Sako M591 liipaisin- ja laukaisukoneiston parantelu

Aloittaja Munkan Kiväärimies, kesäkuu 13, 2026, 13:53

« edellinen - seuraava »

Munkan Kiväärimies

Itselläni on kyseinen kivääri ja muuten tyytyväinen mutta kun on alunperin hirvimiesten laite niin olen alkanut pohtia herkempää/kevyempää tuntumaa liipaisuun/laukaisuun.
Mitä tuolle voisi järkevästi tehdä? Tarkoituksena satunnaisesti tuonkin jälkeen käyttää metsäpyssynä eli ei mitään yliherkiä ratkaisuja voi käyttää.