Haulikon hankinta

Aloittaja msk, maaliskuu 18, 2010, 20:55

« edellinen - seuraava »

RipeH

Mullakin pumpun hankkimislupa polttelee jo taskussa ja 870 se tulee varmaankin olemaan. Minä sain laittaa kaksi kaliperia ja 12/76 ja 89 sinne rustasin. Mietityttää vaan, että tarviikohan sitä 89 mittasta ite mihinkään.

Ja helpolla nuo metsästysperusteiset aseluvat ainakin minulle on tullut, 4kpl kahden viime vuoden aikana.  :roll:

Hammurab

No jos ei muuta etua tuosta 12/89 vermeestä saa niin tuohon saa varmasti tehokasta rautahaulilatausta. Ja kuten aikaisemmin jo totesin niin tuo oma Remington 870, juurikin 12/89:nä syö lyhyempiäkin paukkuja melko lailla mukisematta. Myös 67,5 toimii loistavasti

jmh

Ite hankin viimekesänä Benelli Super Black Eagle II. ja pois en vaihda!

tolla menee vaivattomasti myös 12/89. aikasemmalla puolarilla ku ampu 12/89

niin tuli aina pää kipeeksi. puinen tukki täräytti poskeen senverran ettei aivot vissii tykänny   :lol:  

mut benelliä suosittelen kovasti   :D

msk

Tälläinen sitä sitten tuli ostettua. Alustavasti hyvin toimiva kampe.

http://kuvablogi.com/nayta/iso/img2646857.jpg">
Member of DTA SRS alliance

mika

Jumanskekka. Rikot tolla piipun päässä olevalla hässäkällä kiekot riistapolulla. On julman näkönen vehjes..
CHAIRBORNE - USB Troop

msk

Pitäis kai opetella ampumaan niitä kiekkoja ennenkuin menee järkyttämään mehtuumiehiä..

SO

10.7. VaRes cupissa on Slugirasti missä ton supistukset voi koeponnistaa. ;)

msk

Niin tuossa kirjoitinkin ettei tunnu "paljoa" häviävän mutta häviää kuitenkin. Ero on sitten jokaisesta itsestään kiinni on onko se suuri vaiko ihan prkleen suuri. Itse olen kuitenkin vielä niin tumpelo noiden kanssa että yritän aina tähdätä johonkin lentävään joten toi puolari on mulle lähes yhtä nopea.