Olutmalja II

Aloittaja john, lokakuu 31, 2008, 14:29

« edellinen - seuraava »

mamannon

Jos kaikille sopii, niin kisat voisivat alkaa 12.00. Näin ei tarvitse herätä aikaisin ja toisaalta kisan jälkeen vielä ehtii jotain ampumaan ennen pimeän tuloa. Sitäpaitsi tuo taitaa olla radan aukioloajan alkamishetki. Kansalaisen karttapaikasta rata löytyy koordinaateilla X(P)6788956 ja Y(I)3452258.

T: mamannon

mamannon

LainaaJos kaikille sopii, niin kisat voisivat alkaa 12.00

Tai oikeammin ammunta voisi alkaa puoli yhden jälkeen, silloin riittäisi, jos on puolilta päivin paikalla. Ja jos jonkun täytyy kohdistaa (minun ainakin), hän ehtii tehdä sen, kun tulee hyvissä ajoin ja ampuu kohdistuksen klo 12.00-12.30.

mamannon

Sitten vielä semmoinen juttu, jos joku kuvittelee, että kohdistaminen tarkoittaa 500 metriin kohdistamista: minä kohdistan irroitetun kiikaritähtäimen 150 tai 300 metriin, johon sen pitäisi olla valmiiksi kohdistettu, jolloin saan kiväärin säädettyä 500 metriin (olen asian testannut). 500 metriä on vain niin pitkä matka, että haluan todeta tähtäimen olevan kohdallaan ennen kisaa.

Edelleen miten on, käsittääkseni kisaan osallistutaan sikspäkillä kaljaa, mutta miten on, tuo valuutta ei varmaan kelpaa Heinola ampumaradan mahdolliselle valvojalle. Eli Suomeksi sanottuna, onko asiat kunnossa Heinolaan päin?

JKr

Lainaus käyttäjältä: "mamannon"

Edelleen miten on, käsittääkseni kisaan osallistutaan sikspäkillä kaljaa, mutta miten on, tuo valuutta ei varmaan kelpaa Heinola ampumaradan mahdolliselle valvojalle. Eli Suomeksi sanottuna, onko asiat kunnossa Heinolaan päin?

Ei hel_%4&_ti, mieti nytten järjellä !  Voit jättää häviämäsi kaljat auton TAKALUUKKUUN ja ojentaa ne voittajalle parkkipaikalla. Voit tietysti raahata niitä mukana, ja mennä kysymään valvojalta lupaa siihen. Vai jätätkö autoon ne ja menet ilmoittamaan valvojalle, että sinulla on kaljaa autossa ? Hengitä pari kertaa sisään ja ulos, se auttaa :D
Sniper - Taxi / One Mile Club / Jäykkä Kampi / sPurkuvasara / Sufferfest participant

LSa

Lainaus käyttäjältä: "JKr"
Lainaus käyttäjältä: "mamannon"

Ei hel_%4&_ti, mieti nytten järjellä !  Voit jättää häviämäsi kaljat auton TAKALUUKKUUN ja ojentaa ne voittajalle parkkipaikalla. Voit tietysti raahata niitä mukana, ja mennä kysymään valvojalta lupaa siihen. Vai jätätkö autoon ne ja menet ilmoittamaan valvojalle, että sinulla on kaljaa autossa ? Hengitä pari kertaa sisään ja ulos, se auttaa :D

Lues uudestaan. Tarkoittikohan kaveri jotain muuta.  :oops:

JKr

Hahaa. Valvojalle ja voittajalle kaljaa :D  My bad  :cry: Tai sitten en vaan jymmärrä... :roll:  ?
Sniper - Taxi / One Mile Club / Jäykkä Kampi / sPurkuvasara / Sufferfest participant

JTa

Lainaus käyttäjältä: "JKr"Hahaa. Valvojalle ja voittajalle kaljaa :D  My bad  :cry: Tai sitten en vaan jymmärrä... :roll:  ?

Suomeksi: Pitääkö sinne Heinolaan päin jotain maksaa että saa ampua? Joku ratamaksu, tms.? (itse mietin just samaa..)

JTa

Niin, ja minä tuun paikalle 12:00 jos ei oo kovin paljo kuumetta sunnuntai-aamuna..flunssaa pukkaa nääs.  :cry:

leutha

Homma on kuulostanut sen verran epävarmalta että otin puhelimen käteen ja pirautin ko. hlölle:

--------------------------------------------------------

Siluetti- ja mustaruutijaosto

Jaoston vetäjä Janne Mäntynen, puh. 044 3270 470

----------------------------------------------------------------

Kaveri ei tiennyt mitään koko asiasta ja killalla ei ole ainakaan mitään ratavarausta ko. ajankohdalle eikä kukaan ole asiaa edes tiedustellut.

Tehkää niinkuin parhaaksi näette, itse suuntaan viikonloppuna muualle ampumaan 500metriin.

Järjestän oman maljakisan ja voitto on varma.

Kisoja radalle on kuulemma järjestettävissä, se ei ole ongelma, niistä on vain  tiedettävä riittävästi etukäteen.

Kiitos kaikille osallistuneille ja hyvää joulua.

KWu

Nyt tälle hommalle kannattaa laittaa piste.  

Juttelin TM  kanssa ja meillä on kiinnostusta järjestää ensi vuoden puolella Olutmalja II. Ensin sovitaan sopiva ajankohta, sitten sitova ilmoittautumislista, sitten lyödään asia lukkoon radan toimihenkilöiden kanssa. Tarvitaan radan tunteva henkilö ajankohdan ja radan varaamiseen ( itse en tunne rataa ). Varmaankin TM auttaa asiassa sitten, kun ajankohta on sopivampi. Kunnon kisa vaatii enemmän  osallistujia.

JTa

No voi paska. Mutta ehkä parempi näin, pääsee trimmaileen arskan uuteen kuosiin ennen kisaa..ja jopa kohdistamaankin sen. :D

john

Jaahas.

Nyt pakko sanoa, että en varsinaisesti ollut juuri tämän kisan alullepanija ja kuten MSa:kin mainitsi. Kisa on ollut vapaamuotoinen tapahtuma. Eli kaverit paikalle ja sitten ammutaan.

Nyt luulen kuitenkin, että tämänkin kisan osalta täytyy ryhtyä selvempiin järjestelyihin, koska halukkaita näyttikin olevan enemmän. Aiemmin luulin tosin itse, ettei kiinnostusta löytynyt, kun sitä kyseltiin muutamassa viestissä.

Kommentoikaa keskusteluita.

Eli seuraava Olutmalja II järjestetään tulevan vuoden puolella. Päivämäärä on vielä auki, mutta siihen tulee ilmoittautua. Kohdistusmahdollisuutta ei tulla järjestämään. Kylmälaukaus on yksi 30:stä tauluun ammutuista laukauksista.

TM