Olutmalja syksy 2014 Iittala

Aloittaja KaKo, syyskuu 04, 2014, 13:41

« edellinen - seuraava »

KaKo

Kun tuo Mika meni ison veen taa, löytyykö innokasta järjestäjää?

mika

Katselin mahd paivia Iittalassa. Ratavuoroja nayttas olevan 20.9, 11.10 seka 13.12.

Santiksen radat ilm kiinni hetken aikaa joten Iittala helpoin vaihtoehto. Sopikaa joku noista.  :D
CHAIRBORNE - USB Troop

victor417

20.9 huudettu!

KaKo

20.9 on varattu - kuis toi seuraava 11.10

Decies

Hyvät herrat. Näin loppuvuodesta ammutaan liikkuviin maaleihin. Ehdotan olutmaljan siirtämistä mettästysajoilta kesähelteille jolloin siitä oluesta on suurempi hyöty muutenkin.

Tuon voisi järjestää vaihteeksi myös pirkkalan lennoston radalla, eiköhän siihen yksi lauantaipäivä saada irroitettua esmes ensi vuonna...?
[i]Ei tämä niin vakavaa ole...[/i]

KaKo

Liikkuvaan alkaa 24.09 (lentävät ja säkäkorkeus <<) ja sit lauantaina niitä isoja. Mutku kaikilla ei ole koko loppuvuosi käytettävissä liikkuvaan, olisi meditoinninomainen mahallaan rötköttäminen hyvässä seurassa paukkeen kera toivottavaa. Jos kiinnostusta ei liikoja ilmene siirretään kevääseen. Ja joka tapauksessa keväällä järjestetään. Nyt vaan polttelee, kun on yksi tekosyy eli tehdasladatut patruunat poistettu menestyksen tieltä.

Decies

Nojoo. Kyllähän mahallaan rötköttää saa kotonakin, ja pauketta tulee ihan varmasti  :twisted:

Moon kevään karkeloissa mukana.

KaKo

Nii - millasta kasaa pukkaa ja onko siihen tyytyväinen?  :lol:

Jarno

Tulossa luovuttamaan oluet voittajalle.

Paikaksi myös Tampereen/Pirkkalan lennoston ampumarata keskiviikkoiltaisin on myös mahdollinen. Itse voin noutaa rata-avaimet ainakin jos täällä kilpaillaan.

Decies

Lainaus käyttäjältä: JarnoTulossa luovuttamaan oluet voittajalle.

Paikaksi myös Tampereen/Pirkkalan lennoston ampumarata keskiviikkoiltaisin on myös mahdollinen. Itse voin noutaa rata-avaimet ainakin jos täällä kilpaillaan.

Syytä koittaa saada ujutettua lauantaille. Ei pitäisi olla ongelma, jos vain kiinnostusta löytyy.

KaKo

Täältä ruuhkaSuomesta ajaa Pirkanmaalle säällisessä ajassa, joten miul käyp.

Karhuma

Mukana olen jos päivä natsaa kohdalleen.

Iittalan vuoroista ei kävis kyllä kuin 13.12.

Pirkkala ois lähempänä joten se sopisi myös mulle.

ursuslaine

Terve!

Iittalan vuoroista sopis 11.10, ja 13.12  (luottaen hirvien olevan siihen mennessä pakkasessa, ja Karjalaa varattu päkki)

KaKo

Odottelemme nyt kait kiinnostuksen laajuutta? Tällä osallistujamäärällä pääsee itsekkin palkintosijoille tai ainakin liki.