Olutmalja

Aloittaja john, syyskuu 08, 2008, 13:18

« edellinen - seuraava »

john

Nyt olisi aika taas pyöräyttää olutmalja.

Tämä olkoon ennakkovaroituksena tapahtumasta.

Olutmalja on siis ammuntakilpailu, jossa ammutaan kolmenkymmenen laukauksen kasa kolmestasadasta metristä. Aikaa on tunti. Tauluilla ei käydä välillä, eikä kaveria käytetä spotterina. Pienin kasa voittaa. Kasan suuruus lasketaan kuten kassa-ammunnassa. Kaliiperirajoitusta ei ole. Kasa-ammuntatukia ei saa käyttää. Aseen tulee olla tarkka-ammuntaan soveltuva kivääri. Otinen tähtäin sallittu ja suotava. Etutukena saa käyttää reppua tai bipodia ja perän alla hiekkapussia. Reppu ei saa olla hiekalla täytetty. Taulu on vapaavalintainen.

Tärkein sääntö liittyy kuitenkin palkintoon. Osallistumisoikeus lunastetaan yhdellä "sixpackillä" kolmosta. Eli jokainen, joka haluaa kilpailla tuo mukanaan sixpackin ja voittaja saa kaikki oluet.

Kisa on tarkoitus järjestää nyt syksyllä Santahaminassa. Ajankohdasta tiedotetaan myöhemmin.

mika

tarvii alkaa virittää limbsaveriä piippuun. nyt vehkeet värisee liikaa. :) onx merkillä väliä vai riittääkö mikä tahansa 3-veroluokan six pack? Pitääkö olla 0,33l vai 0,5l?
CHAIRBORNE - USB Troop

john

Kyllä mulle puolen litran tölkitkin kelpaa, mutta 0.33.sta ajattelin. Merkki sen mukaan uskotko itse juovasi vai luuletko, että menee parempiin suihin  :lol:  :lol:  :lol:

KWu

Olin purkamassa  TRG:tä huoltoa varten Häyhän jäljiltä. Odotankin vielä Olutmaljan ajankohtaa....  :)

MSa

Karhua kiitos.  :D
[url=https]

er

Pojat teillä on ihan väärä käsitys olutmaljasta.

Train hard--->Fight easy

Koheltaja

No perskeles, aika kauan siinä menikin kun TM sai juotua edellisen voitto"pokaalin", kun nyt vasta tarvitee kaapin täytettä :wink:

Mä jätän väliin tämän kisan mutta jos ajankohta natsaa niin voisin tulla paikalle wiralliseksi walvojaksi tai muuten vaan katsomaan. Piekkarilla en tolle matkalle viitsi lähteä ruiluttamaan ja korkeapaineaseella en edelleenkään uskalla ampua, kokematon kaveri kun olen näiden pyssyjen kanssa :lol:
Kylätason ampuja

msk

Olisiko mahdollista saada tuota päivämäärää tietoon n. kuukauden varoitusajalla jotta pystyis anomaan vapaata näin tärkeää kisaa varten  :wink:
Member of DTA SRS alliance

john

Yritetään tällä viikolla lyödä lukkoon ajankohta noin kuukauden päähän

msk

Jees, mulla kun on tää paska systeemi saada säännöllisen epäsäännöllisiä työaikoja niin pitää jättää litteri kuukaus etukäteen.

mika

suu napsaa jo...;)
CHAIRBORNE - USB Troop

msk

Ajankohdasta vielä mitään tietoa?

john

Tänään on tietoa. Kiireiden takia unohdin koko jutun

john

Olutmaljalle varataan aika Santahaminan 300 metrin ampumaradalla (keskusampumarata) 26.10.2008 klo 13.00 alkaen.

Kilpailu kestää n. tunnin.

Säännöt tulevat tarkennettuna pikapuolin.

Kilpailu suoritetaan varsinaisten kivääripoolin ajalla siten, että ammunta keskeytetään muiden ratakäynnin ajaksi.

msk

Jääkiin sitten multa väliin.