GRS Berserk -synteettinen tukki

Aloittaja jpniemi, marraskuu 13, 2015, 15:18

« edellinen - seuraava »

Carlos

Tacticalissa ei kirkkaita osia ole, joten kuvassa tod näk joku Varmint.

Eikä tarvitse kahta kiloa maksaa, 1990,-

Menee aika OT:ksi.
Für diesen Moment arbeiten wir

H8machine

Millainen takapussi tuon Berserkin kans toimisi parhaiten?

FINZKI

Radalla ainakin tämä toimii itellä.

http://www.eranetti.fi/tuote/ampumatukipussi-takatukille-protektor-bag/">http://www.eranetti.fi/tuote/ampumatuki ... ektor-bag/">http://www.eranetti.fi/tuote/ampumatukipussi-takatukille-protektor-bag/

Puhallushiekalla kun täyttää vielä, niin tulee hyvä.

haivula

No nyt sitten tuli itsekin hommattua ko. tukki käytettynä vaikka kohtuu mukavaksi olen tuon orkkistukin saanut tuunattua.

Muuten tällä foorumilla hyvää infoa tuunauksesta ja asennuksestakin, mutta tuo piilaripetaus on jäänyt mietityttämään. Onko porukat jotenkin vielä pedanneet ja saaneet siitä jotain hyötyä. Tämä on kuitenkin ns. halpatukki eikä voi olettaa että petaus olisi välttämättä "täydellinen". Toinen juttu asiaan liittyen, eli törmäsin sellaiseen ohjeistukseen juutuubin jossain videossa että ruuvit pitäisi kiristää uudestaan muutaman laukauksen jälkeen (vähän niinkuin kevytmetallivanteet). Onko tämmöistä joku tehnyt / huomannut että näin pitää tehdä?

... mutta palataan asiaan jahka tukki saapuu.
\"Mistäs jos opetettelisit ampumaan?\"

Honkila

Ainakin omassa howan kehyksen kans on toiminu ilman lisäpetailua ja ruuvit pysyny samassa kireydessä mitä asennuksen jälkeen.. tikassa voi olla eri tilanne kun on irrallinen rekyylivastin. Mutta silti epäilen että petauksen teolla ei saa mitään lisähyötyä, saattaa jopa mennä huonommaksi..

Kokonaisuudessaan on ollu erityäin tyytyväine  tuohon tukkiin. Ainut miinus tulee siitä että poskipakan ja pituuden säätöihin jää se pieni klappi, esim nopeatemposessa pystyammunassa poskipakka kolahtaa häiritsevästi kun nostaa aseen. Jonkulaiset "säätöjen jäädytys" ruuvit pitäis tehä nuille säädöille varmaan..

FINZKI

Ite en kyllä moista ole huomannut.

Käynti on sen verta hyvä, ettei toinna petaamaan lähteä.

Mutta voinen sanoa että kun itsellä on CTR raudat, ja siinä on se alumiininen alapohja, niin tuolla viisiin siitä tulee takuulla tukevampi/hiukan tiukemmalle saa pultit kiristettyä kuin perus tikan alapohjilla.

Momenttiinhan ne pitäisi vääntää, mutta kuinka monella kotonaan on momenttiavain?

Sen mitä ruuvivääntimellä ranteella saa kirrattua pultit toimii omassa ainakin.

Toki sen voiman käytön kanssa joku maalaisjärki oltava, kaikilla kun ei ole voimasuhteet 1/1.

