Main Menu

trg tilauksessa

Aloittaja turja, helmikuu 18, 2008, 19:07

« edellinen - seuraava »

APo

joo kyllä 308kin kipiää tekee jos jättää perän irti olkapäästä. eikä tarkat laukaukset ole edes pahdollisia jos ei osaa tukevaa ampuma-asentoa ottaa. itse olen ampunut 30-06lla 11g d46 luotia 800-830m/s ladattuna ja kyllä sekin tekee hassua jos huono asento on. mutta kunnon tukeva ote aseesta niin rekyyli on ollut vain töytäisy. eikä siis ole ollut vaimenninta tai suujarrua kun en niitä rekyylin puolesta koe tarpeellisiksi kuin 30 kaliperin magnumeissa ja isommissa.

turja

Tiedustekin liikkeestä 338 toimitus aikoja ,sais pari kukautta aikaisemin mitä 300

kalinperin vaihto onnistuu vielä ,elikkä teillä olisi viikko aikaa käänyttää 338 puoleen. :shock:

tai sitte ei

JL

Käännyttää?

Ei kai täällä kukaan mitään käännytystyötä ole tekemässä.

Esim minulle on periaatteessa aika sama vaikka ammut ritsalla...  :twisted:

Jokainen ostaa itselleen sopivaksi katsomansa harrastusvälineen- ja tietää itse tarpeistaan parhaiten.

er

Eipä kait tässä käänytys työstä kyse ole. Jokainen treenaa sillä minkä itselleen parhaaksi kokee. Hirven/Kauriin/Ketunkin voi periaatteessa ampua 338:lla siinä missä 300win magillakin, kun vaan pudottaa latausta. Täysteholatingeilla lentorata onkin sitten selkeästi suorempi. Tuo kaapissasi jo oleva t3 varmasti palvelee linnustusta yms riittävän hyvin.
Train hard--->Fight easy

HJu

TRG-42 kal 300 Win Mag edelleenmyynti voi olla haasteellista jos siihen joskus päädyt.
Terveisin,

HJu

turja

ei jaksa kiinostaa tällä hetkellä jälleenmyyntihinta,ei nuo muutkaan romut ole pois lähteneet.

liekkö ongelma edessä , sain perjantaina putken ja jalat mutta jalat matalat ainakin t3:een liekö trg kisko korkeampi nyt otti 6mm kiinni piippuun ja änkkärin takia olisi

mukava jos jäis pikkasen väliä tuohonkin mittaan .sakolle tilatessa kerrottu mikä putki tulee

uskosin että jalat vaihtoon ,liekkö sakolta lähetetty väärät,mutta mistä tilalle 34 mm runkoputki????

voihan sitä tietty kaukoputkenakin käyttää :evil: