Main Menu

Roedale jarrut

Aloittaja saku_s-t, syyskuu 08, 2016, 08:26

« edellinen - seuraava »

saku_s-t

Onko ihmisillä kokemusta noista otsikon valmistajan suujarru tekeleistä? Jonkin sortin jarru olisi tarkoitus tikkaan hommata vaikka 6,5 sweduun nyt mikään ihan pakollinen hankinta olekaan :)  omaa silmää kun miellyttävät ja ainakin omien puheidensa perusteella sangen toimiviakin vielä niin haluaisin tietää miten on käyttö kokemusten laita.

Malleista tämä olisi varmaan oma valinta:

http://www.webshop.roedale.de/gx2/product_info.php?info=p1125_roedale-muzzle-brake-m18x1-stainless.html">http://www.webshop.roedale.de/gx2/produ ... nless.html">http://www.webshop.roedale.de/gx2/product_info.php?info=p1125_roedale-muzzle-brake-m18x1-stainless.html

Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

Koheltaja

Ei ole Roedalen jarruista kokemusta mutta taakse suuntaavista on ja omaan aseeseen ei sellaista tule ampujalle kohdistuvan paineiskun takia, eron sivulle puhaltavaan huomaa hyvin nopeasti. On myös ilkeä olla ampumassa tai spotterina taakse puhaltavan jarrun vieressä.
Kylätason ampuja

Titan

Mulla on tuollainen vastaavan näköinen Roedalen jarru .308 puolarissa 20" piipun nokassa. Olen ollut siihen ihan tyytyväinen, eikä ainakaan vielä ole kuulunut negatiivista sanottavaa muiltakaan. Jos olet tuollaista hommaamassa, niin saatavuus kannattaa varmaan varmistaa etukäteen - muistelen lukeneeni, että Roedalella on joskus toimitusajat venyneet.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Si vis pacem, para bellum

saku_s-t

Kiitoksia huomiosta :)  tämän kanssa ei ole mikään kiire joten vähän pidemmätkään toimitus ajat eivät ongelma kunhan vaan maksun jälkeen tulee jos osto päätöksen teen :D

Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

Ärmätti

minulla on 338Lämärissä moinen ei ole mitenkään naamalle iskevä yhtään sen enempää kuin Aseutran jarrukaan.

HJu

36kl toimitusaikoja on Roedalen yhteydessä tullut vastaan.
Terveisin,

HJu

JL

Oma 7.62 AR muuttui rekyylituntumaltaan selvästi paremmaksi juurikin tuolla Roedalen jarrulla. Korvasi Sako TRG jarrun. Lämärissä en ole kokeillut.

Toimitus oli muutamassa päivässä tilauksesta.

Wanaja73

Mullekkin tuli tollanen kierre+clamp-malli .300WM. Siellä sivustolla näkyy hyvin selkeästi toimitusaika.

Poikma

Lainaus käyttäjältä: Wanaja73 Siellä sivustolla näkyy hyvin selkeästi toimitusaika.

Todennäköisesti noita jarruja on hyllyssä ja saat sen ajallaan mutta vähänkään isompien kikkareiden kanssa kannatta miettiä  pari kertaa ennen kuin tilaa Roedalelta....tai ainakaan maksaa tilausta tehdessä.

Minulle kävi niin että Tikka T3 RCS tukin toimitus kesti 2,5 vuotta ja tilauksesta on edelleen toimittamatta lipas ja yhdet tukin muovit.

Tilausta tehdessä toimitusajaksi oli mainittu 6kk.

Nyt originaalista tilauksesta on kulunut 5 v 11kk... :-O Täytyypä taas kiusata Roedalen Lincolnia sähköpostilla.

Viimeksi oli vastaus se että eivät ole toimittaneet noita kun koskaan ei ole sekä lippaita sekä muoveja yhtä aikaa hyllyssä...... :-)