Kisakuvia ja videoita

Aloittaja john, elokuu 14, 2009, 09:47

« edellinen - seuraava »

john

Viime vuoden Häyhässä oli useita kuvaajia.

mm Resul tarvitsee muutamia kuvia ja killan puitteissa olisi tarkoitus saada aikaiseksi cd kuvilla ja videoilla. Voisivatko kaikki kuvia ja videoita ottaneet ottaa yhteyttä minuun asap.

tom

0505444847

ML

Moni otti valokuvia Häyhässä mm. palkintojen jaosta. Ottaisin mielelläni ne kuvat ainakin, ja mieluusti kaikki muutkin Häyhässä otetut.

Lähetä kuvat: mika piste lipponen ät aina piste net

Kiitos

mamannon

Eipä noita kuvia ole järkeä lähetellä, ne on porukalla kummiskin raakakuvina, joiden koko tukkii sähköpostin kourallisella kuvia... Videoista puhumattakaan. Että jos jotakuta ihmetyttää kuvien lähettämisen nihkeys, se voi johtua niinkin yksinkertaisesta syystä kuin että niitä ei ole järkeä lähetellä sähköpostitse.

T: mamannon

ML

No laittais joku nyt edes vaikka vaan sen yhden valokuvan kerrallaan. En usko että tämä minun postilaatikko on niin pieni, ettei se sinne mahtuisi.

Toinen vaihtoehto on laittaa valokuvat ja videot jakoon esim. Put Fileen salattuna, ja laittaa linkki tänne kirjautumisen vaativaan osioon.

Onhan se toki kuvien julkaisemista periaattellisella tasolla, mutta eipä minulla ole sitä vastaan koskaan mitään ollutkaan............vielä :evil:

Kosanderi

No mulle kuvassa oleva henkilö on antanut luvan julkaista seuraavan kuvan täällä:

http://users.tkk.fi/~jlehto/ipsc/Hayha/DSC00169b.JPG">

Tämä on pieni versio, mutta jos ko. henkilö haluaa alkuperäisen kuvan tai haluaa kuvan poistettavan, niin PM...

Mun kaikki loput kuvat on toimitettu eteenpäin atk-guruille, jotka pohtii parhaillaan noitten kuvien fiksuimmasta jakelutavasta...

msk

Toi kuva antaa hyvän käsityksen vallinneista sääolosuhteista ja etäisyyttä tuossa taisi olla max 1300m.
Member of DTA SRS alliance

Kosanderi

Tarkka-ampuja ryömii vatsallaan:

http://users.tkk.fi/~jlehto/ipsc/Hayha/DSC00101b.JPG">

Ja kun ryömitään - täytyy suojauksen olla kunnossa..

http://users.tkk.fi/~jlehto/ipsc/Hayha/DSC00115b.JPG">

LSa

Lainaus käyttäjältä: "Kosanderi"...Ja kun ryömitään - täytyy suojauksen olla kunnossa..

Toimiihan tuo pölysuojana. Tetsatessa tollanen tuntemattomien kanssa hommailuun tarkoitettu elastomeerivalmiste repeää piipun päällä ihan saman tien.

Kosanderi

Lainaus käyttäjältä: "LSa"Toimiihan tuo pölysuojana. Tetsatessa tollanen tuntemattomien kanssa hommailuun tarkoitettu elastomeerivalmiste repeää piipun päällä ihan saman tien.
Ja kyllä se ne pienimmät nesteroiskasutkin kestää...  :lol:

john

Lainaus käyttäjältä: "msk"Toi kuva antaa hyvän käsityksen vallinneista sääolosuhteista ja etäisyyttä tuossa taisi olla max 1300m.

1140 metriä ja kuten näkyy on ko ampujalta mennyt kolme laukausta ohi... Eli tod näk pisimmät matkat :-D

john

Lainaus käyttäjältä: "Kosanderi"
Lainaus käyttäjältä: "LSa"Toimiihan tuo pölysuojana. Tetsatessa tollanen tuntemattomien kanssa hommailuun tarkoitettu elastomeerivalmiste repeää piipun päällä ihan saman tien.
Ja kyllä se ne pienimmät nesteroiskasutkin kestää...  :lol:

huomatkaa erikoismuotoilu... Ja kyllähän se sitten repesikin kanervikossa touhuttaessa... meinaan suunnistuksen aikana  :lol:

SO

Lainaus käyttäjältä: "Kosanderi"No mulle kuvassa oleva henkilö on antanut luvan julkaista seuraavan kuvan täällä:

Mä oon ihan saletisti nähnyt ton jossain leffassa tai jossain. On niin tutunnäköinen....

:mrgreen:

mika

Lainaus käyttäjältä: "SO"
Lainaus käyttäjältä: "Kosanderi"No mulle kuvassa oleva henkilö on antanut luvan julkaista seuraavan kuvan täällä:

Mä oon ihan saletisti nähnyt ton jossain leffassa tai jossain. On niin tutunnäköinen....

RJn suomalainen reikarnaatio.....  :liar:  :pray:
CHAIRBORNE - USB Troop

LSa

Lainaus käyttäjältä: "SO"Mä oon ihan saletisti nähnyt ton jossain leffassa tai jossain. On niin tutunnäköinen....

Syvä joki?

mika

Lainaus käyttäjältä: "TM"
Lainaus käyttäjältä: "msk"Toi kuva antaa hyvän käsityksen vallinneista sääolosuhteista ja etäisyyttä tuossa taisi olla max 1300m.

1140 metriä ja kuten näkyy on ko ampujalta mennyt kolme laukausta ohi... Eli tod näk pisimmät matkat :-D

sun taulusta ei tainnut tulla kuvaa.... :think:  :think:

Toisaalta kumit menee rikki "suunnistuksessa". siellä on ollut taittoperä-tom ja paukkarauta-pate vauhdissa.... :shock:  :?  :think:
CHAIRBORNE - USB Troop