Puolimoottoreiden käyntiongelmat?

Aloittaja JpL, helmikuu 22, 2007, 19:14

« edellinen - seuraava »

Tappi

Olen ampunut Petralla jonkinverran ja suunnitellut siitä snperia. Mielestäni suurin vika nimenomaan Petrassa on kaasuportista taaksepäin suuntautuva kaasuvirta ja sen massa, joka saa piipun käuttäytymään erikoisesti. WA-2000:ssa on piippu tuettu ja "Hekkerin" toiminta perustuu rullahidastettuun massasulkuun
Raudassa on raha turvassa!

JpL

Petra on myös lukoltaan ei-niin-jäykkä kuin pitäisi. Petran alkutaivalkin oli vähän kivinen, siitä Timo Hyytinen kertoo kirjassaan.
- \"Olen halunnut tehdä elämässäni vain kolmea asiaa: Kirjoittaa, metsästää, ja rakastaa.\"

PL

Lainaus käyttäjältä: PoikmaPL pienensit kärkikolmikon tuloskasoja n. 10mm:llä...... :wink:
Lainaa

Perskule....dementia iskee... :D

Koheltaja

Lainaus käyttäjältä: JHa Kyllä nykypuolarit ovat tulleet tarkkuudessa siihen pisteeseen, että on turha ostaa enään 308 win pulttilukkoja tarkkuuden takia. Pulttilukko 308 win TA aseet ovat 5 vuoden sisällä perinneammuntakäytössä :lol:

Juuri näin, olen ollut sivusta seuraamassa muutaman rakennetun ja yhden tehdaskuntoisen AR:än tuloksia ja käynnin osalta ei yhtään hävenneet tehdaspulttilukoille. Varsinkin Oberlandin .308 teki lähtemättömän vaikutuksen käynnin osalta, siinä olisi moni custom pulttilukon omistaja ylpeä jos oma ase kävisi yhtä tasaisia nippuja 300 metrille :shock:
Kylätason ampuja

WELHO

Minkä pituisella piipulla toi oberi OA-10 kannattaisi ottaa, vaihtoehdot taisi olla 21" tai 26".

Toi 21" kuulostaisi hyvältä metsästys hommissa, mutta onko pidemmällä piipulla muuta merkitystä kuin hiukan kovemmat nopeudet :?: .
Metsästysmielessä tapahtuvan ampumisen viehätys riippuu siitä onko oikealla vai väärällä puolella

Koheltaja

Kaverin OA-10 taisi olla lyhyemmällä piipulla, jos ei ammu piiitkiä matkoja eli vauhdit ei ole niin tärkeitä niin onhan toi 21" mukavampi käsitellä. Jos paukuttaa enemmän pitkille matkoille niin sitten 26".

Oma valinta olisi lyhyt piippu, kulkee minkä kulkee, pääasia että osuu. Ne nopeusennätys kaliiberit ja aseet on sitten asia erikseen, mun mielestä tuon tyyppisessä aseessa lähtönopeus ei ole määräävä tekijä.
Kylätason ampuja

JpL

Millainen on rullahidastettu massasulku?
- \"Olen halunnut tehdä elämässäni vain kolmea asiaa: Kirjoittaa, metsästää, ja rakastaa.\"

WELHO

Lainaus käyttäjältä: JpLMillainen on rullahidastettu massasulku?

http://world.guns.ru/assault/hk_g3_cut1.jpg">http://world.guns.ru/assault/hk_g3_cut1.jpg
Metsästysmielessä tapahtuvan ampumisen viehätys riippuu siitä onko oikealla vai väärällä puolella

JpL

ei linkki toimi, yritän toista kautta...

JRu

Kopioi osoite tekstinä selaimesi osoiteriville niin aukeaa. Hotlinkkaus eli suoraan linkkiä klikkaamalla sivun avaaminen näyttää olevan estetty.