Olutmalja III, Iittala

Aloittaja msk, lokakuu 14, 2010, 14:06

« edellinen - seuraava »

mika

eipä niitä 0,5MOA aseita oo paljon näkynyt.  :D Kaksi viimeistäkin on mennyt yli MOAn kasoilla.  :o
CHAIRBORNE - USB Troop

john

Lainaus käyttäjältä: "mika"eipä niitä 0,5MOA aseita oo paljon näkynyt.  :D Kaksi viimeistäkin on mennyt yli MOAn kasoilla.  :o

Sehän oli tiedossa jo alkuaikoina. Ensimmäinen Olutmalja taidettiin voittaa jollain 84 mm kasalla.

Koheltaja

Älkääs nyt jätkät, niitä 0.5moan aseita on vaikka kuinka paljon mutta kun niiden omistajat on vakavamielisiä harrastajia niin ne ei halua tulla tuhlaamaan patruunoita näihin lasten leikkeihin. Tämä on nähty ja kuultu. Kyllä mä oikeesti uskon että alle 0.5 TA-kivääreitä/ampujia löytyy, pakko se on olla totta kun netissä niin lukee :lol:

Hienoa että perinne jatkuu, eikä mun mielestä ole yhtään huono että laitetaan pistelasku lisäämään haasteita. Nyt selviää käynnin lisäksi osunta, joka on vähintään yhtä tärkeä elementti kuin kokonaiskäynnin tietäminen.
Kylätason ampuja

Riksa

Lainaus käyttäjältä: "Koheltaja"Älkääs nyt jätkät, niitä 0.5moan aseita on vaikka kuinka paljon mutta kun niiden omistajat on vakavamielisiä harrastajia niin ne ei halua tulla tuhlaamaan patruunoita näihin lasten leikkeihin.  

Tähän kisailuun on pakko lähteä mukaan. Jos kerran pois jäävät kaikki vakavamieliset 0.5moan aseen omistajat, niin mukaan lähtee täältä yksi ei-vakavamielinen alle 5.0moan ampuja hiukan paremmin käyvällä aseella. Menestysodotukset on mitoitettu taitojen mukaan ja (jonkun toisen) oluet jo jääkaapissa kylmenemässä.

Itse olisin mielummin ampunut pelkkää kasaa, mutta vain siksi, että suoritus olisi ollut helpompi. Ei tuo lisähaaste pahasta ole, jos insinöörit pystyy tarjoilemaan tulospalvelun ja tavalliset kuolevaiset vain keskittyy pahvin puhkomiseen. Eipä sodassakaan taida pienin kasa ratkaista vaan ne osumat...