Häyhä 2008

Aloittaja john, elokuu 18, 2008, 08:07

« edellinen - seuraava »

SO

Lainaus käyttäjältä: "JTa"Öö..mitä on "reggae-meininki" ? Kuulostaa hauskalta.  :D

Mulla on sellainen käsitys että siihen kuuluu olennaisesti jazz-tupakka A.K.A. bobmarley malboro.

:lol:

JKr

Kiitos paljon PL & TM, erittäin hyvästä kisasta.
Sniper - Taxi / One Mile Club / Jäykkä Kampi / sPurkuvasara / Sufferfest participant

Poikma

Onkohan kisasta tulossa juttua mihinkään lehteen? Entä löytyiskö valokuvia jostain?

Poikma

Eikö kisasta tosiaan ole mitään matskua missään? Mites se dvd vai romppu vai mikä se nyt oli :?:

MSa

Terve,

Kisassa oli muutamia kavereita videokameran kanssa ja useampia digikameroita.

Olen pyytänyt muutamaan otteeseen materiaalia kuvaajilta, sain kuvia vain Kuopion,Rauman [edit] ja Vantaalta. Muutamasta pyynnöstä huolimatta.

Olisko nyt kaikki saaneet jo toivuttua kisasta, jotta jaksaisivat kaivella kovalevyn kulmansa ja toimittaa materiaalin mulle?

MSa
[url=https]

JKr

Vantaan suunnaltakin olet saanut :)
Sniper - Taxi / One Mile Club / Jäykkä Kampi / sPurkuvasara / Sufferfest participant

LSa

Lainaus käyttäjältä: "MSa"Olisko nyt kaikki saaneet jo toivuttua kisasta, jotta jaksaisivat kaivella kovalevyn kulmansa ja toimittaa materiaalin mulle?

Sulla serveriä jolle voi kuvat työntää? Tarkoitus oli nimetä kuvat, jotta väki tajuaisi mitä kuvassa on, mutta ei ole ehtinyt ja lähettelykin on tätä kautta jäänyt.  :mrgreen: