä edes töissä kun olen osa-aikainen, voi olla jottei kaikki minua edes tunne, eihän tuolla firman numeroissa ole minunkaan nimeä tai numeroa.

Joten nyt jätkät joko hamekankaan ostoon, tai käyttäytykää kuin miehet, tämä ei kyllä kaikkia koske, osa ottanut itkevän asenteen ja osa lunkisti.

LSa

Mä pistän tän nyt lukkoon. Palataan aiheeseen.