Kiikaria tilaamassa HINTA VARMISTUI

Aloittaja JL, syyskuu 29, 2004, 14:34

« edellinen - seuraava »

PMK

Lainaus käyttäjältä: PNo
Alustavasti on puhuttu 4-14x50 tähtäinkiikarista, mun mielestä se olisi ns. yleispätevin noista IORin putkista. Toki saa yrittää käännyttää mun päätä jos katsoo sen aiheelliseksi  :wink:

Pete

Olisi houkuttelevaa saada nyt samalla "hieman parempi" tähtäin kun kerran ruvettiin räätälöimän .... :D

Se mikä on "hieman parempi" jättäisin arvoisan raadin pohdittavaksi.
PMK

PNo

Niin.... jos tarkoitat että tarttis saada suurennosta lisää niin saanen udella että miksi.

Itse en ole hirveästi mieltynyt Hubblen pikkuveljiin  :roll:

Pete
Taistelutilanteessa tarkka-ampujat voidaan jakaa kahteen ryhmään; hyvät ja kuolleet

PMK

Lainaan HJu:n kirjoituksia

Matala suurennos (2-5X) ja maksimisuurennos voi jäädä 15-16X paikkeille. esim 4-16x

Parallaksisäätö kolmannessa tornissa

Pikasäätöjen paras jako on 0,1 milliradiaania eli 1cm/100cm

Ristikko mil-dot johdannainen lisäväliviivoilla

Korosäätövaraa vähintään 150 cm/100m,
PMK

JL

Juu, näinpä.

Kyllä 14* pitäis pärjäillä jo kivasti. Vaikka ei 30*-> variaabelista varsinaisesti tietenkään haittaa ole. Tuppaa vaan olemaan kooltaan/painoltaan melkoinen vonkale.

Tärkeämpänä pitäisin optiikan laatua, ei suurennokset auta jos kuva on hanurista.

En minä ole ainakaan keksinyt mitään eritysen painavaa syytä vaihtaa nykyinen 12* suurempaan.

Hyvin on osunut kauemmaskin.

Nyt on IORillakin myynnissä malli jossa ristikko ei muutu suumatessa, ja matkarumpukin on yhdellä kierroksella.

Itse henkilökohtaisesti en ole koskaan lämmennyt tuohon ristikolla tehtävään matkakorotukseen, ja pidän tuota siksi hyvänä ominaisuutena.

Samoin ristikoissa olevia palloja pidän sangen hölmönä systeeminä kohteen tarkan koon määrittämisessä.

Vaikka onhan perinteinen pallo-mildottikin toki paljon parempi mittauksessa kun ei mitään... :)

JpL

olisi hyvä jos tilauksia tulisi enemmän, koska hinta saataisiin alaspäin. Olen kehunut tota kiikaria kavereille, mutta hintaa pidetään vielä hieman suolaisena. (Vaikka sentään on IOR!)

MIkäli menisi hyvin, ei pidettäisi kiirettä, jos käy, tuon tilauksen kanssa, ja yritettäisiin saada lisää ostajia tolle kiikarille. Huippuvehje.

T: J
- \"Olen halunnut tehdä elämässäni vain kolmea asiaa: Kirjoittaa, metsästää, ja rakastaa.\"

JL

Juu.

Hinta tähystyskiikarille varmistui, 520e + alv.

Minimitilausmäärä 30, josta maahantuoja ottaa 5 hyllyyn, eli 25 tarvitaan miehiä tilaukseen.

Ilmoituksia/kysymyksiä mulle.

PNo

Ja mitä tulee kiikaritähtäimeen niin IOR ei vielä ole saanut ilmoittanut hintaa tai minimi tilaus määriä tai yleensäkään mitään.

Niin ja nyt jollekin on vielä epäselvää niin putki johon IHHR-ristikkoa yritetään on 4-14x50 Tactical with side focus ja ilman valaistua ristikkoa.

Pete
Taistelutilanteessa tarkka-ampujat voidaan jakaa kahteen ryhmään; hyvät ja kuolleet