Olutmalja V

Aloittaja Riksa, syyskuu 07, 2011, 11:59

« edellinen - seuraava »

Riksa

Edellisen kisan innostamana täällä odotellaan jo innolla seuraavaa mahdollisuutta ottaa pataan paremmilta ampujilta. Kesän mittaan vastoinkäymisiä on ollut kovin vähän joten niitä kaivattaisiin pikaisesti lisää. Onko seuraavaa Olutmalja kilpailua ajateltu pidettäväksi vielä tämän vuoden puolella?

Ärmätti

myös kiinnostaa  :wink:

T.T.Y

kiinnostaa, nyt kun saanut taas ittensä suomen puolelle niin voi ehtiä kilibailuihinkin häviämään  :D

t.t.y

J0le

viime kisassa tulin vikaksi joten ei ole muuta suuntaa sijoituksessa kuin ylöspäin.. jos vielä kiikari pysyisi ehjänä koko kisan ajan..

JKontturi

Ilmoitan kilpailullisen tuokion inspiroivan etsimään voitontunteita,mikäli vaan nyt tulee sopivaan aikaan.

HJu

Voisi koittaa ampua samaan 30 minuuttiin sekä pultilla että puolimoottorilla.
Terveisin,

HJu

Hulk

ar10 ois valmiina, koskas ? missäs ?

er

Ensi viikonloppuna LA 5.11.2011 Iittalassa on killan 300m vuoro. Jos haluatte järjestää kisan, niin ilmoitelkaa aiheesta vaikka YV:llä. Olen itse todennäköisesti tuolloin hirvijahdissa(kuten varmaan osa muistakin killan aktiiveista).

Olutmalja kisa kun ei lopulta vaadi kuin radan, taulut(jokainen tuo itse), palkinnot(jokainen tuo itse), paukkuja(jokainen tuo itse), aseen(jokainen tuo itse), mitan, sekä yhden miehen vetämään. Ajan saa riittävän tarkkaan kellosta tai kännykästä.
Train hard--->Fight easy

er

Jatkeena tähän. 3.12.2011 järjestetään Lapualla Peräkankaan radalla "pikkujoulukisa". Kyseessä ei kuitenkaan ole olutmaljakilpailu, vaan tarkoitus on ampua mm gongeja.

Mikäli joku haluaa järjestää olutmaljakisan tuota ennen esim Iittalan vuorolla 5.11.2011, niin se käy. Tuon kilpailun kulku sallii sen, että myös järjestäjä kilpailee.
Train hard--->Fight easy

Riksa

5.11 sopisi ainakin mulle. HIrvijahdit on tältä vuodelta ohi, joten nyt voi siirtyä taas harjoittelemaan. Mukaan tulisi lisäksi 1 uusi kiltalainen, mikäli vain killan kivääri on vapaana ensi lauantaille. Eli täältä olisi tulossa 2 kisaajaa. Onko muita kiinnostuneita? Aloittaa voisi esim 10:30.

jthyttin

Lainaus käyttäjältä: Riksa5.11 sopisi ainakin mulle. HIrvijahdit on tältä vuodelta ohi, joten nyt voi siirtyä taas harjoittelemaan. Mukaan tulisi lisäksi 1 uusi kiltalainen, mikäli vain killan kivääri on vapaana ensi lauantaille. Eli täältä olisi tulossa 2 kisaajaa. Onko muita kiinnostuneita? Aloittaa voisi esim 10:30.

Suunnitelmat vielä auki vkl suhteen mutta koitan päästä. Jos tulen niin olen paikalla klo 10 ja osallistun kisaan.

Minuutti per laukaus on loppuviimein aika haipakkaa, joten ymmärrän kyllä miksi huipputulokset jäävät tällaisessa kisassa uupumaan vaikka kalusto ja ampujakin antaisi myöten.

T.T.Y

kyseisellä radalla ei ole koskaan tullut vierailtua mutta jos ajo-ohjeet saan niin yritän päästä paikalle häviämään.

T.t.y

Heggis

Osoite: Ahvenuslammentie 1, 14500 IITTALA

Kuvan alimmaisin punapallo on mistä kohtaa kääntyy radalle pieni tie (siinä ei ole mitään kylttiä).

http://maps.google.fi/maps?q=Ahvenuslammentie+1,+H%C3%A4meenlinna&hl=fi&ie=UTF8&ll=61.090749,24.001887&spn=0.008216,0.033023&sll=62.593341,27.575684&sspn=16.160171,67.631836&vpsrc=6&hnear=Ahvenuslammentie+1,+14500+H%C3%A4meenlinna&t=m&z=16&layer=c&cbll=61.090768,24.00156&panoid=OznfrGJAi4CbLxvSzj7HcQ&cbp=12,263.86,,0,11.05">Google streetview linkki Eli tuo punainen auto... korjaan kulkuneuvo tulee ampumaradalle vievältä tieltä minne pitää kääntyä :)
Be quick and beat the bullet.

Hulk

Joudun toisiin harrastuksiin lauantaina joten maljasta tarttee tulla kilpaileen toisen kerran. Koskas Iittala seuraavan kerran on ?

Heggis

Lainaus käyttäjältä: jthyttin Jos tulen niin olen paikalla klo 10 ja osallistun kisaan.

Minuutti per laukaus on loppuviimein aika haipakkaa, joten ymmärrän kyllä miksi huipputulokset jäävät tällaisessa kisassa uupumaan vaikka kalusto ja ampujakin antaisi myöten.

Kannattaa olla paikalla vähän ennen, sillä ammunta-aika alkaa klo 10. Eli taulut viedään ennen klo 10:ntä paikoilleen, tai sitten joutuu hetken odottelemaan. Esim jos aloitatte kisan klo 10.30 niin sitä ennen pidetään kyllä tauko taulujen viennille. Mutta 10:ltä lähtee ekat paukaukset "yleisellä" vuorolla ;)

Ja aikaahan olutmaljassa oli tunti sitä 30 lks varten, että hyvin siinä ehtii piippua jäähdyttelemään :)
Be quick and beat the bullet.