MRA-supply

Aloittaja K.Helin, maaliskuu 21, 2013, 15:17

« edellinen - seuraava »

K.Helin

Onko kellään mitään tietoa kyseisen firman nykytilanteesta? Joulukuussa hierottiin paljonkin kauppoja ja

lisäksi muutamana vuotena kauppa on sujunut ihan hyvin. Viimeiseen kolmeen kuukauteen mieheen ei ole

kuitenkaan saanut mitään yhteyttä sähköpostilla taikka soittamalla.

mpikkara

kyllä itse ainakin juuri tein kauppaa ja puhelin toimi

(tekstiviestit menevät kai hukkaan, kun on ilm. soiton siirto päällä, eli soittaen...)

K.Helin

Sain vihdoin vastauksen yhteen monista sähköposteista ja miehellä on kuulemma pitänyt kiirettä koko alkuvuoden.

Pahoitteli kyllä kovasti. Uskon, että kauppa alkaa tästä taas rullaamaan ainakin miehen positiivisen asenteen tuntien.

Aikaa vaan meni paljon...

mpikkara

itse olen myös kokenut palvelun aivan huippuhyväksi, aina kun olen vain apua tarvinnut

Maantiekiitäjä

Itellä myös hyviä kokemuksia ko. lafkasta. Taitaa vaan olla ongelmia saada tavaraa Suomeen?

TolkullinenMuheltaja

Ootteko lähiaikoina saanu MRAlta tilaustavaraa tai yleensäkään vastauksia yhteydenottoihin? Tässä on vaan kohta kolme kuukautta palleja puristellen odoteltu toimitusta :mrgreen:.  Onkos joku onnistunut saamaan tavaraa suoraan Sinclairilta tämän vuoden puolella?

TolkullinenMuheltaja

Lainaus käyttäjältä: TolkullinenMuheltajaOotteko lähiaikoina saanu MRAlta tilaustavaraa tai yleensäkään vastauksia yhteydenottoihin? Tässä on vaan kohta kolme kuukautta palleja puristellen odoteltu toimitusta :mrgreen:.  Onkos joku onnistunut saamaan tavaraa suoraan Sinclairilta tämän vuoden puolella?

Nyt loppu puristelu. Ongelma oli vain tavaran saannissa Suomeen.

mpikkara

Sinclairilta tuli juuri isompi kimppatilaus n. viikossa

kaikkien tuotteiden saldot olivat kyllä sivuilla ns. "heti hyllyssä"