Mitä ostit tänään itsellesi, ase aiheinen juttu.

Aloittaja FINZKI, joulukuu 24, 2017, 19:28

« edellinen - seuraava »

FINZKI

No myönnetään se, että olen sarrin mannekiini, koetan uusia tuotteita ja mainostan, saan vähän alea siten tuotteista. Tilasin gecon punapisteen HHn konkkamyynnistä, osa kiinnostavista tuotteista oli jo myyty, eikä kaikista ole vielä hintoja laskettu.

hpa

Lainaus käyttäjältä: FINZKI post_id=89476 time=1519455466 user_id=6358
No myönnetään se, että olen sarrin mannekiini, koetan uusia tuotteita ja mainostan, saan vähän alea siten tuotteista. Tilasin gecon punapisteen HHn konkkamyynnistä, osa kiinnostavista tuotteista oli jo myyty, eikä kaikista ole vielä hintoja laskettu.

Täh! Onko Halpahalli mennyt konkkaan?

MikaS

Avoimuus on hyvä.

Toisella saitilla kirjoittelee parikin aseliikkeen myyjää ja molempiin suhtaudun varauksella. Toisella on vielä vähän paha dissata toisia, valitella hintapolitiikasta ym. eikä paljonkaan muutenkaan tunnu ymmärtävän asioista. Toinen kyllä tietää paljonkin ja osaa myös ampua.

Sarrin kanssa on joskus käyty sujuvaa kauppaa ja aikoinaan siellä oli myynnissä tuota "alaatikan" perintöäkin.

HJu

Lainaus käyttäjältä: hpa post_id=89478 time=1519461273 user_id=2377
Lainaus käyttäjältä: FINZKI post_id=89476 time=1519455466 user_id=6358

Täh! Onko Halpahalli mennyt konkkaan?

Halpa-Halli ei ole mennyt konkkaan mutta aloitti YT-neuvottelut  tammikuussa ja päätti lakkauttaa HHSport-aseosastot ja luopua asebisneksestään kokonaan.

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201801092200656376_u0.shtml">http://www.iltalehti.fi/kotimaa/2018010 ... 6_u0.shtml">http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201801092200656376_u0.shtml
Terveisin,

HJu

FINZKI

Harmi tuo jotta yksi iso on kohta poissa, kilpailu kiristyy ja voi jopa hinnat nousta kun ei ole kuin AH joka pitää kuluttajien puolta hinnoissa.

Tosin aina kannattaa tarjoukset pyytää, eikä heti nettikaupasta pakettia tilata, vaikka se helpoin tapa on.

Jos rahasta ei kiinni ole, niin silloin vissiin sama mitä ostaa ja mitä ostaa, ite sen verta köyhä olen ja liuta lapsia jotka pitää joka päivä ruokkia, itestä ei niin väliä, niin kyllä tarjoukset on aina kyseltävä kun uutta asetta tai jotakin kalliimpaa asepuolelle on investoimassa.

Koheltaja

Lainaus käyttäjältä: FINZKI post_id=89489 time=1519474960 user_id=6358ja voi jopa hinnat nousta kun ei ole kuin AH joka pitää kuluttajien puolta hinnoissa.

Ei kannata unohtaa Forssan asetta joka on vähemmän esillä mutta hinnoittelu on AH:n kanssa samoilla linjoilla ja toisinaan edullisempi, ottaa myös mielellään vaihdokkeja.
Kylätason ampuja

FINZKI

Harmittaa kerran kun optiikkaa etsin, niin Forssan erällä oli erän Bushnellin mil putki kaupan, parin päivän kuluttua kun katsoin, se ol jo myyty.

Käytettyäkin tavaraa kannattaa kaupata, kyllä niillekkin ostaja löytyy, oli hinta sitten 100€ tai 1000€.

Jan I

Lainaus käyttäjältä: JEPN post_id=89449 time=1519396418 user_id=131
Toivottavasti tämä on sattumaa, mutta voit ajatella sitä liikkeen näkökulmasta. Mouhoamisesi täällä on vaikuttanut jo ainakin allekirjoittaneen intoon ostaa SARrilta mitään riippumatta siitä edustatko liikettä vai et.

Hienoa tietoa.

Ko. puljun kanssa ei tarvitse siis enään tehdä minkäänlaista kauppaa....
Fac ut vivas

Koheltaja

Näin se valitettavasti menee kun liikettä ja niiden tuotteita lobataan joka paikassa, porukalle tulee inhotila ja ostokset tehdään muualta. Näin on käynyt useammalle henkilölle toisella foorumilla yhden kauppiaan mouhuamisen takia, lobbaaminen on hyvä asia oikeassa paikassa mutta toistuva läpinäkyvä piilomainonta alkaa ärsyttämään monia potenttiaalisia asiakkaita.

Ja kyllä mä olen SAR:lta ostanut yhden aseen Finzkiltä, oli se siellä töissä tai ei 8)
Kylätason ampuja

jsr85

Lainaus käyttäjältä: Koheltaja
...oli se siellä töissä tai ei 8)

e.Linkki poistettu ao henkilön pyynnöstä

JR

<t></t>

FINZKI

Kiinni jäin, anteeksi epärehellisyyteni, olisi kai pitänyt heti esitellä itseni ja kertoa että olen töissä aseliikkeessä

Mutta suurin into kirjoitella tänne foorumille ei ole raha tai työn puolesta kirjoittaminen, vaan palava into lajia kohtaan.

Joten nyt kun tiedätte kuka olen ja anteeksi pyydän mitä nöyrimmin, niin toivon että voin jatkossakin keskustella asiaoist asioina täällä, vai joko tässä on roviota lähdettävä kasaamaan?

Koheltaja

Ei tässä mitään noitavainoa olla tekemässä mutta rehellisyys on se millä pitää olla liikkeellä, piirit on pienet ja erilaisia milikuvia syntyy joiden perusteella porukat tekee johtopäätöksi, varsinkin kun kirjoitukset on olleet usein aika läpinäkyviä. Kaikilla meillä on opittavaa ja polvet pitää kolistella muutamaan kertaan kivikkoon, nyt porukat tietää missä mennään ja tekee omat päätökset onko tämä hyvä vai huono asia. Mun tuleviin hankintoihin näillä ei ole mitään merkitystä vaan ostan edelleen sieltä mistä tuotteen löydän saatavuuden ja hinnan osalta.
Kylätason ampuja

Ile__

Ite oon ostanu SAR:lta yhen pyssyn ja oisin ostanu toisenki jis Remes ois saanu niitä setorilta maahan.

Hyvät kokemukset Joensuun SAR kaupasta muutenkin.

Ja Finzkin kanssakin on hyvin kaupat toiminut.

LSa

Lainaus käyttäjältä: FINZKIKiinni jäin, anteeksi epärehellisyyteni, olisi kai pitänyt heti esitellä itseni ja kertoa että olen töissä aseliikkeessä...

Pitää moderaattorinäkökulmalla pohtia mitä asialle tehdään.

Onko joku ostanut SAR:lta jotain FINZKI:n juttujen perusteella - ilman, että on tiennyt hänellä olevan kytköstä kyseiseen liikkeeseen?

LSa

...tai häneltä yksityisesti jotain SAR:n valikoimasta tuttua, käyttämätöntä tavaraa?