Nallit loppu kaupoista

Aloittaja T0mppa, maaliskuu 26, 2022, 17:34

« edellinen - seuraava »

Valkoselkätikka

Mitenkö tuo menee jos tilaa saksasta 1000kpl nallierän, olen kuullut että jotkut ovat saaneet ihan kotiintoimitettuna ilman ongelmaa. Onkohan tuo kuinka lottoomiata jättää tilaus ja mitähän mahtaa ko hommast koitua rahtikuluja

metsienmies

Lainaus käyttäjältä: Valkoselkätikka - elokuu 10, 2023, 10:37
Mitenkö tuo menee jos tilaa saksasta 1000kpl nallierän, olen kuullut että jotkut ovat saaneet ihan kotiintoimitettuna ilman ongelmaa. Onkohan tuo kuinka lottoomiata jättää tilaus ja mitähän mahtaa ko hommast koitua rahtikuluja

Sehän selviää kun tilaa. Kyllähän kaikki verkkokaupat näyttää paljonko rahti maksaa ennen kuin tilausta tarvitsee viimeistellä.

Hulpio

Esmees Grauwolf ei tiedusteluista huolimatta myy Suomeen.
Jalostunut arvaus on ettei myy muutkaan koska voivat olla ongelmissa jos jollain konstilla homma tulkitaankin lain tai jonkun määräyksen rikkomiseksi.

oho osu

En ole alkamassa NALLEJA jälleenlataamaan, mutta pakko kysyä onko nämä videot aitoja, vai kieli poskessa tehtyjä? Voiko kuka tahansa tuosta vain (mikäli sen valtion lait sallivat) ladata nalleja?

https://www.youtube.com/watch?v=PnXnDjazqmk
https://www.youtube.com/watch?v=ybRhewRS9o4
https://www.youtube.com/watch?v=ns6U3xIt190

Jotenkin tuntuu, että itseladatut nallit vaikuttaisivat jo lähtönopeuden hajontaan isosti, varsinkin nopeilla ruudeilla?

Repe2

On noita jenkkifoorumeilla näkynyt, työkaluja sun muuta kuorien muovaamiseen  jne. Enempi niissä piireissä missä tehdään kuulaakin itse, valu- tai muovaus, lisäksi mustaa ruutia tekevät itse ja tuloksetkin hyviä. Toki kaikki vaatii paneutumista vähän eri malliin, kuin tehdasvalmiin uutuuden kokeiluissa. Ja miksi ei onnistuisi ja olisi tasaistakin laatua? Eihän jälleenlataaminenkaan tarkoita huonompaa tulosta kuin tehdaspaukun käyttö, ainakaan välttämättä.

HJu

Koska patruunoita saa ladata niin toki nallejakin saa ladata. Itse en lähtisi yrittämään, nallimassat on sen verran ärjyä tavaraa.
Terveisin,

HJu

Jappi

Lainaus käyttäjältä: HJu - elokuu 21, 2023, 07:11
Koska patruunoita saa ladata niin toki nallejakin saa ladata. Itse en lähtisi yrittämään, nallimassst on sen verran ärjyä tavaraa.

Ja lähtöaineluvat saattaa olla aika lujassa yksityiselle touhuajalle.

Koheltaja

Jos joku sitä saa niin mä voin tehdä vasaralataussarjan nalleille ;D
Kylätason ampuja

oho osu

Nyt on muutamassa suomalaiskaupassa näkyvillä kiväärinalleja. SR, LR, LRM. Toki lähinnä merkkiä Bosnian Ginex, ja hinnat tuplat normaalista.

Toni

Patsilta on tilattu nalleja 1000kpl erissä plus muutakin tavaraa. Sähköpostin välityksellä laittaa mitä haluaa ostaa niin homma lähtee eteen päin,englannilla onnistuu viestittely noin 2 viikossa on postista haettavissa ;)

oho osu

oho osu

Kiitos. Hinnat oli kohdallaan. Toki eioota oli osin samoissa, mitä Suomesta puuttuu.

Teha

Nyt kun nalli pula riivaa,vai riivaako enää niin pitää kysyä kun kuullu että 338 lapua miehet käyttäis tätä  Federalin GM215M nallia eli se federalin match tason magnum nalli......minä sytyttäny näillä N 160 ruutia 243  kiväärissä mutta minun tarkkuus vaatimukseen riittää tavallinen cci....että jos jollain lämäri henkilöllä on oikeen kova tarve/pula  niin näillä sitä voisi siirtää 500kpl näitä itseltä löytyy  ja vain jollekkin Ta henkilölle tarjolla 8)

rum

Kaikki nallit ainaki mitä kokeillu 300 Rumissa on pelannu, Win, Rem, Fed molemmat ja laatahan ne tehaspatkin näillä.