Main Menu

Vortex takuu

Aloittaja J.J, helmikuu 22, 2021, 17:25

« edellinen - seuraava »

J.J

Onko henkilöitä ketä on Vortexin takuuasioita joutunut hoitamaan? Käsittääkseni homma on pelannut ihan hyvin mutta kun laitoin Nebraskalle sähköpostia ei siihen viikkoon ole reagoitu millään tavalla.

J.J

Tänään tulikin vastausta vielä yhdeksän aikaan illalla, en mielellään takuuasioista foorumeille kirjoittele mutta ilmeisesti näitäkin seurataan tai sitten oli sattumaa  ???. Joka tapauksessa putki lähtee tarkastukseen ja asia sitä myöten kunnossa.

Ruoto

Itse laitoin joskus suoraan Vortexin sivujen kautta varaosakyselyn käytettynä hankittuun tavaraan. Pyydettiin vain kertomaan mitä tarvitsen, ja ilmoittamaan myöhemmin jos niillä ei pärjää. Osat putkahti kirjekuoressa muistaakseni hyvinkin nopeasti.

Pikkupalikat voi sitten olla merkittynä huiman hintaisiksi, joten tuolloin tullauskeikka tulee helposti, jos paketti sinne jää.

Paha Arkkitehti

Lainataan ketjua kun hieman ihmetellyt Viper HS-T mallin parallaksisäädön jäykkyyttä ~150m kohdasta ylöspäin.

Parallaksia säädettäessä alaspäin asteikon alapäässä putkesta on myös kuultavissa vaimeita naksahduksia.

Normaalia ehkä käytön myötä poistuvaa jäykkyyttä vai jokin vika?

Kysymys koskee käsittääkseni myös PS-T malleja kun samat romut putken sisällä.

Teemu.

Pari Vortexin PST:tä ollu ja yks on vieläki. Ne jo vanhempia varmaan Gen I mutta ei kummassakaan parallaksi ollu jäykkä tai että olis kuulunu sen kummempia naksumisia kun niitä pyöritteli. Kävimpä vielä kaapilla oikein kokeilemassa.
Ja toimii muuten vaikka vaikka jumii ja naksahtelee?

Paha Arkkitehti

Kiitos, tosiaan muuten kiikari tuntuisi toimivan normaalisti ja parallaksilla pystyy esim. rangettamaan kohteen.

Easyac

Heitän tähän nyt oman kokemukseni.

Eli n. vuosi sitten ostin Vortexin 3000HD mittarin. Kone tuli, ei toiminut. 6kk sai lähetellä viestiä ja uhkailla lopulta kuluttaja-asiamiehellä, että sain myyjän vastaamaan. Kone lähti toimittajalle ja sieltä ilmeisesti Britteihin "huoltoon" ? Edelleenkään ei ole toimivaa mittaria, eikä mitään aikataulua.

MTä

Semmoinen mitä voi kokeilla on, että laittaa samaan sähköpostiin myös jenkkien asiakaspalvelun ja suomalaisen maahantuojan/myyjän.

Tuolla rapakon takana näkemys edustajien kyvystä reklamaatioihin ja ongelmiin otetaan huomioon eri tavalla.

ttimonen

Oma kiikari meni huoltoon Nebraskan kautta.
Sieltä ei aina viitsitty edes vastailla ja kyselyihin missä kiikari mahdollisesti viipyy.
Otin suoraan yhteyden Vortexiin ja sieltä homma lähti samontein tulille, muutama päivä ja britteistä pistettiin uutta kiikaria tulemaan.

Hyvä merkki ja loistava takuu, joskin Nebraska kusee koko homman suomen päässä.

Jokke Espoosta

Oma kokemus liittyy laseretäisyysmittarin paristokotelon korkin halkeamiseen. Nebraskaan lähetettyyn sähköpostiin ei koskaan vastattu. Seuraavaksi otin yhteyttä Finnaccuracyyn joka myös maahantuo Vortexia, ja Finnaccuracy kehotti kääntymään myyjäliikkeen puoleen. Käytettynä ostetun laseretäisyysmittarin myyjäliike ei ollut tiedossa, joten pistin suoraan postia service@vortexoptics.com ja sieltä pyydettiin samana päivänä osoite johon varaosan voi lähettää. Jonkin ajan kuluttua postiin kilahti kyseinen varaosa kahtenakin kappaleena.

Eli oma kokemus oli että maahantuojia ei kauheasti kiinnostanut, mutta Vortex itse hoiti homman täysin pistein.
Trying is the first step towards failure
-Homer Simpson

HJu

Maahantuojien osalta EUssa trendi on kohti päämiesten omistamia maahantuontifirmoja. Esim Carl Zeiss Oy on Zeissin omistama ja päämiehellä on täysi kontrolli siihen mikä sen toiminnan laatu on. Ketju tehtaalta asiakkaalle on suorempi ja katteen jakajia on aiempaa yksi vähemmän. Lisäksi kuviossa on varmaan erilaisia veroetuja jos niitä haluaa hyödyntää.
Terveisin,


HJu

Easyac

Sen verran päivitystä, että laittelin eilen tänne forumille manailun jälkeen viestiä suoraan Vortexille. Tänään tulikin vastaus ja uusi laite lähti siltä istumalta matkaan kohti Suomea. Erittäin iso plus vortexille, vastaus alle 24h ja paketti postissa ilman taistelua.


astalo

Lainaus käyttäjältä: Easyac - syyskuu 06, 2024, 14:04Sen verran päivitystä, että laittelin eilen tänne forumille manailun jälkeen viestiä suoraan Vortexille. Tänään tulikin vastaus ja uusi laite lähti siltä istumalta matkaan kohti Suomea. Erittäin iso plus vortexille, vastaus alle 24h ja paketti postissa ilman taistelua.



Kaveri on yrittänyt suomalaisen maahantuojan kautta,ja putki tuli rikkinäisenä takaisin.Olisiko sinulla yhteystietoja tehtaalle ai mihin olit yhteydessä niin vois olla sinne yhteydessä.Kiitos.

ttimonen

Ihan suoraan Vortexin sivujen kautta pistää viestiä:

https://vortexoptics.com/contactus/

Mecarenze

Lainaus käyttäjältä: astalo - lokakuu 03, 2024, 05:54Kaveri on yrittänyt suomalaisen maahantuojan kautta,ja putki tuli rikkinäisenä takaisin.Olisiko sinulla yhteystietoja tehtaalle ai mihin olit yhteydessä niin vois olla sinne yhteydessä.Kiitos.

Laita viestiä service@vortexoptics.com. vastaus tuli itselle alle vuorokaudessa ja siitä vain huoltolomakkeen täyttö ja putken lähettäminen britteihin huoltoon.

Vortexin sivuilla ilmoitettu suomalaisen takuu-asioita hoitavan spostiosoite ei tosiaankaan ole käytössä.

Valtsu