Main Menu

TA-08 liivit

Aloittaja SO, syyskuu 19, 2007, 10:06

« edellinen - seuraava »

SO

Mun TA-08 perusliivit saa postimaksua vastaan sovitettavaksi ja sen perusteella voi yrittää muokata omaa tilausta. Mun liivit on ihan perusversiot vakiomitoilla ja varusteilla.

JKontturi

Sen verran kannattaa ainakin koittaa kehittää selkäpuolta että ne saisi edes jotenkin hengittämään. Se tuntuu lähinnä sadetakilta tiiveyden suhteen. Ne kun vetää päälleen niin hetken päästä on jo täysin märkänä vaikkei mitään tekisikään. En tiedä olenko yksin ongelmani kanssa... Muuten laatu on hyvää ja kaik mainiosti.

SO

Lainaus käyttäjältä: JKontturiNe kun vetää päälleen niin hetken päästä on jo täysin märkänä vaikkei mitään tekisikään. En tiedä olenko yksin ongelmani kanssa...

Se johtuu vaan siitä että ne on niin siistit..  :lol:

HJu

Varusteasioissa täällä ollaan aika asialinjoilla koska:

- monet tuntevat toisensa jo  vuosien takaa

- varusteita oikeasti käytetään maastossa

- jos kaverin releet hajoaa maastossa niin nakkia alkaa napsumaan vähän kaikille paikallaolijoille :-)

- ikää ja itsetuntoa on useimmilla sen verran että omien huonojen ostosten julkinen ruotiminen ei tee tiukkaakaan

PS MaK tekee kamat tilauksesta joten normaalit palautusoikeudet eivät ole samalla tavoin voimassa kuin  postimyyntifirmoissa. Jos ei ollut tiedossa entuudestaan.
Terveisin,

HJu

JPa

Lainaus käyttäjältä: HJuPS MaK tekee kamat tilauksesta joten normaalit palautusoikeudet eivät ole samalla tavoin voimassa kuin  postimyyntifirmoissa. Jos ei ollut tiedossa entuudestaan.

Joo selvä hommahan tuo on. Ja  jos kerran SO:lta saa vielä liivit kokeiltavaksi ennen tilausta niin sehän selkeyttää hommaa entisestään. Laitoin privaattia menemään tekijälle, vastausta odotellen..

-J-
Kuulkaa korpeimme kuiskintaa..

MaK

Lainaus käyttäjältä: HJuPS MaK tekee kamat tilauksesta joten normaalit palautusoikeudet eivät ole samalla tavoin voimassa kuin  postimyyntifirmoissa. Jos ei ollut tiedossa entuudestaan.

Tosin kukaan ei ole näiden vuosien aikana, joina olen varusteita ja vaatteita tehnyt, halunnut palauttaa tilaamaansa tavaraa. Eli ennakkotapausta ei ole palautuksista ollenkaan. Usealle olen kyllä sanonut, että tuovat takaisin jos hajoaa käytössä. Kyllä minä tekeleeni aina otan takaisin, jos ei kelpaa. Ja en ottaisi tätä palautusta oman työni morkkaamisena, vaan hyödyllisenä kritiikkinä, koska varusteiden kehityksessä kaikki käyttäjät ovat kuitenkin oikeammassa, kuin minä, koska en kuitenkaan ehdi ja viitsi itse testata kaikkia ratkaisuja.

Lahtis

Millaisella taskusetupilla liivit tulee vakiona? TRG:n lipastaskulla?

/Antti
Invisible souls..........leave .308 holes.

HJu

Ei millään mutta voit tilata sellaiset taskut kuin haluat/tarvitset. Kaikki MOLLE-taskut sopiin.

Liiveissä on integroitu juomapussitasku selkäpuolella.
Terveisin,

HJu

Lahtis

Saako udella miten liivi eroaa muista markkinoilla olevista Molle-liiveistä? Onko näissä jotain josta on ta:lle etua?

/Antti
Invisible souls..........leave .308 holes.

HJu

Isoin ero on siinä että liivi on korkeussuunnissa lyhyempi kuin normi taktinen liivi. Helpottaa ryömiessä. Hyvä työnlaatu. Ei mitään salaisia ninjatoimintoja.
Terveisin,

HJu

SO

Ohessa on muutamia kuvia, verrokkina on PVn 05 vestit. Kuvan ta-liivit on protot jotka eroaa 08:sta siten että verkkoa ei ole liiveissä ollenkaan. Kannattaa myös varmistaa MaK:lta että ko tuote on vielä tuotannossa kun alkuperäisestä kimppatilauksesta on jo useampi vuosi. Piru että aika kuluu äkkiä.

http://www.elisanet.fi/so/liivit/liivit.html">05 vs. 08