Kirjoittaja Aihe: ATN riflescope  (Luettu 2671 kertaa)

Sami

• *
ATN riflescope
« : Marraskuu 21, 2005, 18:31 »
Onko kenelläkään kokemuksia ATN merkkisestä kiikarista?

Onko kukaan tilannut ikinä mitään opticsplanet.netistä? vissiin joku jenkkiläinen firma!

itseäni kiinnostais ATN:ltä malli http://www.opticsplanet.net/atnrifprof61.html

Olis tarkotus saada mahd. hämärälukuinen kiikari kytishommiin!

Mielipiteitä?

keskustelua?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Sami »
\"Ammunnanvalvoja piti vaimoa pilkkanaan\"

SaTi

• *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : Marraskuu 21, 2005, 18:52 »
Moikka

Kannattaa ehkävalita tuote jossa on Free UPS jos mahdollista.

Minulla on sellainen mielikuva että tullaukset ym nostavat kohtuuttomasti tuetteiden loppuhintoja.

Suuressa Ase lehden testissä ei ANT merkille menestystä mutta kriiterit olivat kyllä varsin kovat. (ja putki varsin erinlainen, mutta kertoi työn huollelisuudesta ja laadusta ym.) Useampi käyttäjä pärjää näilläkin laitteilla.

Mahdolliset viat ja yleensä takuut :?:  :!:
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut SaTi »

JHa

• *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : Marraskuu 21, 2005, 20:43 »
ATN:n Ase-lehden testiputki oli todella pohjanoteeraus. Ei voi missään nimessä suositella kenellekkään. Meopta on paras valinta, jos halvalla haluat kyttäysputken. Hämärähommiin kuitenkin kannattaa panostaa kerralla enemmän. Metsästyskäyttöön ei välttämättä TA-putkea tarvita, joten säästynyt raha kannattaa panostaa laatuun. Zeiss:n 6-24x72 on parasta mitä hämärähommiin on tarjolla. Kannattaa tutustua Finnaccuracyn tarjontaan.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut JHa »

Silent killer

• *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : Marraskuu 22, 2005, 17:56 »
Lainaus käyttäjältä: "JHa"
ATN:n Ase-lehden testiputki oli todella pohjanoteeraus. Ei voi missään nimessä suositella kenellekkään. Meopta on paras valinta, jos halvalla haluat kyttäysputken. Hämärähommiin kuitenkin kannattaa panostaa kerralla enemmän. Metsästyskäyttöön ei välttämättä TA-putkea tarvita, joten säästynyt raha kannattaa panostaa laatuun. Zeiss:n 6-24x72 on parasta mitä hämärähommiin on tarjolla. Kannattaa tutustua Finnaccuracyn tarjontaan.

Huiiii. tuollaisia ATN:n putkia...Ei pitäs päästää markkinoille ollenkaan... :evil:

Ja jos hakee ainoastaan hämärällä tapahtuvaan metsästykseen kiikaria , niin itse ottaisin S&B:n 8 x 56 kiinteän mallin..Testeissä on todettu että vaikka objekti olisi pesuvadin kokoinen niin se ei hämärä ominaisuuksia paranna..heh vaikka toistaiseksi olen itse n.s. "Zeiss mies".niin näin se vaan on että tuolla suurennoksella saadaan aikaan maksimaallinen valo mitä ihmis silmä pystyy vastaanottamaan...

Niin tottakait tuo Zeissin 72 mm:n objekti on hyvä mutta jos taasen haluaa "säästää" niinkuin täällä jotkut kammoksuvat hintaa..niin tässä olsi se "halvenpi" vaihtoehto... :wink:
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut Silent killer »
terv: Silent Killer

HJu

• *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #4 : Marraskuu 22, 2005, 22:33 »
Olen ollut siinä käsityksessä että Free UPS koskee lähes 100% varmasti vain toimituksia USAssa. Jos joku on saanut ilmaisen UPS kuljetuksen Suomeen saakka niin kuulisin mielelläni millä firmalla on näin hyvä palvelu että voisin itsekin hyödyntää.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 1970, 02:00 kirjoittanut HJu »
Terveisin,

HJu