Santiksen ammunnat???? Onko niitä enään?

Aloittaja pyrjovuo, kesäkuu 09, 2008, 09:26

« edellinen - seuraava »

pyrjovuo

Onko ammunnat santiksessa lopetettu täysin? Listassa meillä näkyisi olevan ampumavuoroja tuhkatiheään, mutta ainankaan täällä ei ole radalle menijöistä tietoa. Ei sinne portille viitsisi ajella huvikseenkaan katsomaan josko sinne olisi sattumalta menijöitä.
Белая смерть

SO

Olen pyytänyt listaa uusista santiksen kulkuluvista asiaa hoitavalta 13.5.2008 ja vastaus oli että listat tulee kunhan ehtii. No joka tapauksessa olen nyt itse kuukauden kesiksellä joten heinäkuussa on korttientekomahdollisuus seuraavan kerran. Pahoittelen omasta puolestani asiaa.

Eli vuoroja on ihan listojen mukaisesti ja siellä käy ne joilla on killan kulkulupa jo taskussa. Periaatteessahan on oma vika jos ei lupaa aikoinaan hakenut ajoissa kun ekat luvat oli saatavilla.

pyrjovuo

OK, siis santikseen pääsee tästälähin yleensä ottaen vain jos on oma lupalappu. Tiedottakaa pliis sitten kun luvan antaja on saapumassa santikseen, niin sitten voisi jatkaa harjoituksia.
Белая смерть

mika

uusien korttien tekeminen on viivätynyt mun puolelta. Aika ei tahdo riittää porvarillisen ammatin tekemiseen saati sitten vapaaehtoistyöhön.  :cry: Katson asiaa eteenpäin kun vain suinkin ehdin.

Tämä lienee hyvä tilaisuus kutsua lisää aktiivisia tekijöitä killan toimintaan mukaan. Syksyllä kun tulee syyskokous, jossa toimihenkilöitä valitaan pyydän kaikkia mukaan. Silloin meidän muutaman aktiivin työtaakkaa saadaan pienemmäksi ja asioihin ehkä vauhtia enemmän.
CHAIRBORNE - USB Troop

pyrjovuo

Olen valmis mukaan. Toki itsekkin olen "porvarilllisessa" duunissa, ja kotona pikkuväkeä. Mutta miksei joskus voisi aikaa liietä muuhunkin. :)
Белая смерть

SO

Ne jotka ovat yhteystietonsa ilmoittaneet, mutta eivät ole vielä lähettäneet valokuvaa niin riprap pikaisesti kameran eteen ja kuva postiin. Postiosoitteen saa YVllä.

SO

Tänään lähtee postissa hj:lle valmiit kortit henkilöille:

järvinen

yrjövuori

nuotio

hyttinen

hakala

eli hj:n kanssa sopimalla saa tsetin haltuun ja kerrattua a-rata säännöt.