Tukintekijöitä??

Aloittaja JPa, helmikuu 06, 2005, 17:37

« edellinen - seuraava »

JPa

Tätä on taidettu kysellä joskus aikaisemminkin, mutta kertauksen vuoksi: Suomalaisten tukkiseppien yhteystietoja kaipailen, ja myös mahdolliset hintatasot ja ruusut/risut kiinnostaa. Laurosen Kiannasta tiedän, mutta on kai niitä muitakin olemassa?!? Kiitokset jo etukäteen!

-J-
Kuulkaa korpeimme kuiskintaa..

JHa

Tervonen on ainakin yksi pätevimmistä.  

Tervonen Markku Tmi     .     

.    Niemeläntie 9 92700 KESTILÄ    .    

.    Puhelin:    .    08-8122410

.    Telefax:    .    08-8122501

JPa

Eikö löydy Suomenniemeltä muita tukkiseppiä kuin Lauronen ja Tervonen? Onhan niitä melkein pakko olla, ei kaksi riitä millään..

-J-

JHa

Kolmaskin löytyy, mutta jäi joku vuosi sitten eläkkeelle eli parhaista paras Loukonen

:lol:

Kyllä kai muitakin löytyy, mutta hyviä ????

Koheltaja

Asko Valonen Jokelasta tekee kuulema hyviä tukkeja, en tiedä kun en ole koskaan kyseisen valmistajan kanssa asioinut. Kyseinen tukkiseppä tekee Sakolle prototukkeja joten olettaisin ammattitaidon olevan hyppysissä  :wink:
Kylätason ampuja

JSV

Kannuksesta löytyy Juha Landin

JPa

Olisikohan kyseisille herroille mahdollisesti yhteystietoja??

JSV

Juha Landin puh. 06 873361 Kannus

JpL

Onko teillä tietoa, miten paljon suunnilleen noi ottavat tukeista / ovatko ihan täyteen buukattuja? Toi Sauer 205-mallinen tukki on mielestäni tosi hieno.
- \"Olen halunnut tehdä elämässäni vain kolmea asiaa: Kirjoittaa, metsästää, ja rakastaa.\"

Homer

Lainaus käyttäjältä: JpLOnko teillä tietoa, miten paljon suunnilleen noi ottavat tukeista / ovatko ihan täyteen buukattuja? Toi Sauer 205-mallinen tukki on mielestäni tosi hieno.

Mikset itse soittaisi ja kysyisi? Saisit voimassaolevaa tietoa etkä oletuksia tai arvioita.

JpL

Ehdin sysäistä jo. Noilla tukintekijäillä hinnat vain heittää sen verran, ettei viitsisi maksaa ilmasta...
- \"Olen halunnut tehdä elämässäni vain kolmea asiaa: Kirjoittaa, metsästää, ja rakastaa.\"

Homer

Lainaus käyttäjältä: JpLNoilla tukintekijäillä hinnat vain heittää sen verran, ettei viitsisi maksaa ilmasta...

:?:

JpL

"Ilmasta" tarkoitin sitä, että Landin pyysi Sauer 205 Sport- mallisesta tukista 240;- kun muilla se maksoi enemmän. Landin´lle meni urakka. Mielenkiintoista nähdä.

rölli3

Kiinnostaisi tietää että mihin rautoihin tota 205 type tukkia nyt tehrään?
Who Dares Wins

JpL

Tikan 55 lukkoon ja Shilenin Selected Match grade uritettuun rosteriin, halavalla sain ihan iskemättömän. Piti taas veivata ees takasin tuon päätöksen takia ennenkuin tarjonta hahmottui. Tikan 55 & 65 lukot liikkuu todella äkäistä vauhtia omistajilta toisille.

Onko kukaan saittilainen muuten päässyt kokeilemaan tuota 205:sta? En ole nähnyt koko kivääriä livenä, mutta ne jotka on sen kanssa touhannu, on sanonut että tukki on tosi hyvä. SAUER 205:sesta olisi myös mukava saada tietoa vrt. kotimaisiin, koska se on Sako TRG:tä halvempi (maksaa 2150 euroa). Lisänä Sauer SSG:ssä on suujarru (onko vakiona?) Tästä Sauerin SSG:stä muistaisin että saittilaisilla olisi infoa...