Ite tuohon perserkkiin niin tykästynyt, ettei taida sitä KRG:n tukkia tulla etes hankittua, jos ei sitten voittaisi illalla euro tsäkpotista 90 000 000€  8)

Siimat on ainakin tuplamatojen kanssa jätetty veikkaukselle.

haivula

No tänään tuli bärserkki. Ihan mukavasti solahti paikoilleen tai liipasinkaarta piti vähän autella. Rekyylivaste olikin näköjään kiinteä tiedä sitten mitä materiaalia. Takaruuvi oli liian pitkä eli prikat nyt ensihoitona . Etutukki oli letkumpi kuin tuplaepoksilla tuunatussa varminttitukissa. Poskituki oli hyvä eikä mun mielestä heilunut. Perän säätö vähän jäykkä ja lyhytkin olisi mua vähänkään pitemmälle. 1. Huomio kun pystystä tiiraili oli "Kiikari vinossa?!". Täytyy vielä totutella vinoon kahvaan

FINZKI

Lainaus käyttäjältä: haivulaNo tänään tuli bärserkki. Ihan mukavasti solahti paikoilleen tai liipasinkaarta piti vähän autella. Rekyylivaste olikin näköjään kiinteä tiedä sitten mitä materiaalia. Takaruuvi oli liian pitkä eli prikat nyt ensihoitona . Etutukki oli letkumpi kuin tuplaepoksilla tuunatussa varminttitukissa. Poskituki oli hyvä eikä mun mielestä heilunut. Perän säätö vähän jäykkä ja lyhytkin olisi mua vähänkään pitemmälle. 1. Huomio kun pystystä tiiraili oli "Kiikari vinossa?!". Täytyy vielä totutella vinoon kahvaan

Se on TERÄSTÄ.

Ei tarvia vaihtaa enää optio palikkaan :)

haivula

Ensimmäinen kerta radalla. Ero vanhaan iso eli vaatii totuttelua, mutta eiköhän tämä tästä. Poika tykkäsi kyllä kun oli säädettävissä ja uskon että rekyylituntumakin varmaan pienempi.

Sitten pientä lisäongelmaa. Jostain syystä varmisti kanittaa. Sen saa kyllä päälle, mutta ei napsahda alas asti. Myös lukonkammen uran ja lukkorungon väliin jää rako. Onko muilla tämmöstä probleemia?

FINZKI

Onko raudat kunnolla tukissa kiinni?

Tuo paineenpäästöreikä on oltava tuossa tukin reunassa, kuten kuvassa on, muuten raudat ei ole pohjassa.

http://i8.aijaa.com/b/00091/14178644.jpg?2016-10-16%2010:58:20">

Rungon ja tukin väliin jää pieni rako, kuuluu asiaan tällä tukilla.

http://i8.aijaa.com/b/00316/14179061.jpg?2016-10-16%2011:01:33">

haivula

Kyllä mulla vähintään yhtä syvällä istuu. Tää on joku vanhempi malli koska sarjanumeron alaosa jää snadisti piiloon. Liian syväälehän se menee silloin jos varmistuneet nuppi ottaa tukkii.  Tuo kammennupin kohta huutaa sukrua koska tuoltahan pääsee paska suoraa laukaiskoneistoon.

FINZKI

Hyvä vinkki, mulla oiskin sugrua muutama pussi ja mustaa vielä :)

Vois tuon kolon täyttää.

haivula

Voitko katsoa paljonko sulla jää ilmaa varmistajan nupin ja tukin väliin kun laitat punaisen pallon piiloon? Mulla tosiaan mahtuu liikkumaan millin-pari eikä mee alas asti. Voin Vuolle pois ei siinä mitään, mutta jos kieliikin asennusvirheestä. Mullahan on shimmiprikka liipasinkaaren alla Takaruuvin  kohdalla, mutta sillä ei pitäisi olla vaikutusta.

FINZKI

Kyllä tuo varmistin omassakin kiväärissä tökkää tukkiin kun varmistimen laittaa päälle, jonkin verran tukkiin tullut jo jälkeäkin tuosta.

Eikö sinun kiväärissä mene varmistin päälle ollenkaan?

haivula

Kyllähän se vähän hiinä ja hiinä on, mutta periaatteessa toimii ja käytännössäkin ehkä.