Koeampujia

Aloittaja TuomasKoo, toukokuu 08, 2014, 12:19

« edellinen - seuraava »

martti_v

Tuskin valmistajakaan noi täysin käsiään pestä jos materiaali on oikeasti todella heikkotasoista. Tottakai käyttäjällä oma vastuu mutta joku raja siinäkin. Ite en lähtis tosiaan riskeeraamaan muutaman ilmaisen luodin takia, mutta kaikki tietenkin tekevät miltä tuntuu, kunhan sanon oman mielipiteeni.

KemMar

Jos on niin että luoti sopii aseen piipusta läpi menemään, niin se on sitten jälleenlataajan päätettävissä millä määrällä ruutie se sieltä ulos ajetaan. Kokenut jälleenlataaja osaa kyllä soveltaa ruudin määrän luodin painoon ja pituuteen sopivaksi. Sitten jos joku mämmikoura sössii ruutimäärän kanssa niin se on sitte ihan oma moka. Itse en näe mitään vaaraa jos vain tietää mitä tekee. :D

mika

Nykypäivänä eletään niin hektisessä maailmassa jossa vastauksen viive esim sähköpostiin voi olla maks 5 min. Sen jälkeen alkaa ihmettely... :whistle:

Mitä tulee vastuisiin niin komppaan koheltajaa. Kukaan muu ei ole vastuussa itse tehdyistä latauksista kun lataaja itse.

Mitä olen luoteja ostanut niin en niistä ole mitään sopparia koskaan tehnyt ja tietoisesti omalla vastuulla niitä vaihtelevalla menestyksellä piipusta ulos tunkenut.
CHAIRBORNE - USB Troop

psk123

Voiko nuita Tuomaskoon solideja ostaa jostain? Löytyykö teknisiätietoja mistään?

TuomasKoo

Lähetätkö yv.nä mailiosoiteen niin laitan sinulle luoteja malliksi!

tko

M31

Onkos kokemuksia  jo muillekkin jakaa?

Koheltaja

Tuskin. Kaikilla on aseet räjähtäneet ja silmät sokeutuneet sekä sormet paketissa... ei kykene kirjoittamaan.

viitsi vitsi, läpäll :lol:  :lol:

Mä oletan että raportit menee ensin valmistajalle ja sen jälkeen vasta julkisuuteen kun/jos tuotteisiin tehdään vielä muutoksia.
Kylätason ampuja

JGr

Elekee unohtako sitten 358 cal (35 Whelen) luoteja

Jerkko

Oishan tuo kiva tietää edes minkä tyylisiä luoteja on kyseessä, mehtuu/kasa/pitkänmatkan/supu/xy-special/tms. Pientä vinkkiä?? Low/avg/max BC design??

TuomasKoo

Jos räjähtelee niin poistuupa kädettömät paikalta...

.35 wheleniin on muuten tehty kevyttä reikäpäätä... Halkaisija on sattumalta mukavat 9.02 mm ja painoa 7 grammaa.

Koeampujia ilmoittautui melkoinen määrä ja vieläkään ei olla saatu kaikille luoteja lähtemään. Huomenna lähtevät viimeiset paketit. Positiivinen vastaanotto yllätti ja koeluodit loppuivat kertaalleen kesken. Tälläviikolla teimme uutta .338 sekä .30 rataluotia.

Viikon parin sisällä saadaan jotain julkaistavaa tietoa foorumille.

tko

pekkala

Hyvältähän nuo näyttävät :)

Maantiekiitäjä

Jokos näitä on penkkaan jytkitty?

Decies

Mulle ainakaan koskaan näitä ilmestynyt.
[i]Ei tämä niin vakavaa ole...[/i]

JokiKarhu

Mulle tuli aluksi väärät luodit. Niitä "oikeita" ei oo vieläkään näkyny...

H5N1

Lainaus käyttäjältä: TuomasKoo
Viikon parin sisällä saadaan jotain julkaistavaa tietoa foorumille.

tko

Noh, mites näille kävi? :think:

Näin 9kk jälkeen...
<t></t>